Poradnik do gry - Pustkowie Vinmark | Dragon Age II Dziedzictwo poradnik Dragon Age II: Dziedzictwo
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Mapa
Opis przejścia
Aby poznać historię rodu Hawke'a, musisz udać się na piętro swojej posiadłości, gdzie znajdziesz obiekt z podpisem Pamiątka Dziedzictwa. Dotknij go, a usłyszysz kolejną opowieść Varikka, tym razem jak to bohater znalazł się w górami Vimmark i odkrył skrywaną tam tajemnicę.
Heros zapuścił się w te rejony po atakach ze strony członków Kartelu. Sprawa jest bardzo dziwna i potrzebuje natychmiastowego wyjaśnienia. Zbierz więc drużynę i rusz przed siebie. W trakcie wędrówki usłyszysz przeraźliwy krzyk, ale na strachu tylko się skończy. Problemy zaczną się kiedy na horyzoncie dostrzeżesz nadzorcę Kartelu (1). Wyjaśni, że potrzebuje krwi herosa, a całą sprawę wiąże z jego ojcem - Malcolmem.
Rozmowa zakończy się sięgnięciem po broń. Pojedynek jak na początek nowej przygody jest dość wymagający, głównie przez strzelców stojących na podwyższeniach. Postaraj się ich jak najszybciej zlikwidować i stale monitoruj zdrowie mniej wytrzymałych postaci - wzięte na celownik zaczną szybko podupadać na zdrowiu. Łucznikom i krasnoludzkim oprychom z czasem pomoże jeszcze kilku piechurów. Potem otwórz bramę (2).
Znajdziesz się na arenie, którą za moment nawiedzi bronto. Słusznych rozmiarów zwierz może nie należy do najpotężniejszych, ale na pewno należy uważać na jego szarżę. Bardzo szybko pojawią się też krasnoludy, które zaatakują z obu stron. W trakcie walki postaraj się zejść ze środka terenu, gdyż bandyci mogą uruchomić pułapkę wystrzeliwującą ostrza. Nie muszą jej użyć, ale lepiej nie kusić losu. Druga brama jest zamknięta (3).
Klucz znajdziesz w kufrze za jedną z platform (4). Przy okazji możesz rzucić okiem na dwa skrajnie położone kamienie, co doda nowe wpisy do kodeksu. Po minięciu bramy nic Ci już nie zagrozi i spokojnie przejdziesz do następnej lokacji.