Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

10: Sprawa Keisingera | Clive Barker's Undying poradnik Clive Barker's Undying

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Obudzimy się w pokoju gościnnym - 10: Sprawa Keisingera | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Obudzimy się w pokoju gościnnym. Patrick podejrzewa Keisingera, iż ten ma coś wspólnego z rzeczami dziejącymi się w willi Covenantów. Będzie trzeba go więc odnaleźć. Przy wychodzeniu na korytarz ujrzymy Aarona, a dalej spotkamy służącego, który powie iż powinniśmy udać się do pokoju Jeremiah. Wychodzimy na korytarz i podążając w kierunku zamkniętego pokoju Lizbeth skręcamy w prawo do długiego holu. Pojawi się znowu Aaron nakazując kilku potworom, nas zaatakować. Podążając dalej dotrzemy do głównej sali, gdzie wchodzimy w drzwi naprzeciwko. Na końcu korytarza znajdziemy pokój Jeremiah, ten w którym przyjmował nas na samym początku. Po dokładnym przeszukaniu znajdziemy mnóstwo naboi, apteczkę w łazience oraz Study key nad kominkiem. Uruchamiając koło łóżka Scrye usłyszymy konwersację prowadzoną przez Aarona oraz Jeremiah. Wracamy teraz do miejsca, gdzie znajduje się pokój Lizbeth. Wchodząc w korytarz na wprost znajdziemy się w pokoju z kominkiem oraz kilkoma sofami. Zabieramy Widows Watch Key oraz list i wracamy do miejsca, gdzie znajdowały się leżące na ziemi księgi (koło pokoju Lizbeth). Po drodze zaatakuje nas Aaron - od tej chwili będzie robił to dość często. Mamy do wyboru: albo wypróbować na nim pułapki eteryczne albo po prostu uciec przed nim.

Przechodzimy przez otwarte drzwi i biegnąc dalej obok pokoju Aarona i lustra dotrzemy do pomieszczeń służących - 10: Sprawa Keisingera | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Przechodzimy przez otwarte drzwi i biegnąc dalej obok pokoju Aarona i lustra dotrzemy do pomieszczeń służących. Kiedy je przeszukamy wchodzimy przez drzwi na końcu korytarza do sali ze schodami. Na dole po użyciu klucza będziemy mieli dostęp do nowej części willi. Za drzwiami po lewej znajdziemy kilka naprawdę niebezpiecznych roślinek a także niezwykle przydatną apteczkę i naboje, a podążając w kierunku drzwi na wprost dojdziemy do pomieszczenia z kilkoma potworami. Kiedy zabierzemy z okolicy wszystkie przydatne przedmioty podchodzimy do otwartej furtki z widokiem na klif. Zauważymy tutaj dziwne zawirowanie materii - kiedy na nie wskoczymy, wyniesie nas ono w górę, na dach. Przechodzimy obok żelaznej gwiazdy do pomieszczenia na poddaszu. W jego rogu znajduje się metalowy pręt, który umieszczamy w gwieździe na zewnątrz. Po tym, jak dostaniemy zaklęcie Lightning zostaniemy zaatakowani przez kilku Howlerów. Udajemy się następnie schodami w dół, gdzie jedne z drzwi po potraktowaniu niedawno zdobytym czarem staną przed nami otworem. Po przejściu w prawo do sali z krętymi schodami kierujemy się do pomieszczenia z pudłami. Na jednym z nich znajdziemy list, a skacząc po pozostałych dostaniemy się do Amplifiera. Krętymi schodami dostaniemy się na niższe piętro, gdzie po zabraniu z dołu kilku apteczek wchodzimy na balkon okalający większą salę. Tam wyjdziemy na zewnątrz i skorzystamy z Lightning na metalowym palu. Otworzy się drabina prowadząca na dach. Po przejściu na kolejne kondygnacje dotrzemy w końcu do wieży. Aby na nią wejść trzeba będzie rozwalić witraż od strony dachów. Po dostaniu się do środka zauważymy na dole dziwne kreatury, strzelające magicznym promieniem - jeżeli nas trafią używamy Dispel. Likwidujemy je z góry i skaczemy na dół po Amplifier. Zauważymy wtedy iż panuje tutaj dziwna grawitacja - dzięki jej wykorzystaniu dostaniemy się na samą górę, do teleportu prowadzącego do Oneiros.

Przeniesiemy się wieży, podobnej do tej w naszym świecie - 10: Sprawa Keisingera | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Przeniesiemy się wieży, podobnej do tej w naszym świecie. Biegniemy do miejsca będącego kiedyś Amfiteatrem, gdzie spotkamy mnóstwo Sil Lith - tych samych poczwar co wcześniej, strzelających purpurowym światłem powodującym omany wzrokowe. Poruszając się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara skręcamy w pierwsze przejście. Na pierwszy rzut oka to ślepy korytarz, ale po dokładnym rozglądnięciu się po okolicy zauważymy resztki posadzki, prowadzące do niewielkiego pomieszczenia. Tam czekać na nas będzie Amplifier oraz dziennik Keisingera. Zabieramy jeszcze fiolkę zdrowia i wracamy do miejsca z Sil Lithami. Podążając dalej natkniemy się na drzwi z miejscem na klucz Energetyczny (Energy key). Ruszamy więc w dalszą drogę i przy ostatnim przejściu skręcamy w prawo, gdzie po zabraniu kolejnej fiolki wspinamy się na schody i wskakujemy do niebieskiego teleportu. Znajdziemy się przed wielkim dziedzińcem, na który prowadzi nieco nadwerężony most. Po drodze zobaczymy Verago przelatującego z otworu w centrum dziedzińca w stronę drzwi. Aby go zabić, musimy trafić w głowę - to jedyny jego słaby punkt. Skręcamy w prawo i przy niebieskim teleporcie zauważymy po prawej Amplifier na fragmencie budynku. Żeby go zdobyć, trzeba odpowiednio skoczyć na strumień materii, tak aby ten przeniósł nas w górę. Po powrocie kierujemy się w stronę wejścia widocznego obok teleportu, a w pomieszczeniu po użyciu Scrye zobaczymy kolejny, tym razem niebieski teleport. Kiedy weń wejdziemy, przeniesie nas on do miejsca z kluczem energetycznym. Po jego zebraniu wskakujemy w kolejny teleport, którym wrócimy do miejsca przy Amplifierze. Znowu wkraczamy do wejścia i po zabraniu z okolicznych korytarzy wszystkich przedmiotów przechodzimy w lewe przejście na większą przestrzeń do czekającego na nas Verago. Po zabraniu fiolki z piedestału kierujemy się do sali naprzeciwko, ze strumieniem materii pośrodku. Odpowiednio na niego wchodząc, dostaniemy się do wnęk z fiolkami. Kontynuujemy wędrówkę do pomieszczenia z paleniskiem i następnie na zewnątrz, do niebieskiego teleportu.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie