Dotarcie do Assiel | 9 - Devil Inside (Diabeł w środku) | DMC Devil May Cry poradnik DMC: Devil May Cry
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Dotarcie do Assiel
Po odbyciu nowej rozmowy z Phineasem wyrusz prosto, podążając bardzo liniową ścieżką. Po dotarciu do końcowej części półki ustaw się w pokazanym na powyższym screenie miejscu, wybierz z inwentarza demoniczny topór Arbiter i użyj go do przebicia się przy czerwony fragment ściany.
Przystąp do eksploracji liniowych korytarzy. Proponuję zatrzymać się przy pokazanych na powyższym screenie winoroślach. Utoruj sobie drogę anielską kosą Osiris, uzyskując dostep do niewielkiego pomieszczenia z zagubioną duszą (Lost Soul). Po uwolnieniu duszy wznów przemarsz, docierając po kilku chwilach do miejsca drugiego spotkania z Phineasem.
Musisz teraz zacząć dolatywać do niżej położonych lewitujących platform. Za każdym razem skorzystaj z podwójnego skoku i anielskiego przyśpieszenia, dzięki czemu będziesz miał pewność, że nie spadniesz w przepaść.
Po dotarciu na wielkie skrzydło czeka Cię pierwsze starcie z wiedźmą (Witch). W trakcie walk z wiedźmami radzę zachowywać ostrożność, albowiem dysponują one dość zróżnicowanym wachlarzem ataków, mogą zadawać spore obrażenia i nie zawsze można je zranić. Skup się przede wszystkim na unikaniu pokazanego na powyższym screenie podstawowego ataku wiedźmy, pozostając w ciągłym ruchu i w razie potrzeby wykonując uskoki.
Drugi z ataków wiedźmy polega na ciśnięciu w Twoją stronę demonicznym ostrzem. Także i w tym przypadku możesz wykonywać uniki, ale o wiele lepszym pomysłem jest odrzucenie ostrza. Gdy tylko zauważysz, że broń ta pojawiła się nad wiedźmą złap ją z pomocą demonicznej przyciągarki (Ophion Demon Pull) i po tym jak zostanie przyciągnięta do Dantego odbij ją, dzięki czemu trafi w potwora.
Jeśli chodzi o atakowanie wiedźm, sporym utrudnieniem jest to, że domyślnie otoczone są one polem ochronnym. Problem ten możesz rozwiązać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest odrzucanie wspomnianych wyżej demonicznych broni generowanych przez wiedźmy. Druga z metod zakłada zaatakowanie pola ochronnego z użyciem anielskich broni (czyli na chwilę obecną kosy Osiris). Po tym jak pole zniknie przystąp do zadawania obrażeń wiedźmie, dążąc do wyprowadzania jak najmocniejszych ciosów.
Po zakończonych walkach zlokalizuj interaktywny zaczep i zacznij używać anielskiej wyciągarki (Ophion Angel Lift). Zachowaj ostrożność, bo w pokazanym na powyższym screenie miejscu w krótkim odstępie czasu będziesz musiał użyć demonicznej przyciągarki i następnie anielskiej wyciągarki. Kontynuuj podróż aż bezpiecznie wylądujesz na nowym fragmencie skrzydła.
Przeskakuj na sąsiednie platformy, wspomagając się w razie potrzeby anielskim przyśpieszeniem. W dalszej części przeprawy konieczne okaże się też ponowne użycie angielskiej wyciągarki. W szczególności zachowaj ostrożność za drugim razem, albowiem zamiast standardowego zaczepu złapiesz się pierścienia przyśpieszenia (powyższy screen). Oznacza to oczywiście konieczność wciśnięcia w odpowiednim momencie przycisku skoku. Zaczekaj aż Dante zdobędzie artefakt i zostanie przeniesiony do świata wspomnień.