Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry

Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Więzienie Koryfeusza - piętro Sashamiri | Dragon Age II Dziedzictwo poradnik Dragon Age II: Dziedzictwo

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Mapa

Sytuacja wygląda tak, że nie możesz teraz cofnąć się do wcześniejszych lokacji - Więzienie Koryfeusza - piętro Sashamiri | Dragon Age II Dziedzictwo - Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry

Opis przejścia

Sytuacja wygląda tak, że nie możesz teraz cofnąć się do wcześniejszych lokacji. Trzeba iść naprzód. Rzuć okiem na punkt widokowy, a zauważysz grasujące w pobliżu pomioty i tajemniczego człowieka. W następnym pokoju będziesz mógł ponownie zebrać drużynę oraz zostawić część zdobytego ekwipunku w schowku (1).

W końcu dotrzesz do pomieszczenia opanowanego przez genloki i hurloki - Więzienie Koryfeusza - piętro Sashamiri | Dragon Age II Dziedzictwo - Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do pomieszczenia opanowanego przez genloki i hurloki. Ich największym atutem jest liczebność, gdyż na początkowej grupce na pewno się nie skończy. Potwory będą systematyczne nadciągać, choć poza siłą fizyczną, nie wykażą żadnych specjalnych zdolności.

Po skończonej walce usłyszysz głos wydobywający się z niebieskiej poświaty - Więzienie Koryfeusza - piętro Sashamiri | Dragon Age II Dziedzictwo - Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry

Po skończonej walce usłyszysz głos wydobywający się z niebieskiej poświaty. Obok zauważysz magiczną barierę (2), broniącą dostępu do cienia i jeśli zainteresujesz się lokacją, uaktywnisz nowe zadanie specjalne. W tym celu zdejmij dwa znaki wiążące połyskujące na dekoracjach (3). Otworzy to magiczne przejście, doprowadzając do starcia ze stworem.

Przeciwnik z Twoją drużyną nie ma szans, ale po kilku pierwszych ciosach wezwie na pomoc sojuszników - Więzienie Koryfeusza - piętro Sashamiri | Dragon Age II Dziedzictwo - Dragon Age II: Dziedzictwo - poradnik do gry

Przeciwnik z Twoją drużyną nie ma szans, ale po kilku pierwszych ciosach wezwie na pomoc sojuszników. Wokół zaroi się od cieni, choć już mniej wytrzymalszych od tego głównego. Wychodząc zwycięsko z potyczki, dowiesz się, że słyszysz samego ojciec bohatera i jednocześnie uaktywnisz wyzwanie Wola Malcolma. Zadanie wiązać się będzie z oczyszczeniem dwóch kolejnych klatek z demonami i z poradnikiem odszukasz je bez problemu. Na razie jednak kontynuuj wędrówkę.

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie