Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ruiny; świątynia; podziemia | Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 poradnik Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ruiny; świątynia; podziemia

1 - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Dziewczyna kieruje się w ruiny, gdzie zachodzi do źródełka po prawej (zbliżenie) i nabiera zeń wody do konewki, po czym goni do świątyni, a tam pod wejście do podziemi - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Dziewczyna kieruje się w ruiny, gdzie zachodzi do źródełka po prawej (zbliżenie) i nabiera zeń wody do konewki, po czym goni do świątyni, a tam pod wejście do podziemi. Oczywiście samo wręczenie kawy policjantce nie załatwia sprawy, kawę trzeba czymś doprawić, by nasza bohaterka miała swobodę manewru. A zatem dziewczyna otwiera termos (w zbliżeniu w ekwipunku kliknij kubek w górnej części termosu) i wsypuje doń tabletki nasenne stryja, po czym tę usypiającą miksturę wręcza policjantce. I maszeruje do podziemi.

2 - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Okazuje się jednak, że panują tam egipskie ciemności, zatem nasza bohaterka wychodzi na zewnątrz i podchodzi do agregatu prądotwórczego (na prawo od wejścia do podziemi; zbliżenie) - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Okazuje się jednak, że panują tam egipskie ciemności, zatem nasza bohaterka wychodzi na zewnątrz i podchodzi do agregatu prądotwórczego (na prawo od wejścia do podziemi; zbliżenie). Tam wciska włącznik po prawej i przekonuje się, że w urządzeniu brak paliwa. Zatem otwiera bak (pośrodku) i nalewa paliwa z kanistra. Wyłącza generator i włącza ponowie - niestety - zero reakcji, prawdopodobnie brak wody w chłodnicy.

3 - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Zatem Sylvie odkręca jej wlew (po lewej) i napełnia ją wodą z konewki - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Zatem Sylvie odkręca jej wlew (po lewej) i napełnia ją wodą z konewki. Ponownie wyłącza i włącza generator i to nareszcie wystarcza, by urządzenie zaczęło działać (wszystkie diodki przy włączniku muszą świecić na zielono).

4 - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Nasza bohaterka wchodzi do tym razem rzęsiście oświetlonych podziemi, gdzie kieruje się do komnaty (w lewo), a tam do jej serca - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Nasza bohaterka wchodzi do tym razem rzęsiście oświetlonych podziemi, gdzie kieruje się do komnaty (w lewo), a tam do jej serca. Przygląda się czterem postumentom i wgłębieniom na ich szczytach. Rzuca okiem na portal (na wprost) i na stelaż z jego prawej strony. I ostatecznie maszeruje ku wyjściu, co okazuje się bardzo słuszną decyzją...

5 - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry
Na terenie świątyni Sylvie podziwia podest z portalem po prawej po czym postanawia zbadać widoczną na prawo od niego świeżą odkrywkę (zbliżenie) - Ruiny; świątynia; podziemia - Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 - Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona - poradnik do gry

Na terenie świątyni Sylvie podziwia podest z portalem po prawej po czym postanawia zbadać widoczną na prawo od niego świeżą odkrywkę (zbliżenie). Przesuwa nad nią wykrywaczem metali, dopóki w jednym miejscu (w centrum) jego pipczenie nie staje się szczególnie natarczywe. W poszukiwaniu domniemanego metalu odrzuca warstwę piasku najpierw szpachelką, a następnie pędzlem, by odnaleźć imponujący szesnastowieczny sygnet z godłem joannitów. I to już koniec przygód jak na tę noc. Nasza bohaterka wraca na parking i odpala skuter (zbliżenie; użyj kluczyka na stacyjce i kliknij go).