Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia poradnik Chronicles of Mystery: Drzewo Życia

Ostatnia aktualizacja: 18 sierpnia 2022

Kair

Hotel

1 - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry
Biegnij do hotelu, gdzie przejdź do aneksu kuchennego (na lewo od lady recepcji; zbliżenie) - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Biegnij do hotelu, gdzie przejdź do aneksu kuchennego (na lewo od lady recepcji; zbliżenie). Zabierz stojący na kuchence dzbanuszek , a z blatu obok nóż oraz szklankę . Nalej z garnka mleka do dzbanuszka i postaw go na palniku. Po chwili otrzymasz gorące mleko.

2 - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry
Idź do pokoju i ze stoliczka przy łóżku (po lewej; zbliżenie) zabierz wacik (z fioletowej kosmetyczki) - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Idź do pokoju i ze stoliczka przy łóżku (po lewej; zbliżenie) zabierz wacik (z fioletowej kosmetyczki). Przejdź do stołu po oknem (zbliżenie). Na jego blacie połóż wysuszoną chustę.

3 - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry
Przetnij nożem cytrynę i wyciśnij z niej sok do szklanki - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Przetnij nożem cytrynę i wyciśnij z niej sok do szklanki. Zamocz w nim pędzel do golenia (albo waciki) i posmaruj sokiem chustę. Następnie zanurz w mleku waciki (lub pędzel - zależy czego użyłeś wcześniej) i oczyść chustę do końca. Zabierz czystą chustę ze stołu. Pasowałoby skopiować brakujący fragment z chusty na mapę, a do tego potrzebny jest ołówek. Opuść więc na moment pokój i poproś o ołówek Alego.

4 - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry
Powróciwszy do pokoju, podejdź do lustra (zbliżenie), zdejmij je i zabierz ze skrytki kopię mapy - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

Powróciwszy do pokoju, podejdź do lustra (zbliżenie), zdejmij je i zabierz ze skrytki kopię mapy. Teraz przejdź do okna (zbliżenie). Przyłóż do szyby czystą chustę. Na stole postaw lustro, do chusty przytknij kopię mapy i ołówkiem odrysuj na mapie brakujący fragment. Następnie zdejmij mapę i chustę z szyby, zabierz lustro i skieruj się do drzwi (Sylvie automatycznie schowa w skrytce cenne przedmioty). Opuść pokój i biegnij na plac, by oddać antykwariuszowi chustę. I wracaj do hotelu.

5 - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry
W pokoju zastaniesz Fatimę, z którą wreszcie uda Ci się całkowicie szczerze porozmawiać na wszystkie tematy - Hotel, cz. 2 | Kair i Rejs | Chronicles of Mystery Drzewo Życia - Chronicles of Mystery: Drzewo Życia - poradnik do gry

W pokoju zastaniesz Fatimę, z którą wreszcie uda Ci się całkowicie szczerze porozmawiać na wszystkie tematy. W trakcie waszej pogawędki zawoła Cię Ali, przeprosiwszy więc gościa, przejdź do recepcji i zapytaj chłopca, o co chodzi. Okaże się, że handlarz wielbłądami ma dla Sylvie wiadomość. Biegnij więc na plac handlowy i wyjaśnij sprawę. Mężczyzna zapyta o nazwisko (jest w posiadaniu paszportu Sylvie) - możesz bez obaw podać mu prawdziwe, jeśli jednak zdarzy się tak, że wybierzesz drugą opcję, po skończonej rozmowie z handlarzem, musisz przejść na plac ze studnią i o pomoc w tej delikatnej sprawie poprosić antykwariusza.

Po powrocie do hotelu wystarczy zahaczyć Alego i dokument tożsamości trafi wreszcie do prawowitej właścicielki (jeśli wcześniej Sylvie nie dostała go od handlarza). Teraz pozostaje już tylko położyć się spać, maszeruj więc do swojego pokoju.