Poradnik do gry - Bohaterowie | Clive Barker's Undying poradnik Clive Barker's Undying
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
PATRICK GALLOWAY Oto bohater, którym będziemy kierować. Jego przeszłość jest bardzo interesująca. Kiedy za młodu walczył w I Wojnie Światowej, poznał niejakiego Jeremiah, który to uratował mu życie. Sam Jeremiah cudem przeżył i stał się za to dozgonnym przyjacielem Patricka. Pozostawił po sobie magiczny kamień, legendarny Gel'ziabar. Natomiast nasz bohater po wyleczeniu się z ran i po zakończeniu wojny znalazł sobie trochę dziwne zajęcie - został pogromcą duchów, zarabiając w ten sposób na swoje utrzymanie. Spotkał w życiu wiele dziwnych stworów. Na własne oczy widział tysiące niewytłumaczalnych zjawisk, jednak to, z czym będzie się musiał teraz zmierzyć, przerośnie jego najśmielsze wyobrażenia. Kiedy tylko otrzymał list od swojego starego, umierającego przyjaciela Jeremiah, nie zastanawiając się ani chwili ruszył mu z pomocą. Musi teraz stawić czoła nadprzyrodzonym siłom, jednak uzbrojony w potężną broń, jaką są czary oraz w kilka porządnych pukawek, nie będzie miał większych problemów z czekającymi go pojedynkami. Jednak wszystko do czasu... |
W czasie naszej wędrówki natkniemy się na różnych ludzi, mających czasami ogromny wpływ na rozwój wydarzeń. Czy to będzie ogrodnik, pokojówka czy też jeden z domowników, warto się o nich trochę dowiedzieć. Dzięki temu lepiej zrozumiemy fabułę oraz odczujemy specyficzny klimat, jaki tworzy wokół siebie ta gra.
LIZBETH Kiedyś, jako młoda panna, uwielbiała spacerować po parku czytając poezję oraz stroić się w najmodniejsze sukienki. Była młodą, urodziwą dziewczyną, bez żadnych trosk i problemów. Nie dane jej było jednak dokonać spokojnie swojego żywota. Została zamieniona w pożerającego ludzkie mięso potwora, który rozpoczyna polowanie na biednego poszukiwacza przygód (czyli na nas!). To właśnie ona rzuci na nas całe stada Howlerów, bacznie śledząc przy tym nasze poczynania. | |
AARON Talent artystyczny Aarona został odkryty, kiedy był on jeszcze chłopcem. Bez większych problemów radził sobie z pędzlem, przelewając piękne widoki na płótno. Jednak w pewnym okresie swej twórczości zaczął rysować dantejskie sceny - okrutne mordy, wstrętne poczwary. Na początku sądzono, że jest to efekt toczącej się ówcześnie wojny, działającej na wyobraźnię artysty. Jednak jak jest naprawdę, przyjdzie określić właśnie tobie, graczu. Teraz biedny Aaron, obdarty ze skóry przez szczury, daje upust swoim emocjom, malując obrazy krwią. Swoją drogą - dość makabryczne zajęcie. | |
BETHANY Nie miała łatwego życia. Od zawsze zazdrościła rodzeństwu ich zdolności artystycznych. Ona także musiała coś w sobie odkryć. I udało jej się to - dzięki wszechstronnemu poznaniu wszystkich tajemnic roślin, z którymi spędzała większość czasu, potrafiła swoim dotykiem ożywić nawet najbardziej nieurodzajnego badyla. Nieco później Bethany prowadzi dziwne eksperymenty - krzyżuje różne typy roślin, czasami nawet praktyki dość niebezpieczne. | |
AMBROSE Chcąc zdobyć w młodości wielkie bogactwa, wyruszył w morze w poszukiwaniu ukrytego skarbu. Zwiedził przy tym kawał świata, jednak w końcu powrócił na łono rodziny, aby załatwić niedokończone sprawy. Teraz zły Amrose będzie chciał dopaść naszego bohatera i zdobyć jego magiczny kamień - Gel'ziabar. Jako lider nikczemnych Trasanti będzie ich przeciwko nam buntował. | |
KEISINGER Ten chory czarnoksiężnik miał już wcześniej na pieńku z Patrickiem, więc ten ostatni wprost nie może doczekać się spotkania. Chcąc zdobyć jak największe zdolności posługiwania się czarną magią, związaną z kultem okultyzmu, badał dziwne siły panoszące się w willi rodziny Covenant. Należy uważać na tego niebezpiecznego człowieka, ponieważ jest bardzo silny i może wyrządzić nam ogromne szkody. | |
JEREMIAH Najstarszy przedstawiciel rodziny Covenant. To on jest winien temu, co stało się z jego najbliższymi: braćmi i siostrami - znalazł antyczny tekst, przez który jego rodzina została zamieniona w potwory. Teraz umierający Jeremiah wysłał list z prośbą do swojego starego przyjaciela, któremu uratował życie. Ma nadzieję, że z jego pomocą uda się usunąć klątwę, jaką sprowadził na siebie i swoich najbliższych . Jednak jak się później okaże jego intencje nie były aż tak niewinne. |