Dotarcie do wieży Mundusa | 16 - The Plan (Plan) | DMC Devil May Cry poradnik DMC: Devil May Cry
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Dotarcie do wieży Mundusa
Na sam początek czeka Cię wyścig z czasem. Aż do momentu dotarcia w okolice wieży nie możesz się nigdzie na dłużej zatrzymać, bo w przeciwnym wypadku Dante zginie. Przeskakuj na kolejne lewitujące platformy, wykonując podwójne skoki i pomagając sobie w razie potrzeby anielskim przyśpieszeniem.
Bądź gotowy do złapania się pierścienia przyśpieszenia z pomocą anielskiej wyciągarki (Ophion Angel Lift) i do odbicia się od pierścienia dzięki wciśnięciu przycisku skoku. Wykonaj drugie odbicie po tym jak Dante doleci do lewej pionowej platformy.
Wyrusz prosto, pamiętając o tym, że nie możesz sobie pozwolić na żadne dłuższe przestoje. Omijaj przepaście, docierając do pokazanego na powyższym screenie nowego pierścienia przyśpieszenia. Złap się pierścienia i się od niego odbij. Powtórz tę czynność z dwoma kolejnymi pierścieniami. Na koniec szybko dotrzyj do interaktywnego zaczepu. Złapanie się za ten zaczep pozwoli ci dotrzeć w pobliże wieży.
Nie licz na to, że od razu będziesz mógł wejść do wieży, bo przed Tobą nowa bitwa z nieco silniejszą odmianą znanych ci już potworów (Elite Stygian). Ogólny schemat zachowania nie powinien ulec żadnym zmianom, tak więc wyprowadzaj dobre ataki obszarowe, na przykład z wykorzystaniem anielskich ostrzy Aquila. W dalszej części walk do bitwy dołączy nowa wiedźma i z oczywistych względów należy właśnie na niej skupić swoje ataki.
Po obejrzeniu nowej cut-scenki z udziałem Vergila radzę rozprawić się tylko z kilkoma słabszymi potworami i następnie szybko wyruszyć w stronę wieży, bo na dotarcie do wejścia do budynku Mundusa masz zaledwie 30 sekund. Nie radzę zostawiać sobie tego zadania na sam koniec, bo wejście zostanie w międzyczasie obudowane i w szale bitewnym możesz mieć problem z odnalezieniem wąskiego przejścia.