03: W poszukiwaniu Lizbeth | Clive Barker's Undying poradnik Clive Barker's Undying
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Znajdziemy się teraz w świecie Oneiros. Ten dziwny i zakręcony wymiar wygląda jak wytwór jakiegoś skręconego umysłu. Ale nie mamy czasu się nad tym zastanawiać. Po rozpoczęciu gry udajemy się schodami na pobliską wyspę. Spotkamy tu nowego przeciwnika - Scarrow. Kiedy się nimi zajmiemy, zabieramy zza kapliczki napój leczniczy, a następnie otwieramy znajdującą się w centrum wyspy trumnę. Wskakujemy do jej środka, następnie przeskakujemy po resztkach posadzki do niewielkiego pomieszczenia, gdzie znów będziemy mieli do czynienia z kolejnymi stworami. Teraz udajemy się schodami na następną wyspę, nad którą pojawi się w pewnej chwili Otto Keisinger. Po oddaniu w naszą stronę kilku strzałów odleci w czerwoną dal. Kiedy rozejrzymy się dokładnie po okolicy, zauważymy niewielką wysepkę lewitującą samotnie w przestrzeni. Aby do niej przejść, trzeba udać się powoli w jej stronę - jeżeli wszystko zrobimy jak należy to pod naszymi stopami zacznie układać się chodnik. Zdobędziemy teraz Tibetan War Cannon - działko o nieskończonych nabojach, zamrażających lub zabijających przeciwników przy trafieniu. Zeskakujemy więc do studni, gdzie po zarekwirowaniu owej broni zostaniemy przeniesieni z powrotem do naszego świata.
Jesteśmy z powrotem w willi, a w miejscu gdzie znajdował się portal, jest teraz szafka. Obok ciała pokojówki znajdziemy klucz do ogrodów. Kiedy będziemy chcieli wyjść z pokoju Keisingera, zatrzasną się drzwi, a w okolicy pojawi się kilka Scarrow. Ogień w kominku zgasł, dzięki czemu będziemy mogli przejść tamtędy do sąsiedniego pokoju, a stamtąd do korytarza. Na jego końcu, po prawej stronie znajdziemy pokój z dwoma apteczkami. Po ich zebraniu, wchodzimy do pomieszczenia (skręcając w lewo i zaraz w prawo), gdzie udajemy się do wyjścia na klatkę schodową. Na dole, za statuą, znajdują się otwarte teraz drzwi, z których oczywiście skorzystamy. Znajdziemy się teraz znowu w korytarzu z wirującymi zasłonami. Podążając nim, skręcamy w lewo, następnie w prawo przez drzwi prowadzące do sali, gdzie wcześniej zaatakowała nas spora grupa Howlerów (po bokach ustawione są zbroje). Jak się następnie okaże, drzwi, którymi tu weszliśmy, będą zamknięte, więc korzystamy z tych otwartych naprzeciwko. Po wejściu do korytarzyka po schodkach znajdziemy się znów przy pokoju Lizbeth.
Udajemy się do pokoju gościnnego, w którym spędziliśmy noc - znajdziemy apteczkę oraz natkniemy się na kilka pułapek. Teraz idziemy z powrotem w stronę pokoju Lizbeth, po drodze skręcając w drugi z kolei korytarz po prawej, prowadzący do pokoju Aarona. Schodzimy po schodkach i za kolejnymi drzwiami spotkamy Aarona pilnującego Amplifiera. Wystarczy rzucić w jego stronę pułapkę eterową, aby na chwile przenieść go do innego wymiaru. Będziemy w tym czasie mogli spokojnie zebrać kryształ i przejść na długi korytarz. Zatrzasną się teraz za nami wszystkie drzwi, a nas powita kilku Scarrow. Kiedy już się z nimi uporamy, otworzą się następne drzwi i znajdziemy się w pomieszczeniu z lustrem i czarodziejską barierą. Aby ją otworzyć, trzeba zdobyć znajdujący się za lustrem zwój z czarem Dispel, który dezaktywuje różnego rodzaju pola siłowe. Po wejściu do pomieszczenia i następnie z niego do niewielkiego korytarza, kierujemy się do drzwi po lewo. Najpierw należy przeszukać pomieszczenia służących, a następnie wrócić z powrotem do pomieszczenia z niewielką windą towarową, ukrytą w ścianie. Przedostaniemy się dzięki niej do kuchni.