Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

08: Nie ufaj nikomu ... | Clive Barker's Undying poradnik Clive Barker's Undying

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Z tego co powiedziała Lizbeth, to Jeremiah jest winny całemu temu zamieszaniu. Czyżby nas oszukał? Znajdujemy się teraz za willą, przy ogrodach. Kiedy miniemy kuchenne drzwi wybiegnie w naszą stronę zdenerwowany ogrodnik mówiąc, iż ktoś go obserwuje. Kiedy tylko sobie pójdzie, wchodzimy do ogrodu z którego ów ogrodnik wybiegł i zabieramy wszystkie pożyteczne przedmioty. Przy wyjściu skręcamy w prawo i biegniemy za żywopłot, gdzie grupka Trasanti zabiła właśnie ogrodnika. Zajmujemy się przeciwnikami, po czym zabieramy ze zwłok klucz do kuchni (Kitchen key). Teraz wchodzimy przez otwartą bramkę do miejsca ze szklarnią. Natkniemy się na służącą, która otworzy nam drzwi do środka, gdzie po przebiciu się przez waleczne rośliny znajdziemy list. Kiedy go zabierzemy, wracamy do ogrodów i wchodzimy do willi przez kuchnię.

Tam będziemy świadkami znacznie dziwniejszych wydarzeń aniżeli wcześniej - 08: Nie ufaj nikomu ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Tam będziemy świadkami znacznie dziwniejszych wydarzeń aniżeli wcześniej. W kuchni w naszą stronę polecą talerze, sztućce a nawet noże. Wchodzimy do miejsca, gdzie wcześniej leżało ciało służącej, następnie kierujemy się do spiżarni, gdzie po zlikwidowaniu grupy Howlerów będzie można zabrać apteczkę. Udajemy się do drzwi po lewo, za kominkiem, gdzie w korytarzu skręcamy w prawo i przechodzimy przez ostatnie drzwi. Tam na wielkim stole czekać będzie na nas Amplifier. Wracamy na korytarz i udajemy się wzdłuż niego do pokoju w którym spotkamy lokaja mówiącego o dziwnym odgłosie dochodzącym z zewnątrz. Wychodzimy przez drzwi prowadzące do niewielkiego parku. Po rozwalaniu kilku Trasanti będziemy mogli pozbierać porozrzucane po okolicy naboje, apteczki oraz znajdujący się przy murze na dole Amplifier. Wracamy do kuchni i w pomieszczeniu z windą towarową wychodzimy po schodach na górę. Znajdziemy się teraz niedaleko pokoi służących, które oczywiście zwiedzamy. Następnie kierujemy się do drzwi na końcu korytarza, po czym spotkamy kolejnego lokaja, który dostarczy nam informacji o Ambrose. Więcej szczegółów dowiemy się po przejściu przez drzwi po prawej, jednak najpierw warto zejść na dół po apteczkę. Kiedy skończymy rozmawiać z lokajem wchodzimy do pokoju Ambrose, który znajduje się po prawej stronie. Kiedy zaczniemy zbierać rozrzucone po okolicy księgi, do pomieszczenia wtargnie dwóch Trasanti. Możemy jeszcze wstąpić do barku po kilka koktajli mołotowa, po czym wychodzimy jedynymi otwartymi drzwiami na klatkę schodową, a tam kierujemy się do drzwi naprzeciwko. Po zebraniu przedmiotów z pokoju po lewej i korytarza, wracamy do schodów i udajemy się w dół do korytarza z powiewającymi firanami. Przechodzimy nim w lewo i biegniemy korytarzami do kaplicy. Po oczyszczeniu jej z Trasanti podchodzimy do mównicy, gdzie znajduje się zwój mówiący o potężnej magicznej księdze. Zaglądamy jeszcze do pokoiku na środku kaplicy w poszukiwaniu kilku pułapek oraz apteczek, po czym wychodzimy z powrotem na korytarz.

Po minięciu pierwszego zakrętu udajemy się przez drzwi po lewo - 08: Nie ufaj nikomu ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Po minięciu pierwszego zakrętu udajemy się przez drzwi po lewo. W dużym korytarzu natrafimy na sporą grupę Trasantich. Po ich wykończeniu wchodzimy do pomieszczenia ze stołem bilardowym, gdzie po uruchomieniu Scrye usłyszymy rozmowę pomiędzy Ambrose a jego ojcem. Przechodzimy przez kolejny pokój do korytarza, w którym skręcamy w lewo i udajemy się korytarzem aż do wyjścia prowadzącego do głównej sali (ta ze schodami). Tam po zlikwidowaniu wszystkich przeciwników wychodzimy na zewnątrz. Przechodzimy przez drzwi w niewielkim budynku po lewej, po czym ogrodnik otworzy dalsze drzwi. Idąc w stronę klifu natkniemy się na kilka Howlerów, a na końcu drogi po zejściu po skałach w dół do doku, wchodzimy do łodzi, która przewiezie nas do Stojących Kamieni.