Diablo 4: Nekromanta - najlepszy build Diablo 4 poradnik, solucja
Nekromanta łączy w sobie klasę przywoływacza i castera, a do tego może walczyć na odległość i w zwarciu, korzystając z czarnej magii. Z tej strony poradnika poznacie najlepszy build Nekromanty w Diablo 4.
Ostatnia aktualizacja: 2 czerwca 2023
Na tej stronie poradnika do Diablo 4 opisujemy najlepsze buildy dla Nekromanty. Dowiecie się, jakie umiejętności wybrać w trakcie levelowania postaci, a także jak przydzielić punkty w specjalizacji i jakie dobrać Aspekty, aby zyskać jak największą synergię.
W naszym poradniku znajdziesz też stronę ze wszystkimi Aspektami dla Nektromanty.
Włócznia z Kości (Bone Spear Necromancer)
Przedstawiony poniżej build dla Nekromanty w grze Diablo 4 skupia się na wykorzystywaniu umiejętności Kości i Wybuchu Zwłok, aby wyrządzać jak największe obrażenia. Całość dopełniają umiejętności zwiększające szansę na przetrwanie postaci jak Krwawa Mgła i Nawałnica kości.
Umiejętności i liczba punktów do stworzenia buildu:
- Kościane Odłamki (Bone Splinters) - 1 punkt. Wypuszczacie 3 kościane odłamki, które wyrządzają obrażenia.
- Wzmocnione Kościane Odłamki (Enhanced Bone Splinters) - 1 punkt. Umiejętność ma szansę na wystrzelenie dodatkowych odłamków, jeśli użyjecie jej, gdy będziecie mieć co najmniej 50 punktów esencji.
- Akolickie Kościane Odłamki (Initiates Bone Splinters) - 1 punkt. Trafienie tego samego wroga co najmniej 3 jedną umiejętnością zwiększa szansę na trafienie krytyczne.
- Włócznia z Kości (Bone Spear) - 5 punktów. Kościana Włócznia wyrządza obrażenia i przebija wrogów.
- Wzmocniona Włócznia z Kości (Enhanced Bone Spear) - 1 punkt. Włócznia z Kości rozpada się na kawałki, które dodatkowo ranią wrogów.
- Paranormalna Włócznia z Kości (Paranormal Bone Spear) - 1 punkt. Zwiększona szansa na trafienie krytyczne przy używaniu Włóczni z Kości.
- Martwa Energia (Unliving Energy) - 3 punkty. Zwiększa maksymalny poziom esencji.
- Niedoskonała Równowaga (Imperfectly Balanced) - 3 punkty. Umiejętności główne zużywają więcej esencji, ale wyrządzają większe obrażenia.
- Okrawane Mięso (Hewed Flesh) - 3 punkty. Wyrządzanie obrażeń ma szansę na stworzenie zwłok w wyznaczonym miejscu.
- Krwawa Mgła (Blood Mist) - 1 punkt. Postać zamienia się w krwawą mgłę i otrzymuje niewrażliwość.
- Wybuch Zwłok (Corpse Explosion) - 5 punktów. Wybuchając, zwłoki wyrządzają obrażenia pobliskim wrogom.
- Wzmocniony Wybuch Zwłok (Enhanced Corpse Explosion) - 1 punkt. Zwiększa promień Wybuchu Zwłok.
- Zaraźliwy Wybuch Zwłok (Plagued Corpse Explosion) - 1 punkt. Wybuch Zwłok wyrządza zwiększone obrażenia odsłoniętym, spowolnionym i ogłuszonym wrogom.
- Ponure Żniwa (Grim Harvest) - 3 punkty. Pochłanianie zwłok generuje punkty esencji.
- Paliwo Śmierci (Fueled by Death) - 3 punkty. Po pochłonięciu zwłok będziecie wyrządzać zwiększone obrażenia.
- Objęcia Śmierci (Death's Embrace) - 3 punkty. Pobliscy wrogowie otrzymują więcej obrażeń i zadają mniej obrażeń Waszej postaci.
- Trupie Macki (Corpse Tendrils) - 1 punkt. Ze zwłok wystrzeliwują żyły, które przyciągają i ogłuszają wrogów i wyrządzają nieco obrażeń.
- Wzmocnione Trupie Macki (Enhanced Corpse Tendrils) - 1 punkt. Wrogowie znajdujący się w zasięgu zostają spowolnieni przed przyciągnięciem.
- Zaraźliwe Trupie Macki (Plague Corpse Tendrils) - 1 punkt. Wrogowie zranieni przez Trupie Macki zostają odsłonięci.
- Nekrotyczny Karapaks (Necrotic Carapace) - 3 punkty. Przy tworzeniu zwłok zyskacie na kilka sekund umocnienie.
- Ząbkowane Ostrze (Serration) - 3 punkty. Umiejętności Kości mają zwiększoną szansę na trafienie krytyczne za każde 10 punktów esencji posiadane w momencie korzystania z umiejętności.
- Złamanie z Przemieszczeniem (Compound Fracture) - 3 punkty. Po wykonaniu 10 trafień krytycznych umiejętnościami Kości umiejętności tego typu będą wyrządzać dodatkowe obrażenia przez kilka sekund.
- Strzępy (Evulsion) - 3 punkty. Umiejętności Kości zadają odsłoniętym przeciwnikom większe obrażenia krytyczne.
- Nawałnica Kości (Bone Storm) - 1 punkt. Wirująca nawałnica kości wyrządza obrażenia celom, które znajdą się w pobliżu.
- Większa Nawałnica Kości (Prime Bone Storm) - 1 punkt. Zwiększa redukcję obrażeń, gdy Nawałnica Kości jest aktywna.
- Największa Nawałnica Kości (Supreme Bone Storm) - 1 punkt. Zwiększa szansę na trafienie krytyczne, gdy aktywna jest Nawałnica Kości.
- Samotna Warta (Stand Alone) - 3 punkty. Zwiększa redukcję obrażeń. Negatywny bonus z tej umiejętności się nie wlicza, bo w buildzie nie korzysta się ze sług.
- Skostniała Esencja (Ossified Essence) - 1 punkt. Umiejętności Kości zadają zwiększone obrażenia za każdy punkt esencji powyżej 50 posiadany w momencie użycia umiejętności.
Specjalizacje (Specializations):
- Szkieletowi Wojownicy (Skeletal Warriors) - Zwiększona szansa na trafienie krytyczne. Nie możesz przywoływać Szkieletowych Wojowników.
- Szkieletowi Magowie (Skeletal Mages) - Wyrządzacie większe obrażenia odsłoniętym przeciwnikom. Nie możecie przyzywać Szkieletowych Magów.
- Golemy (Golems) - Wyrządzacie większe obrażenia krytyczne. Nie możecie przyzywać Golemów.
Polecane Aspekty (Aspects):
- Odpryskowy Aspekt (Splintering Aspect) - Atak Włócznią z Kości sprawia, że wszyscy trafieni wrogowie poza pierwszym stają się odsłonięci na chwilę. Odłamki Włóczni z Kości przebijają odsłoniętych przeciwników i wyrządzają im dodatkowe obrażenia.
- Aspekt Udręki (Aspect of Torment) - Trafienia krytyczne umiejętności Kości zwiększają na kilka sekund regenerację esencji.
- Aspekt Pętających Pnączy (Aspect of Grasping Veins) - Użycie Trupich Macek zapewnia premię do szansy na trafienie krytyczne na kilka sekund. Wrogowie objęci efektem trupich macek dostają dodatkowo większe obrażenia krytyczne.
- Aspekt Mocy (Aspect of Might) - Użycie podstawowej umiejętności daje premię do redukcji obrażeń na kilka sekund.
- Aspekt Pomsty (Aspect of Retribution) - Istnieje szansa, że odlegli wrogowie zostaną na chwilę ogłuszeni, gdy Was trafią. Aspekt zwiększa także obrażenia wyrządzane ogłuszonym celom.
- Ofiarny Aspekt (Sacrificial Aspect) - Zwiększa premię za Ofiarę.