Wydostanie się z katedry | 4 - Under Watch (Pod obserwacją) | DMC Devil May Cry poradnik DMC: Devil May Cry
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wydostanie się z katedry
W katedrze czeka Cię bardzo długa bitwa, która składa się z czterech zasadniczych części. W trakcie rozgrywania jej pierwszej części polecam zajmować się przede wszystkimi latającymi stworami, choć nie zapominać też o przeciwnikach pozostających na ziemi, tym bardziej, że dzięki nim można łatwo zdobyć więcej punktów.
Druga część bitwy to starcie z mroźnymi rycerzami i analogicznie do wcześniejszego tego typu spotkania musisz pamiętać o korzystaniu z anielskiej kosy do zadawania przeciwnikom obrażeń. Z racji tego, że rycerze są dość wytrzymali radzę ponadto skupiać się na atakowaniu jednego wybranego potwora, tak by mógł on szybciej zginąć.
W trzeciej części bitwy powracają latające stwory, ale o wiele bardziej powinieneś uważać na Ravagerów, czyli na wrogów wyposażonych w piły łańcuchowe. Nie pozwalaj się zbyt często trafiać i umiejętne wytrącaj Ravagerów z równowagi.
Ostatnia czwarta część to pojedynek z potworem cierpiącym na nadwagę (Tyrant). Bestia ta zadaje o wiele większe obrażenia od napotykanych do tej pory przeciwników, tak więc ważniejsze niż zazwyczaj jest poprawne wykonywanie uskoków. Uważaj na szarże w Tyranta, na bezpośrednie ataki wyprowadzane przez niego na krótkim dystansie oraz na skoki w jego wykonaniu.
Tyranta najlepiej jest atakować po każdej nieudanej szarży z jego strony, celując w jego plecy. Teoretycznie możesz wyprowadzać normalne ataki, ale jeszcze lepiej jest korzystać z demonicznej przyciągarki do powalania przeciwnika na ziemię (powyższy screen).
Po wygranym pojedynku szybko wyrusz w stronę widocznego w oddali witrażu. Musisz niestety liczyć się z odpadającymi fragmentami posadzki, tak więc regularnie wykonuj podwójne skoki połączone z anielskim przyśpieszeniem.
W samej końcówce przygotuj się z kolei do złapania się kilku zaczepów z użyciem anielskiej wyciągarki. Ostatnim z interaktywnych punktów jest sam witraż i przebicie się przez niego jest równoznaczne z zaliczeniem całej misji.