Jacht | Gibraltar | Chronicles of Mystery Drzewo Życia poradnik Chronicles of Mystery: Drzewo Życia
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Gibraltar
Jacht
Wracaj na jacht. Nie znalazłszy potrzebnego leku w szafce w kuchni, przejdź na mostek i zabierz lekarstwo hrabiego z pulpitu sterowniczego (obok radia). Kiedy Sylvie opuści pomieszczenie, zorientuje się, że na jachcie ktoś jest. Najprawdopodobniej morderca, którego pasowałby jakoś unieruchomić.
Posłuży Ci do tego lina zabrana wcześniej ze schowka na jachcie. Przyjrzyj się jej (PPM w ekwipunku) i zawiąż węzeł (należy kliknąć kolejno strzałki: czerwoną prawą skierowaną w górę za liną , czerwoną lewą skierowaną w dół i czerwoną skierowaną w dół ).
Podejdź do drzwi kajuty hrabiego (po skończonym filmiku, kliknij je raz jeszcze; zbliżenie) i zablokuj ich klamkę laską (zabraną wcześniej z przejścia z pokoju do mesy). Następnie zaciśnij na klamce dopiero co skonstruowany węzeł i biegnij do wyjścia na pomost (nad schodami, po lewej). Masz ograniczony czas, na szczęście gra dokonuje automatycznego zapisu, więc jeśli nie uda Ci się zmieścić w przewidzianym limicie, wczytaj ostatni stan gry i spróbuj raz jeszcze. Jeśli uporasz się z węzłem, zanim otworzysz drzwi do kajuty hrabiego, nie powinieneś mieć dalej żadnych problemów.