Kryjówka Kartelu | Dragon Age II Dziedzictwo poradnik Dragon Age II: Dziedzictwo
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Mapa
Opis przejścia
Dotarliśmy do kryjówki bandytów. Jeden z nich śpi w lokacji startowej, ale obudzi się kiedy tylko zbliżysz się dostatecznie blisko. Postaraj się go ubić od razu, tak aby nie zdążył włączyć (1) tutejszej pułapki (przelatujące ostrza w poprzek pokoju).
W następnym pomieszczeniu odnajdziesz pamflet rzucający nieco światła na sprawę z krwią rodu Hawke'ów. Wydaje się, że wszystkim stoi niejaki Koryfeusz. Otwórz drzwi i posłuchaj co stacjonujące tam krasnoludy mają do powiedzenia, po czym zaatakuj.
Walka nie będzie łatwa i to nie przez wałęsających się tu oprychów, tylko strzelców stojących u góry. Jeśli nie posiadasz dobrej broni do ataku na dystans, to będziesz musiał iść naokoło, aby połamać im łuki. W miejscu gdzie zaszlachtujesz łuczników, przypatrz się uważniej notatce położonej na stole. Poznasz zalążek tajemnicy skrywanej przez krasnoludy.
Dalej zauważysz bronto zamknięte w klatce. Nie uwalniaj bestii, chyba że zależy Ci, by zarobić guza i trochę punktów doświadczenia. Tak czy inaczej za chwilę zostaniesz zaatakowany. Uporaj się z wrogami, ale nie idź jeszcze główną ścieżką.
Nad przepaścią znajdują się schody prowadzące do sekretnej lokacji (2). Odkryjesz w niej nie tylko list i dodatkowy ekwipunek, ale także tajemniczy przedmiot nazwany ciepłą kulą. To obiekt fabularny, który uaktywnia starcie z dodatkowym bossem - Namrevlisem.
Starcie z Namrevlisem
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie