Ruiny; świątynia; podziemia | Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 poradnik Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Ruiny; świątynia; podziemia
Dziewczyna kieruje się w ruiny, gdzie zachodzi do źródełka po prawej (zbliżenie) i nabiera zeń wody do konewki, po czym goni do świątyni, a tam pod wejście do podziemi. Oczywiście samo wręczenie kawy policjantce nie załatwia sprawy, kawę trzeba czymś doprawić, by nasza bohaterka miała swobodę manewru. A zatem dziewczyna otwiera termos (w zbliżeniu w ekwipunku kliknij kubek w górnej części termosu) i wsypuje doń tabletki nasenne stryja, po czym tę usypiającą miksturę wręcza policjantce. I maszeruje do podziemi.
Okazuje się jednak, że panują tam egipskie ciemności, zatem nasza bohaterka wychodzi na zewnątrz i podchodzi do agregatu prądotwórczego (na prawo od wejścia do podziemi; zbliżenie). Tam wciska włącznik po prawej i przekonuje się, że w urządzeniu brak paliwa. Zatem otwiera bak (pośrodku) i nalewa paliwa z kanistra. Wyłącza generator i włącza ponowie - niestety - zero reakcji, prawdopodobnie brak wody w chłodnicy.
Zatem Sylvie odkręca jej wlew (po lewej) i napełnia ją wodą z konewki. Ponownie wyłącza i włącza generator i to nareszcie wystarcza, by urządzenie zaczęło działać (wszystkie diodki przy włączniku muszą świecić na zielono).
Nasza bohaterka wchodzi do tym razem rzęsiście oświetlonych podziemi, gdzie kieruje się do komnaty (w lewo), a tam do jej serca. Przygląda się czterem postumentom i wgłębieniom na ich szczytach. Rzuca okiem na portal (na wprost) i na stelaż z jego prawej strony. I ostatecznie maszeruje ku wyjściu, co okazuje się bardzo słuszną decyzją...
Na terenie świątyni Sylvie podziwia podest z portalem po prawej po czym postanawia zbadać widoczną na prawo od niego świeżą odkrywkę (zbliżenie). Przesuwa nad nią wykrywaczem metali, dopóki w jednym miejscu (w centrum) jego pipczenie nie staje się szczególnie natarczywe. W poszukiwaniu domniemanego metalu odrzuca warstwę piasku najpierw szpachelką, a następnie pędzlem, by odnaleźć imponujący szesnastowieczny sygnet z godłem joannitów. I to już koniec przygód jak na tę noc. Nasza bohaterka wraca na parking i odpala skuter (zbliżenie; użyj kluczyka na stacyjce i kliknij go).