Muzeum (2) | Bretania | Chronicles of Mystery Drzewo Życia poradnik Chronicles of Mystery: Drzewo Życia
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Przyjrzyj się więc im (PPM w ekwipunku) i wyjmij wycior spod pistoletu. Następnie zbadaj bok kufra (zbliżenie).
Zlokalizuj na nim zamek, w który włóż znaleziony w kufrze klucz. Okaże się, że jest tam schowek, który spróbuj otworzyć po zadziałaniu kluczem. Niestety, coś go blokuje. Przyjrzyj się zatem otworowi z boku kufra (po lewej). Wsadź weń wycior i odblokuj nim mechanizm. Teraz wystarczy już tylko otworzyć schowek i zabrać z niego stary manuskrypt .
Oczywiście obejrzyj go w zbliżeniu (PPM w ekwipunku). Przekartkuj strony (strzałkami z prawej i lewej krawędzi zbliżenia bądź klikając na kolejne kartki) - okaże się, że przyszyte są do nich fragmenty mapy. Wyjdź ze zbliżenia i pęsetką wyciągnij z manuskryptu nici (połącz w ekwipunku pęsetę i zapiski konkwistadora). Teraz ponownie otwórz manuskrypt w zbliżeniu i kliknij na pierwszy kawałek mapy . W ten sposób wyjmiesz je wszystkie z księgi. W tym momencie możesz przeczytać pozbawiony mapy manuskrypt i dowiedzieć się co nieco o Drzewie Życia.
Pora złożyć kawałki mapy w jedną całość (PPM w ekwipunku). LPM możesz je przeciągać, by rozmieszczać je na planszy, PPM obracasz je o 90 stopni. Dodatkowo przy krawędziach fragmentów pojawia się ikonka oznaczająca pokazanie odwrotnej strony takiego kawałka. Mapa jest bowiem dwustronna i warto poodwracać fragmenty, by na planszy leżały wszystkie tą samą stroną (prawidłowo ułożone obie strony mapy - sam wybierz, którą będzie Ci wygodniej układać - na fotkach powyżej).
Opuść wykusz i ponownie przyjrzyj się drukarce 3D (zbliżenie). Sprawdź każdą świecącą na czerwono kontrolkę. Okaże się, że w urządzeniu brak: proszku, żywicy i barwnika. Otwórz klapkę z lewej strony i zabierz pusty pojemnik na proszek.