Misja 6 - Przeprawa przez Volturno (4) | Alianci w Codename Panzers - Faza Druga poradnik Codename: Panzers - Faza Druga
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Ukryty: Niemiecki generał wyeliminowany
Teraz musisz się przede wszystkim dobrze rozstawić, na środkowej wysepce, w #8 . Zrób to tak, jak widać na powyższym obrazku. Ustaw Shermana Firefly'a w [1], M3A1 Granta w [2], Shermany w [3], [4], [5], [6], [7], [8] i [9], ciężarówkę naprawczą w [10]. Do tego pomogą ci działa Flak 88 mm w [11], [12] i [13], upewnij się że mają obsługę. Za czołgami postaw jednego bohatera.
Drugim bohaterem przejdź na drugi brzeg i idź do #9 . Podejdź pod czołgi jak pokazuje to strzałka [1] - gdy zaczną nadjeżdżać z [2], szybko uciekaj do swoich czołgów. Zapisz też grę.
Użyj bohatera jako wabia na czołgi, które wyjadą z [1]. Musisz przede wszystkim uważać na wyrzutnie rakiet. Biegaj bohaterem w różne strony, jak pokazuje podwójna strzałka [2]. Dzięki temu twoje czołgi będą widzieć wrogów, a wrogowie będą skupiać ogień na bohaterze, który jest wytrzymały. Dobrze też, jeśli przeciwnik zablokuje się, a jego jednostki będą po kolei podjeżdżać pod ogień twoich czołgów i dział. Uszkodzone czołgi naprawiaj lub wycofuj (szczególnie jeśli widzisz, że dany czołg nie przeżyje serii rakiet). Gdy pasek energii bohatera będzie czerwony, wymień go na tego, który stoi za czołgami. Po zniszczeniu połowy kolumny zacznie się ona wycofywać, a misja zakończy się sukcesem.