Kemping; przyczepa | Wyspa Gozo, 4 listopada 2008 poradnik Chronicles of Mystery: Rytuał Skorpiona
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Kemping; przyczepa
![]() | ![]() |
Dziewczyna zawraca więc w stronę ruin i na kemping. Tu okazuje się, że Simon rzeczywiście poszedł już spać. Sylvie bada więc w spokoju stertę leżących pod murem skrzynek (zbliżenie). Znajduje pomiędzy nimi kanister z paliwem. Następnie podchodzi do przyczepy kempingowej i przygląda się drzwiom (zbliżenie). W ich zamek wkłada zgięty wkład i tak dostaje się do wnętrza przyczepy (jeśli nie zgiąłeś wcześniej wkładu przy próbie włamania się do skrytki stryja, zrób to teraz na metalowej kratce schodka od przyczepy).
![]() | ![]() |
Podchodzi do usytuowanego na wprost wejścia biurka i zapewnia sobie porządne oświetlenie, zawieszając latarkę na haczyku nad biurkiem. Teraz może dokładnie spenetrować biurko (zbliżenie). Na początek włącza laptop i ogląda wyświetloną na ekranie fotografię (kliknij laptop, by ją wydrukować).
![]() | ![]() |
Wyłączywszy laptop, zabiera stojący za nim (po lewej) termos z kawą . Przywłaszcza też sobie stojący z lewej strony biurka (pomiędzy biurkiem a szafką z szufladami) wykrywacz metali .
![]() | ![]() |
Następnie otwiera szufladę biurka i wyjmuje z niej zdjęcia czterech rzeźb i zdjęcie tablicy (można je obejrzeć kolejno w ekwipunku, to ostatnie składa się z części górnej i dolnej).
Wreszcie (po wyjściu ze zbliżenia biurka) zabiera wydruk z laptopa (drukarka w prawym rogu blatu).
![]() | ![]() |
To jednak nie koniec myszkowania po przyczepie Simona. Sylvie przygarnia także pędzel i szpachelkę , leżące przy kanapie po lewej. I - zabrawszy latarkę - ostatecznie opuszcza przyczepę.