Misja 1 - Przełamanie frontu pod El Alamein (3) | Alianci poradnik Codename: Panzers - Faza Druga
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Trzy powyższe obrazki pokazują trzy miejsca - #4 , #5 i #6 - w których znajdziesz po dwa czołgi (punkty [1], [2], [3], [4], [5] i [6]). Są one uszkodzone - najlepiej jak tylko wsiądziesz w taki czołg załogą, od razu posyłaj go do składu na szczycie wzgórza, by uzupełnić jego pancerz i zapas amunicji. Rób to razem z bronieniem się. W końcu dostaniesz posiłki plus wsparcie
Gdy tylko pojawi się komunikat o tym, że Shermany przybywają, cofnij się na wzgórze i ustaw szybko z czołgów linię w [1]. Za nimi postaw ciężarówkę naprawczą. Teraz musisz się bronić przed dużą liczbą czołgów przeciwnika z [2]. Ponieważ jednak atakują one raczej pojedynczo czy maksymalnie trzy na raz, nie powinieneś mieć raczej problemu. Musisz tylko uważać - jeśli któryś z czołgów ma czerwony pasek energii, szybko go wycofaj i zastąp innym (ponieważ i tak wszystkie nie zmieszczą się w tej linii). Wycofuj się również zbytnio podgrzanymi czołgami, bo w pierwszej linii atakować będą pary lekkich czołgów z miotaczami ognia. Z lewej i prawej wyjadą po dwa Shermany i dwa pojazdy. Miej uwagę na nich. Pojazdy z prawej zostaw, natomiast Shermanami z prawej dołącz do linii czołgów na wzgórzu.
Pojazdami i Shermanami z lewej wjedź na wzgórze, ale od tyłu, postaw Shermany w [1] i [2]. To dlatego że część czołgów przeciwnika (cztery sztuki) zamiast jechać głównym wjazdem będzie próbowało zajść cię od tyłu. Dlatego ustaw obronę z pojazdów i dwóch Shermanów jak pokazuje to powyższy obrazek i czekaj na czołgi, które wyjadą z [3]. Nie musisz się przejmować tyłami - tu wszyscy spokojnie sobie poradzą.