Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo 4 - poradnik do gry

Diablo 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Diablo 4: Druid - najlepszy build Diablo 4 poradnik, solucja

Druidzi mogą korzystać zarówno z umiejętności zmiennokształtności (wilkołak, niedźwiedziołak), jak i władać potężnymi żywiołami. Sprawdźcie, jaki jest najlepszy build Druida w Diablo 4.

Ostatnia aktualizacja: 2 czerwca 2023

Na tej stronie poradnika do Diablo 4 opisujemy najlepsze buildy dla Druida. Dowiecie się, jakie umiejętności wybrać w trakcie levelowania postaci, a także jak przydzielić punkty w specjalizacji i jakie dobrać Aspekty, aby zyskać jak największą synergię.

W naszym poradniku znajdziesz też stronę ze wszystkimi Aspektami dla Druida.

Zmiennokształtny (Shapeshifter Druid)

Przedstawiony poniżej build dla Druida w grze Diablo 4 skupia się na wykorzystywaniu umiejętności zmiennokształtności, aby przybierać formy niedźwiedziołaka i wilkołaka. W każdej z tych form będziecie dysponować zdolnościami, które będą wyrządzać bardzo duże obrażenia jednemu celowi i grupom przeciwników. Całość uzupełniliśmy zdolnościami, które zwiększą szansę na przeżycie postaci.

Umiejętności i liczba punktów do stworzenia buildu - Diablo 4: Druid - najlepszy build - Diablo 4 - poradnik do gry

Umiejętności i liczba punktów do stworzenia buildu:

  1. Uderzenie Burzy (Storm Strike) - 1 punkt. Podstawowa umiejętność, która wyrządza nieco obrażeń, ale co ważniejsze, zapewnia na kilka sekund sporą redukcję otrzymywanych obrażeń.
  2. Wzmocnione Uderzenie Burzy (Enhanced Storm Strike) - 1 punkt. Umiejętność ma szansę na unieruchomienie trafionych wrogów na kilka sekund.
  3. Zaciekłe Uderzenie Burzy (Fierce Storm Strike) - 1 punkt. Uderzenie Burzy ma szansę na odsłonięcie trafionych wrogów.
  4. Rozszarpanie (Shred) - 5 punktów. Postać przemienia się w wilkołaka (Werewolf) i wykonuje trzy szybkie uderzenia.
  5. Wzmocnione Rozszarpanie (Enhanced Shred) - 1 punkt. Zwiększa szybkość Rozszarpania i dodatkowo i przywraca nieco zdrowia, gdy wróg zostanie trafiony.
  6. Szaleńcze Rozszarpanie (Raging Shred) - 1 punkt. Trzeci atak Rozszarpania jest mocniejszy i dodatkowo wywołuje efekt zatrucia.
  7. Spustoszenie (Pulverize) - 5 punktów. Postać przemienia się w niedźwiedziołaka (Werebear) i uderza w ziemię, zadając obrażenia obszarowe.
  8. Wzmocnione Spustoszenie (Enhanced Pulverize) - 1 punkt. Kiedy postać będzie w pełni sił, następne Spustoszenie będzie przytłaczać wrogów.
  9. Serce Dziczy (Hearth of the Wild) - 1 punkt. Wzrasta maksymalna wartość siły duchowej (Spirit).
  10. Dzikie Impulsy (Wild Impulses) - 3 punkty. Umiejętności główne zużywają więcej siły duchowej, ale wyrządzają większe obrażenia.
  11. Instynkt Drapieżnika (Predatory Instinct) - 3 punkty. Zwiększa szansę na trafienie krytyczne.
  12. Jasność (Clarity) - 3 punkty. Przemieniając się w człowieka, zyskacie nieco siły duchowej.
  13. Tratowanie (Trample) - 5 punktów. Postać przemienia się w niedźwiedziołaka, zyskuje nieustępliwość i szarżuje na wrogów, wyrządzając obrażenia i odrzucając trafione cele. Jeśli wrogowie zderzą się z jakąs przeszkodą po odrzuceniu, otrzymują dodatkowe obrażenia i zostają na chwilę ogłuszeni.
  14. Wzmocnione Tratowanie (Enhanced Trample) - 1 punkt. Tratowanie zadaje zwiększone obrażenia.
  15. Okrutne Tratowanie (Savage Trample) - 1 punkt. Użycie Tratowania zapewnia nieco siły duchowej.
  16. Neurotoksyna (Neurotoxin) - 1 punkt. Zatruci wrogowie zostają spowolnieni.
  17. Zatrucie Jadem (Envenom) - 3 punkty. Zatruci wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia od trafień krytycznych.
  18. Toksyczne Pazury (Toxic Claw) - 3 punkty. Trafienia krytyczne w formie wilkołaka wyrządzają dodatkowe obrażenia od zatrucia rozłożone w czasie.
  19. Huragan (Hurricane) - 5 punktów. Tworzycie wokół postaci huragan, który rani pobliskich wrogów.
  20. Wzmocniony Huragan (Enhanced Hurricane) - 1 punkt. Wrogowie zranieni przez Huragan zostają na chwilę spowolnieni.
  21. Naturalny Huragan (Natural Hurricane) - 1 punkt. Huragan ma szansę na odsłonięcie trafionych wrogów.
  22. Wścieklizna (Rabies) - 1 punkt. Postać przemienia się w wilkołaka i rani przeciwnika, wyrządzać mu obrażenia i zatruwając go na kilka sekund. Zarażeni wrogowie przekazują wściekliznę innym celom wokół.
  23. Szybka Przemiana (Quickshift) - 3 punkty. Wyrządzacie zwiększone obrażenia, kiedy zmieniacie formę, korzystając z umiejętności zmiennokształtności.
  24. Hart Natury (Natural Fortitude) - 3 punkty. Zmiana kształtu zapewnia umocnienie.
  25. Wyostrzone Zmysły (Heightened Senses) - 3 punkty. Przemiana w wilkołaka lub niedźwiedziołaka zapewnia na kilka sekund redukcję obrażeń od wrogów elitarnych.
  26. Amok Bestii (Bestial Rampage) - 1 punkt. Po spędzeniu nieco czasu w formie wilkołaka zyskacie premię do szybkości ataku. Przemiana w niedźwiedziołaka zapewnia bonus do obrażeń.

Specjalizacje (Specializations):

  1. Jeleń (Deer) - Redukcja obrażeń od przeciwników elitarnych.
  2. Orzeł (Eagle) - Szansa na trafienie krytyczne / Obrażenia od trafień krytycznych.
  3. Wilk (Wolf) - Wyrządzanie obrażeń ma szansę na odnowienie nieco siły duchowej.
  4. Wąż (Snake) - Ciosy krytyczne pod postacią wilkołaka lub niedźwiedziołaka przywracają nieco zdrowia.

Polecane Aspekty (Aspects):

  1. Aspekt Wyczekującego (Aspect of Expectant) - Zaatakowanie wroga umiejętnością podstawową zwiększa obrażenia następnej użytej umiejętności głównej. Maksymalny bonus może wynieść 50%.
  2. Burzoszponowy Aspekt (Storm Slaw's Aspect) - Trafienia krytyczne wywołane przez Rozszarpanie zadają celowi i pobliskim wrogom dodatkowe obrażenia od błyskawic.
  3. Burzozmienny Aspekt (Stormshifter's Aspect) - Kiedy Huragan jest aktywny, zyskacie premię +2 do umiejętności zmiennokształtności.
  4. Fechmistrzowski Aspekt (Edgemaster's Aspect) - Umiejętności zadają zwiększone obrażenia, zależne od aktualnie posiadanej liczby punktów siły duchowej.
  5. Skórołażący Aspekt (Skinwalker's Aspect) - Po użyciu umiejętności zmiennokształtności, zyskujecie nieco zdrowia. Gdy w tym momencie macie pełne zdrowie, zyskacie tę samą wartość, jako umocnione zdrowie (Fortify).
  6. Wichrochłoszczący Aspekt (Wind Striker Aspect) - Trafienia krytyczne zapewniają premię do szybkości ruchu.