Diablo 4: Druid - najlepszy build Diablo 4 poradnik, solucja
Druidzi mogą korzystać zarówno z umiejętności zmiennokształtności (wilkołak, niedźwiedziołak), jak i władać potężnymi żywiołami. Sprawdźcie, jaki jest najlepszy build Druida w Diablo 4.
Ostatnia aktualizacja: 2 czerwca 2023
Na tej stronie poradnika do Diablo 4 opisujemy najlepsze buildy dla Druida. Dowiecie się, jakie umiejętności wybrać w trakcie levelowania postaci, a także jak przydzielić punkty w specjalizacji i jakie dobrać Aspekty, aby zyskać jak największą synergię.
W naszym poradniku znajdziesz też stronę ze wszystkimi Aspektami dla Druida.
Zmiennokształtny (Shapeshifter Druid)
Przedstawiony poniżej build dla Druida w grze Diablo 4 skupia się na wykorzystywaniu umiejętności zmiennokształtności, aby przybierać formy niedźwiedziołaka i wilkołaka. W każdej z tych form będziecie dysponować zdolnościami, które będą wyrządzać bardzo duże obrażenia jednemu celowi i grupom przeciwników. Całość uzupełniliśmy zdolnościami, które zwiększą szansę na przeżycie postaci.
Umiejętności i liczba punktów do stworzenia buildu:
- Uderzenie Burzy (Storm Strike) - 1 punkt. Podstawowa umiejętność, która wyrządza nieco obrażeń, ale co ważniejsze, zapewnia na kilka sekund sporą redukcję otrzymywanych obrażeń.
- Wzmocnione Uderzenie Burzy (Enhanced Storm Strike) - 1 punkt. Umiejętność ma szansę na unieruchomienie trafionych wrogów na kilka sekund.
- Zaciekłe Uderzenie Burzy (Fierce Storm Strike) - 1 punkt. Uderzenie Burzy ma szansę na odsłonięcie trafionych wrogów.
- Rozszarpanie (Shred) - 5 punktów. Postać przemienia się w wilkołaka (Werewolf) i wykonuje trzy szybkie uderzenia.
- Wzmocnione Rozszarpanie (Enhanced Shred) - 1 punkt. Zwiększa szybkość Rozszarpania i dodatkowo i przywraca nieco zdrowia, gdy wróg zostanie trafiony.
- Szaleńcze Rozszarpanie (Raging Shred) - 1 punkt. Trzeci atak Rozszarpania jest mocniejszy i dodatkowo wywołuje efekt zatrucia.
- Spustoszenie (Pulverize) - 5 punktów. Postać przemienia się w niedźwiedziołaka (Werebear) i uderza w ziemię, zadając obrażenia obszarowe.
- Wzmocnione Spustoszenie (Enhanced Pulverize) - 1 punkt. Kiedy postać będzie w pełni sił, następne Spustoszenie będzie przytłaczać wrogów.
- Serce Dziczy (Hearth of the Wild) - 1 punkt. Wzrasta maksymalna wartość siły duchowej (Spirit).
- Dzikie Impulsy (Wild Impulses) - 3 punkty. Umiejętności główne zużywają więcej siły duchowej, ale wyrządzają większe obrażenia.
- Instynkt Drapieżnika (Predatory Instinct) - 3 punkty. Zwiększa szansę na trafienie krytyczne.
- Jasność (Clarity) - 3 punkty. Przemieniając się w człowieka, zyskacie nieco siły duchowej.
- Tratowanie (Trample) - 5 punktów. Postać przemienia się w niedźwiedziołaka, zyskuje nieustępliwość i szarżuje na wrogów, wyrządzając obrażenia i odrzucając trafione cele. Jeśli wrogowie zderzą się z jakąs przeszkodą po odrzuceniu, otrzymują dodatkowe obrażenia i zostają na chwilę ogłuszeni.
- Wzmocnione Tratowanie (Enhanced Trample) - 1 punkt. Tratowanie zadaje zwiększone obrażenia.
- Okrutne Tratowanie (Savage Trample) - 1 punkt. Użycie Tratowania zapewnia nieco siły duchowej.
- Neurotoksyna (Neurotoxin) - 1 punkt. Zatruci wrogowie zostają spowolnieni.
- Zatrucie Jadem (Envenom) - 3 punkty. Zatruci wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia od trafień krytycznych.
- Toksyczne Pazury (Toxic Claw) - 3 punkty. Trafienia krytyczne w formie wilkołaka wyrządzają dodatkowe obrażenia od zatrucia rozłożone w czasie.
- Huragan (Hurricane) - 5 punktów. Tworzycie wokół postaci huragan, który rani pobliskich wrogów.
- Wzmocniony Huragan (Enhanced Hurricane) - 1 punkt. Wrogowie zranieni przez Huragan zostają na chwilę spowolnieni.
- Naturalny Huragan (Natural Hurricane) - 1 punkt. Huragan ma szansę na odsłonięcie trafionych wrogów.
- Wścieklizna (Rabies) - 1 punkt. Postać przemienia się w wilkołaka i rani przeciwnika, wyrządzać mu obrażenia i zatruwając go na kilka sekund. Zarażeni wrogowie przekazują wściekliznę innym celom wokół.
- Szybka Przemiana (Quickshift) - 3 punkty. Wyrządzacie zwiększone obrażenia, kiedy zmieniacie formę, korzystając z umiejętności zmiennokształtności.
- Hart Natury (Natural Fortitude) - 3 punkty. Zmiana kształtu zapewnia umocnienie.
- Wyostrzone Zmysły (Heightened Senses) - 3 punkty. Przemiana w wilkołaka lub niedźwiedziołaka zapewnia na kilka sekund redukcję obrażeń od wrogów elitarnych.
- Amok Bestii (Bestial Rampage) - 1 punkt. Po spędzeniu nieco czasu w formie wilkołaka zyskacie premię do szybkości ataku. Przemiana w niedźwiedziołaka zapewnia bonus do obrażeń.
Specjalizacje (Specializations):
- Jeleń (Deer) - Redukcja obrażeń od przeciwników elitarnych.
- Orzeł (Eagle) - Szansa na trafienie krytyczne / Obrażenia od trafień krytycznych.
- Wilk (Wolf) - Wyrządzanie obrażeń ma szansę na odnowienie nieco siły duchowej.
- Wąż (Snake) - Ciosy krytyczne pod postacią wilkołaka lub niedźwiedziołaka przywracają nieco zdrowia.
Polecane Aspekty (Aspects):
- Aspekt Wyczekującego (Aspect of Expectant) - Zaatakowanie wroga umiejętnością podstawową zwiększa obrażenia następnej użytej umiejętności głównej. Maksymalny bonus może wynieść 50%.
- Burzoszponowy Aspekt (Storm Slaw's Aspect) - Trafienia krytyczne wywołane przez Rozszarpanie zadają celowi i pobliskim wrogom dodatkowe obrażenia od błyskawic.
- Burzozmienny Aspekt (Stormshifter's Aspect) - Kiedy Huragan jest aktywny, zyskacie premię +2 do umiejętności zmiennokształtności.
- Fechmistrzowski Aspekt (Edgemaster's Aspect) - Umiejętności zadają zwiększone obrażenia, zależne od aktualnie posiadanej liczby punktów siły duchowej.
- Skórołażący Aspekt (Skinwalker's Aspect) - Po użyciu umiejętności zmiennokształtności, zyskujecie nieco zdrowia. Gdy w tym momencie macie pełne zdrowie, zyskacie tę samą wartość, jako umocnione zdrowie (Fortify).
- Wichrochłoszczący Aspekt (Wind Striker Aspect) - Trafienia krytyczne zapewniają premię do szybkości ruchu.