Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Codename: Panzers - Faza Druga - poradnik do gry

Codename: Panzers - Faza Druga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - Przeprawa przez Volturno (3) | Alianci w Codename Panzers - Faza Druga poradnik Codename: Panzers - Faza Druga

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Główny: Zniszcz jak najwięcej niemieckich czołgów

Główny: Wilson musi przeżyć.

Poboczny: Zabezpiecz niemiecki bunkier obserwacyjny

Do pontonów wsadź snajperów, bohatera i medyków - Misja 6 - Przeprawa przez Volturno (3) | Alianci w Codename Panzers - Faza Druga - Codename: Panzers - Faza Druga - poradnik do gry

Do pontonów wsadź snajperów, bohatera i medyków. Przepłyń na drugi brzeg, jak pokazuje to strzałka [1] i wyjdź z pontonów. W tym samym czasie powinno nadjechać osiem Shermanów, Sherman Firefly, M3A1 Grant i ciężarówka naprawcza.

Najpierw ustaw snajperów w [1], potem bohaterem zbliż się do bunkra w [3], jak pokazuje to strzałka w [2] - Misja 6 - Przeprawa przez Volturno (3) | Alianci w Codename Panzers - Faza Druga - Codename: Panzers - Faza Druga - poradnik do gry

Najpierw ustaw snajperów w [1], potem bohaterem zbliż się do bunkra w [3], jak pokazuje to strzałka w [2]. Wykonasz opcjonalny cel misji, ale to nie wszystko. Obserwator z bunkra będzie próbował uciec, pokazuje to strzałka [4]. Nie uda mu się jednak, bo zastrzelą go snajperzy - w ten sposób drugi ukryty cel misji zostanie wykonany.

Ukryty: Obserwator wyeliminowany

Teraz idź do #7 , na drogę - Misja 6 - Przeprawa przez Volturno (3) | Alianci w Codename Panzers - Faza Druga - Codename: Panzers - Faza Druga - poradnik do gry

Teraz idź do #7 , na drogę. Powinieneś usłyszeć jadącego jeepa. Przejdź przez drogę, jak pokazuje to strzałka [1]. W [2] znajduje się niemiecki generał, który wysiądzie z samochodu i zaatakuje cię. Ten błąd będzie kosztował go życie, a ty wykonasz trzeci ukryty cel misji. Zostaw tu piechotę, natomiast bohaterem wróć się na środkową wyspę - uważaj tylko, by stojąca obok kolumna czołgów nie zauważyła cię.