Naprawy sprzętu | Mechaniki gry w Cooking Simulator Cooking Simulator poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 19 czerwca 2019
Serwisowanie w grze jest mocno uproszczone zarówno ze względu na design rozgrywki jak i inne powody, co jednak nas jako graczy interesuje, to że gameplayowo to "działa". Jak konkretnie?
Naprawy zarządzamy podnosząc telefon dostępny obok laptopa i podchodząc z nim do uszkodzonego sprzętu, "nacelowując" na sprzęt, wybierając pod kółkiem myszki jedną z firm serwisowych po czym zatwierdzając zamówienie usługi i płatność LPM. Gdy w ręce mamy telefon, spojrzenie na któryś ze sprzętów wyświetli nam informacje o jego stanie technicznym, z kolei gdy wybieramy jedną z firm informacje obok loga firmy poinformują nas o tym ile dana firma sobie życzy za naprawę i ile będzie potrzebować na to czasu. Po zatwierdzeniu serwis zaczyna naprawy od razu, co symbolizuje ikonka z kluczem francuskim, wraz z zegarkiem informującym ile jeszcze do końca prac.
W momencie gdy zniknie sprzęt jest gotów do użycia.
Co istotne, nie warto oszczędzać na naprawach - naprawione "budżetowo" sprzęty mogą się dużo szybciej uszkodzić i w efekcie być kolejnym ciosem po kieszeni i czasie wykonania dań.
Co zrobić, jeśli zgubiłeś telefon?
Wystarczy kliknąć raz na podstawę od telefonu i dać mu moment na powrót na miejsce.