Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DMC: Devil May Cry - poradnik do gry

DMC: Devil May Cry - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stoczenie drugiej bitwy w piecu | 17 - Furnace of Souls (Dusze w ogniu piekielnym) poradnik DMC: Devil May Cry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Stoczenie drugiej bitwy w piecu

Bitwa ta jest trzyczęściowa - Stoczenie drugiej bitwy w piecu | 17 - Furnace of Souls (Dusze w ogniu piekielnym) - DMC: Devil May Cry - poradnik do gry

Bitwa ta jest trzyczęściowa. Na początek zaatakowany zostaniesz przez Tyranta i wiedźmę. Dobrze byłoby najpierw zająć się wiedźmą. Jeżeli chcesz unikać w międzyczasie ataków ze strony Tyranta to wykonuj ataki z powietrza i po pozbawieniu wiedźmy tarczy ochronnej przyciągaj ją do siebie, tak by nie dotykać podłoża i tym samym nie obawiać się ataków ze strony drugiego potwora.

Następna w kolejności jest potyczka z drugim Tyrantem, któremu będzie towarzyszył Dreamrunner - Stoczenie drugiej bitwy w piecu | 17 - Furnace of Souls (Dusze w ogniu piekielnym) - DMC: Devil May Cry - poradnik do gry

Następna w kolejności jest potyczka z drugim Tyrantem, któremu będzie towarzyszył Dreamrunner. W trakcie rozgrywania tej bitwy nie ma odgórnego wskazania odnośnie tego kto powinien zginąć jako pierwszy. Jeśli chcesz najpierw zabić Dreamrunnera, to musisz starać się trzymać możliwie jak najdalej od Tyranta. Jeżeli z kolei wolisz w pierwszej kolejności zająć się Tyrantem, to musisz pozostawać w ciągłym ruchu, dzięki czemu nie zostaniesz zaatakowany z zaskoczenia.

W ostatniej trzeciej części bitwy wezmą udział Dreamrunner oraz wiedźma - Stoczenie drugiej bitwy w piecu | 17 - Furnace of Souls (Dusze w ogniu piekielnym) - DMC: Devil May Cry - poradnik do gry

W ostatniej trzeciej części bitwy wezmą udział Dreamrunner oraz wiedźma. Radzę zachowywać się w taki sam sposób jak w trakcie rozgrywania pierwszej potyczki, czyli pozbawiać wiedźmę pola ochronnego i następnie przyciągać ją do siebie, starając się pozostawać jak najdłużej w powietrzu. Uporanie się z samym Dreamrunnerem już po zlikwidowaniu wiedźmy nie powinno ci przysporzyć większych kłopotów.