Oczekiwania kierownictwa restauracji i prestiż | Mechaniki w Cooking Simulator Cooking Simulator poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 19 czerwca 2019
Z racji iż sprowadzono nas do restauracji w konkretnym celu, oczekiwania mają nie tylko goście; Poza finansami, kierownictwo lokalu zwraca uwagę także na to, czy przyciągamy odpowiednio dużo gości, zwracając uwagę na to, ile "sławy" dziennie nam przybywa (czy wyrabiamy "normę" dla dnia).
Co więcej, jeśli będziemy sobie dobrze radzić, co jakiś czas odwiedzą nas krytycy kulinarni, którzy jako jedyny są w stanie obdarować nas punktami (gwiazdkami) prestiżu - i chociaż mają oni oczywiście bardziej wygórowane wymagania co do poziomu wykonania dania, to bez obawy - ich nadejście jest jasno zwiastowane. Kierownictwo jasno mówi, że zamówienia krytyka należy bezwzględnie priorytetyzować i tak właśnie należy robić, jeśli zależy nam na progresji.
Bowiem to właśnie poziom prestiżu (i Punktów Gotowania) "blokuje" nam dostęp do części przepisów oraz "ulepszeń" już posiadanych receptur. Dodatkowo otrzymanie gwiazdki prestiżu wiąże się z premią punktów doświadczenia co również się przydaje.