Diablo 4: Barbarzyńca - najlepszy build Diablo 4 poradnik, solucja
Barbarzyńcy i Barbarzynki doskonale znają sięna wojaczce i niestraszne im hordy demonicznych wrogów. Na poniższej stronie poradnika znajdziecie najlepsze buildy dla tej klasy postaci. Dowiecie się, jak rozdysponować punkty umiejętności oraz które Aspekty (Ascpects) warto zdobyć.
Ostatnia aktualizacja: 2 czerwca 2023
Jeśli chcecie stworzyć potężnego Barbarzyńcę bądź Barbarzynkę, skorzystajcie z poniższych wskazówek dotyczących buildów dla tej wojowniczej klasy postaci.
W naszym poradniku znajdziesz też stronę ze wszystkimi Aspektami dla Barbarzyńcy.
Ciernie i Krwawienie (Thorn Bleed Barbarian)
Ten build bazuje głównie na umiejętnościach powodujących krwawienie (Bleeding) u wrogów, przez co otrzymują duże obrażanie rozłożone w czasie. Nie zabrakło także kilku defensywnych zdolności, dzięki którym Wasza postać przetrwa zmasowane ataki przeciwników. Wszystko to dopełniają Ciernie (Thorns) raniące oponentów, gdy zostaniecie zaatakowani.
Umiejętności i liczba punktów do stworzenia buildu:
- Obdarcie (Flay) - 5 punktów. Zadajecie obrażenia i wywołujecie Krwawienie (Bleeding).
- Wzmocnione Obdarcie (Enhanced Flay) - 1 punkt. Umiejętność ma szansę nałożyć na wroga status Odsłonięcie (Vulnerable). Jeśli używacie broni dwuręcznej, szansa na wywołanie tego efektu jest większa.
- Waleczne Obdarcie (Battle Flay) - 1 punkt. Zadając bezpośrednie obrażenia Obdarciem, zyskujecie redukcję obrażeń oraz Ciernie (Thorns). Efekt może się skumulować maksymalnie 4 razy.
- Rozprucie (Rend) - 5 punktów. Zamaszysty cios zadający obrażenia i powodujący Krwawienie (Bleeding) trwające kilka sekund.
- Wzmocnione Rozprucie (Enhanced Rend) - 1 punkt. Bezpośrednie obrażenia zadane Rozpruciem wydłużają czas wcześniej nałożonego Odsłonięcia (Vulnerable) o dodatkowe sekundy.
- Gwałtowne Rozprucie (Furious Rend) - 1 punkt. Zwiększacie obrażenia zadawane wrogom z Odsłonięciem (Vulnerable).
- Żelazna Skóra (Iron Skin) - 1 punkt. Tworzycie barierę pochłaniającą obrażenia równe połowie Waszego brakującego zdrowia.
- Wzmocniona Żelazna Skóra (Enhanced Iron Skin) - 1 punkt. Bariera zapewniona przez Żelazną Skórę pochłania więcej obrażeń.
- Taktyczna Żelazna Skóra (Tactical Iron Skin) - 1 punkt. Kiedy bariera zapewniona przez Żelazną Skórę jest aktywna, co sekundę Wasza postać będzie odzyskiwać nieco zdrowia.
- Wybuch Gniewu (Outburst) - 3 punkty. Zyskujecie Ciernie (Thorns) oraz dodatkowe punkty tego statusu obliczane za pomocą premii do punktów maksymalnego zdrowia.
- Wyprawiona Skóra (Tough as Nails) - 3 punkty. Zwiększa obrażenia od Cierni (Thorns) oraz nakłada status Krwawienie (Bleeding) na wrogów, którzy Cię trafią.
- Wyzywający Okrzyk (Chellenging Shout) - 5 punktów. Pobliscy wrogowie lgną do Was sprowokowani. Otrzymujecie bonus do redukcji obrażeń na kilka sekund.
- Wzmocniony Wyzywający Okrzyk (Enhanced Chellenging Shout) - 1 punkt. Aktywny okrzyk zapewnia dodatkowy bonus w postaci pewnego procentu maksymalnego zdrowia.
- Strategiczny Wyzywający Okrzyk (Strategic Chellenging Shout) - 1 punkt. Gdy otrzymacie obrażenia podczas aktywnego okrzyku, otrzymacie nieco furii (Fury).
- Imponująca Obecność (Imposing Presence) - 3 punkty. Wasza postać zyska nieco dodatkowego zdrowia.
- Grzmiący Głos (Boomin Voice) - 3 punkty. Wydłuża czas działania Okrzyków.
- Gardłowy Ryk (Guttural Yell) - 3 punkty. Umiejętności Okrzyków sprawiają, że wrogowie zadają zmniejszone obrażenia przez kilka sekund.
- Twarda Skóra (Thick Skin) - 3 punkty. Za każdym razem, gdy otrzymujecie obrażenia, otrzymujecie niewielki bonus do zdrowia w postaci Umocnienia (Fortify).
- Postawa Obronna (Defensive Stance) - 3 punkty. Zwiększa redukcję otrzymanych obrażeń w stanie Umocnienia.
- Kontratak (Counteroffensive) - 3 punkty. Kiedy postać ma Umocnienie o wartości ponad 50% maksymalnego zdrowia, zadaje większe obrażenia.
- Śmiertelny Cios (Death Blow) - 5 punktów. Zadajecie potężny cios wrogom przed Wami. Jeśli umiejętność zabije wroga, jej czas odnowienia zostaje wyzerowany.
- Wzmocniony Śmiertelny Cios (Enhanced Death Blow) - 1 punkt. Obrażenia od tej umiejętności są zwiększone o 100%, jeśli celem ataku jest boss.
- Wojowniczy Śmiertelny Cios (Warrior's Death Blow) - 1 punkt. W momencie, gdy Śmiertelny Cios wyrządzi obrażenia chociaż jednemu wrogowi, zyskacie Berserkerowanie (Berserking) na kilka sekund.
- Zew Starożytnych (Call of the Ancients) - 1 punkt. Wzywacie na pomoc Starożytnych, którzy będą walczyć u Waszego boku przez 6 sekund. Każdy z pomocników zadaje duże obrażenia.
- Większy Zew Starożytnych (Prime Call of the Ancients) - 1 punkt. Aktywny zew powoduje zwiększenie prędkości ataku i obrażeń.
- Największy Zew Starożytnych (Supreme Call of the Ancients) - 1 punkt. Starożytni zyskują dodatkowe moce.
- Tryskające Rany (Gushing Wounds) - 1 punkt. Po wywołaniu u wrogów krwawienia, macie szansę równą szansie na trafienie krytyczne na zwiększenie krwawienia o równowartości premii do obrażeń od trafień krytycznych. Dodatkowo, Przytłoczenie (Overpowering) krwawiącego wroga wywołuje eksplozję która wyrządzą obrażenia od krwawienia przez kilka sekund.
Polecane Aspekty (Aspects):
- Rozpryskujący Aspekt (Needleflare Aspect) - Ciernie (Thorns) mają szansę zadać obrażenia wszystkim wrogom dookoła.
- Fechmistrzowski Aspekt (Edgemaster's Aspect) - umiejętności zadają zwiększone obrażenia, zależne od aktualnie posiadanej liczby punktów furii (Fury).
- Aspect of Encroaching Wrath - po zużyciu 100 punktów furii (Fury), Wasza następnie użyta umiejętność mistrzostwa broni (Weapon Mastery Skill) zada 100% więcej obrażeń.
- Devilish Aspect - Po wygenerowaniu 100 punktów furii, tworzycie diabła (Dust Devil), który zadaje obrażenia przeciwnikom znajdującym się na Waszych tyłach.
- Ugaszający Aspekt (Slaking Aspect) - zyskujecie procentową szansę na to, że skuteczny atak Rozpruciem (Rend) wygeneruje 20 nieco punktów furii.
- Aspekt Mocy (Aspect of Might) - użycie podstawowej umiejętności daje premię 25% do redukcji obrażeń na kilka sekund.