Pierwsze wspomnienie | 2 - Home Truths (Prawda o domu rodzinnym) poradnik DMC: Devil May Cry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Pierwsze wspomnienie
Przed Tobą niezbyt skomplikowana sekwencja platformowa. Ruszaj przed siebie, przeskakując na kolejne platformy. Za każdym razem polecam wykonywać podwójny skok, dzięki czemu zmniejszy się ryzyko spadnięcia w przepaść w wyniku źle wymierzonej akcji. Po dotarciu do ostatniej z platform automatycznie obdarowany zostaniesz demoniczną przyciągarką (Ophion Demon Pull).
Gra od razu pozwoli ci oczywiście na wypróbowanie demonicznej przyciągarki. Skorzystaj z wyświetlonej na ekranie kombinacji przycisków żeby przyciągnąć do siebie platformę. Przeskocz na tę półkę i z niej na schody w celu kontynuowania podróży.
Przed Tobą kolejne sytuacje, w których konieczne będzie użycie demonicznej przyciągarki. Pamiętaj również o wykonywaniu bezbłędnych skoków, bo szkoda byłoby tu stracić cenną energię życiową. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na powyższym screenie większej lewitującej platformy, pełniącej rolę areny.
Na arenie czeka Cię nowa bitwa i zgodnie z sugestią gry dobrze byłoby przetestować ofensywne zastosowanie demonicznej przyciągarki. Możesz mianowicie przyciągać do siebie słabsze potwory (jest to szczególnie przydatne w przypadku latających kreatur), czyniąc je bezbronnymi i wystawiając na dalsze ataki. Pozbądź się wszystkich okolicznych stworów.
Wznów proces przeskakiwania na kolejne platformy. Cel Twojej podróży to pokazany na powyższym screenie czerwony głaz. Użyj demonicznego topora Arbiter do zniszczenia tego głazu. Zaowocuje to wyświetleniem cut-scenki i powrotem do posiadłości.