Więzienie Koryfeusza - piętro Sashamiri | Dragon Age II Dziedzictwo poradnik Dragon Age II: Dziedzictwo
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Mapa
Opis przejścia
Sytuacja wygląda tak, że nie możesz teraz cofnąć się do wcześniejszych lokacji. Trzeba iść naprzód. Rzuć okiem na punkt widokowy, a zauważysz grasujące w pobliżu pomioty i tajemniczego człowieka. W następnym pokoju będziesz mógł ponownie zebrać drużynę oraz zostawić część zdobytego ekwipunku w schowku (1).
W końcu dotrzesz do pomieszczenia opanowanego przez genloki i hurloki. Ich największym atutem jest liczebność, gdyż na początkowej grupce na pewno się nie skończy. Potwory będą systematyczne nadciągać, choć poza siłą fizyczną, nie wykażą żadnych specjalnych zdolności.
Po skończonej walce usłyszysz głos wydobywający się z niebieskiej poświaty. Obok zauważysz magiczną barierę (2), broniącą dostępu do cienia i jeśli zainteresujesz się lokacją, uaktywnisz nowe zadanie specjalne. W tym celu zdejmij dwa znaki wiążące połyskujące na dekoracjach (3). Otworzy to magiczne przejście, doprowadzając do starcia ze stworem.
Przeciwnik z Twoją drużyną nie ma szans, ale po kilku pierwszych ciosach wezwie na pomoc sojuszników. Wokół zaroi się od cieni, choć już mniej wytrzymalszych od tego głównego. Wychodząc zwycięsko z potyczki, dowiesz się, że słyszysz samego ojciec bohatera i jednocześnie uaktywnisz wyzwanie Wola Malcolma. Zadanie wiązać się będzie z oczyszczeniem dwóch kolejnych klatek z demonami i z poradnikiem odszukasz je bez problemu. Na razie jednak kontynuuj wędrówkę.
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie