Przeprawa przez pierwszą część więzienia | 7 - Overturn (Przewrót) poradnik DMC: Devil May Cry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przeprawa przez pierwszą część więzienia
Na sam początek wizyty w więzieniu zapoznany zostaniesz z mechanizmem działania pierścieni przyśpieszenia (Boost Ring). Zacznij od złapania się pierścienia w taki sam sposób jak standardowego zaczepu, czyli wykorzystując anielską wyciągarkę. Po dotarciu do pierścienia musisz dodatkowo wcisnąć klawisz skoku, dzięki czemu zostaniesz katapultowany. Po wyladowaniu w nowym miejscu powtórz opisaną wyżej akcję z drugim pierścieniem.
Eksplorację właściwej części więzienia rozpocznij od użycia anielskiej wyciągarki na interaktywnym zaczepie. SEKRETNE POMIESZCZENIE: Jeżeli powtarzasz tę misję i dysponujesz już pozyskanymi w dziesiątym etapie anielskimi ostrzami Aquila, to obróć się w prawo i wyrzuć ostrza w stronę widocznych w oddale winorośli (powyższy screen). Po utorowaniu sobie przejścia użyj anielskiego przyśpieszenia i następnie złap się odblokowanego przed chwilą interaktywnego zaczepu. W nowo odblokowanym pomieszczeniu pozostawiono miedziany klucz (Copper Key).
Upewnij się, że znajdujesz się na kontenerze, do którego Dante dotarł po użyciu anielskiej wyciągarki. Przeskocz na lewą platformę, cały czas pozostając blisko znajdującej się po lewej stronie siatki. Ustaw się w pokazanym na powyższym screenie miejscu, dolatując dzięki anielskiemu przyśpieszeniu do mało widocznej platformy. Zajmij się tu uwolnieniem zagubionej duszy (Lost Soul).
BONUSOWA MISJA: W miejscu tym znajdują się też pokazane na screenie 1 sekretne drzwi (Secret Door) i jeżeli dysponujesz złotym kluczem (Gold Key) to możesz je otworzyć, przystępując do bonusowej misji Divergent Slaughter (screen 2). To dość trudna misja, godna złotego poziomu. Jej główne założenie to zakaz wykorzystywania poszczególnych ataków więcej niż jeden raz. Do wyzwania tego radzę podejść możliwie jak najpóźniej, czyli po odblokowaniu jak największej liczby broni oraz powiązanych z nimi typów ataków. Koncentruj się ponadto na wyprowadzaniu ataków skutecznie wyrzucających przeciwników z "ringu", czyli np. umiejętności Stinger powiązanej z mieczem Rebellion.
Powróć na poprzednią półkę. Do kolejnego obszaru więzienia możesz dotrzeć na dwa zasadnicze sposoby. O wiele lepiej jest przebić się przez pokazany na powyższym screenie kontener. Najpierw użyj demonicznej przyciągarki, a następnie (już na kontenerze) rękawic Eryx. Wykonanie tej akcji pozwoli ci mianowicie dotrzeć do miejsca pozostawienia dużej gwiazdy życia (Large Vital Star).
Opcjonalnie możesz też skorzystać z pokazanego na powyższym screenie prawego przejścia, przeskakując na kolejne platformy. Musisz się w tym przypadku liczyć z koniecznością eliminacji kilku latających kreatur.
Aktualny cel podróży pokazany został na powyższym screenie. Jeżeli wybrałeś przeprawę przez kontener, to żeby dotrzeć w to miejsce musisz użyć anielskiej wyciągarki. W przeciwnym wypadku wystarczy seria poprawnie wykonanych skoków.