Misja 3 - Przełęcz Kasserine (5) | Alianci w Codename Panzers - Faza Druga poradnik Codename: Panzers - Faza Druga
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Gdy tylko go odeprzesz, natychmiast przesuń czołgi do #11 , bo tu nastąpi kolejny atak. Artylerię ustaw na wejściu na wzgórzu, by nie przeszkadzała czołgom i je wspierała ogniem. Z [2] wyjadą trzy czołgi, a potem Bizon I. Będziesz musiał wyjechać by go zniszczyć. Cały czas naprawiaj uszkadzane jednostki. Potem przesuń się do #10 i tam odeprzyj atak. Potem znowu do #11 , zniszcz przeciwnika (znów trzy czołgi i Bizon I). Teraz po prostu odpieraj ataki, na przemian w #10 i #11 , aż do czwartej minuty. Możliwe że ciężarówce naprawczej wyczerpie się zapas naprawy i nie będzie mogła już niczego naprawić. Wycofaj ją wtedy na południe.
Gdy odeprzesz atak w #11 , a będzie jakaś czwarta minuta, szybko ustaw czołgi w linii [1]. Teraz nastąpi o wiele trudniejszy atak z [2], złożony z kilku Panzerów, Bizona I i dwóch Tygrysów. Kluczową sprawą jest tutaj niszczenie przeciwników po kolei, ręczne wybieranie celów. Ponieważ twoja ciężarówka naprawcza zapewne nie będzie mogła już naprawiać, to uszkodzone czołgi (żółty pasek energii) wycofuj do składu na południu. Potem odpieraj dalsze ataki, aż przyjedzie siedem Shermanów. Czeka cię ostatni atak z #11 . Odeprzyj go, napraw czołgi i uzupełnij ich amunicję. Dostaniesz nowy cel misji.
Główny: Odbij wioskę Kasserine
Otrzymasz wsparcie - jedno bombardowanie dywanowe, jedno użycie artylerii, jedno zrzucenie skrzyni z zaopatrzeniem i dwa użycia samolotu zwiadowczego. Jeśli zależy ci na medalu, to zanim zaatakujesz wioskę, obszukaj teren i zabij wszystkie załogi czołgów, które zostały. Dostaniesz o wiele więcej punktów. Potem dopiero uderz na wioskę, wyjeżdżając z [1] i atakując czołgi w [2], [3] i [4]. Piechota nie będzie stanowiła żadnego problemu - dojedź do flagi, by zająć wioskę i tym samym zakończyć misję.