Jakie umiejętności i zdolności wybrać w Cooking Simulator? Cooking Simulator poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 19 czerwca 2019
Mimo pokaźnego wyboru powyższych ulepszeń, gra nie sugeruje (poza zdolnością "Opanowane Ręce") co powinien wybrać nowicjusz. Dlatego staramy się poniżej wyszczególnić jaką warto obrać "drogę" podczas wybierania ulepszeń właśnie z myślą o nowych graczach.
W jakiej kolejności wybierać i odblokowywać jedno i drugie?
Zdolności dobre na początek:
Na 1 poziomie doświadczenia - "Opanowane Ręce"
Na 3 poziomie doświadczenia - "Zwolnienie"
Na 5 poziomie doświadczenia - "Rękawice"
Na 8 poziomie doświadczenia - "Rozszerzenie czasu"
Na 11 poziomie doświadczenia - "Podmiana Zamówienia"
Na 14 poziomie doświadczenia - "Cofnięcie czasu"
Na 17 i 20 poziomie doświadczenia mówiąc szczerze na tym etapie macie wszystko co najważniejsze, więc bierz to co według Ciebie przyniesie największą ulgę w kuchni. Przykładowo:
Regularnie przypalasz dania w piekarniku? "Wizja termalna" (polecamy, przydatne).
Irytuje Cię już jak powolnym krokiem porusza się postać? "Szybkość".
A może chcesz wykonać osiągnięcie związane ze zwracaniem pieniędzy? Wtedy "Zwroty".
W ten sposób wszystko co najbardziej pomocne w walce z zamówieniami i gotowaniem wybieracie w pierwszej kolejności, wszystko co będzie potrzebne by poradzić sobie z nowymi wyzwaniami (nowe rodzaje klientów, więcej zamówień, rosnące menu i tempo rozgrywki) powinno wedle tej instrukcji wpaść wam w ręce w odpowiednim momencie, właśnie wtedy gdy zacznie być potrzebne.
Przy czym trzeba mieć na uwadze, że "wszystko" oznacza, że w miarę radzicie sobie w kuchni (na tyle, by nie zrujnować budżetu kupując co chwila nowe talerze czy butelki - o ile trzeba się postarać, by zbić jakąś butelkę, o tyle talerze potrafią pęknąć od delikatnego dotknięcia szpatułką, zatem...), co pozwoli zainwestować w ważniejsze zdolności niż np. "niezniszczalne talerze" - naturalnie jeśli jednak jakiś element z tych, do których nawiązują zdolności ewidentnie nastręcza Ci problemów, nie wahaj się zejść z proponowanej ścieżki (każdy jest dobry w czymś innym).
Umiejętności dobre na początek:
- Doświadczenie (tylko poziom 1 na początek, to już 50% więcej XP za każde danie)
- Zwiększony Czas na Danie (jak najszybciej na poziom 3)
- Wolniejsze Spalanie (jak najszybciej na poziom 3)
- Wolniejsze Stygnięcie (poziom 1 jak najszybciej, resztę wedle potrzeb)
- Dochód z dań (jak najszybciej na poziom 3)
- Lepsze napiwki (jak najszybciej na poziom 3)
- Rozszerzona Faza Przygotowań" (jak najszybciej na poziom 3)
- Trwałość sprzętu" (na poziom 3)
- Rozszerzona Faza Sprzątania (na poziom 3)
Podobnie jak w przypadku zdolności, głównym celem jest w pierwszej kolejności zapewnić sobie jak największy margines błędu (oraz w tym wypadku także jak największe dochody).
Dlaczego fazy przygotowań i sprzątania są istotne mówi rozdział [zalinkuj mnie]"Jak sprawnie pracować?".