Zane Operative w Borderlands 3 Borderlands 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Zane jest jedną z grywalnych postaci, nad którą możesz objąć kontrolę w czasie zabawy w Borderlands 3. Ten rozdział poradnika zawiera najważniejsze informacje związane z tą postacią. Dowiesz się jakimi umiejętnościami może dysponować Zane. Dodatkowo przygotowaliśmy rekomendowany build dla Zane'a, w którym zestawiliśmy najlepszą naszym zdaniem kombinację umiejętności aktywnych i pasywnych.
- Zane - Ogólne informacje
- Zane - rekomendowany build
- Zane - umiejętności drzewka Hitman
- Zane - umiejętności drzewka Doubled Agent
- Zane - umiejętności drzewka Under Cover
Zane - Ogólne informacje
- Zane specjalizuje się w wykorzystaniu różnego rodzaju technologii, których zadaniem jest danie przewagi na polu bitwy.
- Specjalizacja tego bohatera to Operative. Trzy startowe umiejętności Action Skill Zane'a znacząco się między sobą różnią - możesz przyzywać drona zdolnego atakować przeciwników, generować kopię Zane'a do odwracania uwagi wrogów lub stawiać mobilną barierę energetyczną chroniącą przed atakami.
- Każda z akcji Action Skill posiada dodatkową funkcję - dronowi można wskazywać cele, z klonem zamieniać się miejscami, a barierę podnosić i chodzić z nią. Dodatkowo każdą aktywną umiejętność Action Skill można wyposażyć w dwa różne ulepszenie Augment poprawiające jej skuteczność lub dodające nowe cechy.
- Istotną wiadomością jest to, że Zane'owi można ustawić jednocześnie dwie akcje Action Skill. Każda z nich jest wtedy aktywowana oddzielnie. Możesz załączyć je w tym samym momencie lub na zmianę. Drugi wybrany Action Skill blokuje możliwość rzucania granatami, aczkolwiek niektóre z pasywnych zdolności Zane'a pozwalają mimo wszystko korzystać w jakimś zakresie z granatów.
Zane - rekomendowany build
Rekomendowany przez nas build zakłada korzystanie z aktywnych umiejętności SNTNL (drzewko Hitman) oraz Barrier (drzewko Under Cover). Niezależnie od preferowanego stylu rozgrywki zawsze powinieneś dążyć do tego żeby zapełnić oba dostępne sloty akcjami Action Skills. Stracisz w ten sposób opcję rzucania granatami, ale możliwość polegania na dwóch przydatnych aktywnych zdolnościach w pełni wynagrodzi ci tę niedogodność. Warto też przypomnieć, że niektóre pasywne umiejętności w różny sposób wykorzystują moduł Grenade Mod, tak więc warto go na bieżąco ulepszać wraz z innymi elementami ekwipunku.
Przyzywanie drona SNTNL jest bardziej agresywną częścią naszego buildu. Zakłada on odblokowanie dużej liczby pasywnych umiejętności w obrębie drzewka Hitman, a w szczególności tych, które mają Kill Skill w opisie. Po tym jak zdobędziesz ostatnią pasywną umiejętność Seein' Red będziesz mógł w tym samym momencie gry aktywować wszystkie zdolności Kill Skills.
Stawianie bariery energetycznej Barrier jest z kolei bardziej defensywną częścią polecanego przez nas buildu. Nie wszystkie z zakupionych w obrębie tego drzewka pasywnych umiejętności bezpośrednio powiązane są z działaniem bariery, ale nie oznacza to, że są przez to mniej pomocne. Możesz też dokonywać pewnych zmian w ramach tego drzewka jeśli przez całą grę chcesz bawić się w pojedynkę i nie będzie aż tak zależało na przyznaniu premii do statystyk innym graczom z drużyny.
Poniższa tabela zawiera długę listę pasywnych zdolności z obu drzewek. Pamiętaj, że nie musisz ich wszystkich rozwijać na maksymalny poziom (zazwyczaj trzeci lub piąty). W przypadku niektórych umiejętności premia do statystyk może być bardzo przydatna także wtedy gdy odblokowałeś tylko 1-2 poziomy.
UMIEJĘTNOŚĆ [DRZEWKO] | RODZAJ UMIEJĘTNOŚCI | KOMENTARZ |
SNTNL [Hitman] | Action Skill | Nie zapominaj o tym, że dronowi możesz wskazywać cele do ataku. Jest to bardzo pomocne np. gdy starasz się doprowadzisz do jak najszybszego pokonania silnego przeciwnika, który stanowi duże zagrożenie dla twojego bohatera. |
Static Field [Hitman] | Action Skill Augment | To wyjątkowo ulepszenie o defensywnym charakterze. Będziesz mógł dzięki niemu sprawniej odnawiać tarcze Zane'a. |
Almighty Ordnance [Hitman] | Action Skill Augment | Ostrzał rakietowy drona najlepiej przydaje się w trakcie większych bitew. Pamiętaj, że musisz zaznaczyć miejsce do ostrzelania żeby akcja ta mogła zostać wykonana. |
Violent Speed [Hitman] | Passive Ability | To Kill Skill. Nie kupuj koniecznie wszystkich poziomów. Możesz pozostać przy max. 2-3. |
Violent Momentum [Hitman] | Passive Ability | Premia do obrażeń jest zawsze mile widziana, przy czym zawsze być w ruchu. Nie otrzymasz bonusu jeśli będziesz strzelał stojąc w miejscu. |
Cool Hand [Hitman] | Passive Ability | To Kill Skill. Premia do czasów przeładowań przyda ci się szczególnie dla strzelb czy ciężkich broni. |
Salvation [Hitman] | Passive Ability | To Kill Skill. Polecamy zakupić co najmniej 3 poziomy tej umiejętności żeby kraść więcej punktów życia. |
Death Follows Close [Hitman] | Passive Ability | Nie pomijaj tej pozycji, gdyż wzmacnia ona wszystkie umiejętności Kill Skill. |
Violent Violence [Hitman] | Passive Ability | To Kill Skill. Poprawiona szybkostrzelność przydaje się praktycznie dla każdego rodzaju pukawki. |
Playing Dirty [Hitman] | Passive Ability | To Kill Skill. Najwięcej możesz zyskać w przypadku korzystania z cięższych broni. |
Good Misfortune [Hitman] | Passive Ability | To Kill Skill. Zakup wszystkie 3 poziomy żeby mieć jak największe szanse wydłużenia Action Skilla. |
Seein' Red [Hitman] | Passive Ability | Postaraj się mieć odblokowane wszystkie poprzednie Kill Skills, nawet jeśli część z nich ma zakupiony tylko pierwszy poziom. |
Barrier [Under Cover] | Action Skill | Bariery najlepiej nie przenosić, jeśli nie ma takiej potrzeby. Staraj się zawsze zadbać o dobre miejsce do jej rozstawienia, np. na otwartej przestrzeni czy wzgórzu, z którego widać większość przeciwników. |
Nanites of Some Shite lub Retaliation [Under Cover] | Action Skill Augment | Wybierz to ulepszenie, na którym ci bardziej zależy - mozesz usprawnić regenerację zdrowia i tarcz, bądź też postawić na większe obrażenia od broni. |
All Rounder [Under Cover] | Action Skill Augment | Kopuła zamiast bariery przydaje się nawet jeśli przechodzisz grę w pojedynkę. Skorzystaj w niej przede wszystkim w lokacjach, w których walczy się w zamkniętych obszarach i nie można komfortowo atakować wrogów z dużej odległości (oraz "kontrolować" to jak zbliżają się do Zane'a). |
Adrenaline [Under Cover] | Passive Ability | Ważną informacją jest to, że premia do szybkości odnowienia się Action Skilla nie dotyczy wyłącznie zdolności Barrier. Możesz także przyśpieszyć odnowienie Action Skill z drugiego slotu. |
Hearty Stock i/lub Ready for Action [Under Cover] | Passive Ability | Dużo zalezy od tego z jakich tarcz korzystasz i jaki bonus bardziej ci się przyda - więcej punktów tarczy czy szybsze odnawianie. Możesz oczywiście zawsze postawić na obie zdolności i przynajmniej początkowo tylko częściowo je rozwinąć. |
Confident Competence [Under Cover] | Passive Ability | Zdolność ta "nieoficjalnie" współpracuje z Action Skillem Barrier, albowiem możesz dzięki niemu częściej mieć tarcze w dobrym stanie i otrzymywać związane z tym bonusy do staystyk. |
Really Expensive Jacket [Under Cover] | Passive Ability | Dużą zaletą jest to, że wystarczy wydać 1 punkt żeby otrzymać pełną premię do skrócenia negatywnych statusów. |
Best Served Cold i/lub Futility Belt [Under Cover] | Passive Ability | To Kill Skills, a więc mogą podlegać pod umiejętność Seein' Red z drzewka Hitman. Wybierz jedną umiejętność lub obie. |
Zane - umiejętności drzewka Hitman
Aktywna umiejętność (Action Skill)
Zane posiada tylko jedną aktywną umiejętność Action Skill w obrębie każdego drzewka. W danym momencie możesz mieć jednak ustawione Action Skille z dwóch różnych drzewek.
Nazwa umiejętności | Działanie aktywnej umiejętności i komentarz |
SNTNL | Wysyła na pole bitwy automatyczny dron SNTNL, który nieustannie leci przez siebie i atakuje wrogów za pomocą karabinów maszynowych. Wciskając przycisk akcji Action Skill można wskazywać dronowi cele do ostrzelania. Jest to przydatna jeśli np. chcesz atakować najsilniejszego przeciwnika z pola bitwy. |
Ulepszenia aktywnej umiejętności (Action Skill Augments)
Ulepszenia zajmują kolumny po bokach drzewka rozwoju - lewą oraz prawą. Muszą one zostać najpierw odblokowane po uzbieraniu określonej liczby punktów rozwoju. W danym momencie możesz mieć umieszczone w aktywnych slotach tylko 2 ulepszenia spośród 5 dostępnych.
Większość ulepszeń drona ma ofensywną charakterystykę, szczególnie te z lewej kolumny. Dobór ulepszeń powinien w dużej mierze zależeć od tego jaki rodzaj obrażeń chcesz zadawać przeciwnikom (np. zamrozić ich albo napromieniować). Ustaw z kolei ulepszenie Static Field jeśli zależy ci na zwiększeniu możliwości obronnych Zane'a.
Wymagania | Nazwa ulepszenia | Działanie ulepszenia i komentarz |
5 pkt | Winter's Drone | Dron zadaje dodatkowe obrażenia od zimna (Cryo). |
10 pkt | Bad Dose | Dron czasami strzela wiązką promieniowania, które osłabia wrogów. Za każdego osłabionego wroga prędkość ruchu i szybkość ataku Zane'a zostają zwiększone. Wrogowie objęci efektem mają zmniejszoną prędkość ruchu i szybkość ataku. |
15 pkt | Boomsday | Dron zostaje wyposażony w wyrzutnię rakiet, która pozwala uzupełniać ataki karabinami maszynowymi ostrzałem rakietowym. |
10 pkt | Static Field | Dron emituje statyczne pole, które wysyła wiązkę uderzeniową do pobliskich wrogów, rozbijając ich tarcze i uzupełniając tarczę Zane'a. |
15 pkt | Almighty Ordnance | Dron może dokonać ostrzału rakietowego wskazanego obszaru. Jeśli atak zabije kogoś, to czas pozostawania drona na polu bitwy zostanie zresetowany. Z bonusu tego można skorzystać tylko raz na każdą aktywację Action Skilla. Teren do ostrzału rakietowego oznacza się przytrzymując przycisk uaktywnienia akcji Action Skill. |
Pasywne umiejętności (Passive Abilities)
Poniższa tabela zestawia wszystkie pasywne zdolności Zane'a z drzewka Hitman. Wymaganie punktowe z pierwszej kolumny informuje ile punktów rozwoju trzeba zainwestować w tym drzewku żeby dana umiejętność stała się możliwa do zakupienia. Pasywne umiejętności mają od 1 do 5 poziomów i zakupienie każdego kolejnego poziomu zwiększa ich skuteczność.
Wymagania | Nazwa umiejętności | Działanie pasywnej umiejętności i komentarz |
0 pkt | Violent Speed | Po zabiciu przeciwnika Zane zyskuje zwiększoną prędkość ruchu na kilka sekund. |
0 pkt | Cold Bore | Zane otrzymuje premię do szybkości zamiany broni (na inne z aktywnych slotów). Kolejny strzał wystrzelony po zamianie broni zadaje bonus do obrażeń od zimna. |
0 pkt | Violent Momentum | Obrażenia od broni zostają zwiększone w czasie ruchu. Im szybciej porusza się Zane, tym większa premia do obrażeń od broni. |
5 pkt | Cool Hand | Zane otrzymuje premię do prędkości przeładowania. Dodatkowo po zabiciu przeciwnika, szybkość przeładowania jest zwiększana na krótką chwilę. |
5 pkt | Drone Delivery | Dron czasami wyrzuca darmowy granat. Rodzaj wyrzuconego granatu zależy od tego jaki Grenade Mod masz umieszczony w aktywnym slocie inwentarfza Zane'a. Umiejętność ta ma tylko 1 poziom i potrzebuje 15 sekund na odnowienie się. |
5 pkt | Salvation | Po zabiciu przeciwnika broń Zane'a otrzymuje na chwilę możliwość kradzieży punktów życia od atakowanych wrogów. |
10 pkt | Death Follows Close | Wszystkie umiejętności Zane'a związane z zabijaniem wrogów otrzymują lepsze efekty oraz dłuższy czas działania. To zdolność z tylko 1 poziomem rozwoju. |
15 pkt | Violent Violence | Po zabiciu wroga Zane zyskuje tymczasową premię do szybkostrzelności. |
15 pkt | Playing Dirty | Po zabiciu wroga kolejne pięć strzałów Zane'a ma szansę wystrzelić dodatkowy pocisk. Najlepiej sprawdza się to w przypadku broni wystrzeliwujących pojedyncze pociski. |
20 pkt | Good Misfortune | Zabicie przeciwnika zwiększa czas działania umiejętności Action Skill Zane'a. Nie licz niestety na to, że będziesz mógł utrzymywać Action Skilla aktywnego przez bardzo długi czas, bo siła działania tej pasywnej zdolności maleje z każdym zabójstwem. |
25 pkt | Seein' Red | Wszystkie umiejętności Zane'a związane z zabijaniem wrogów (Kill Skill w opisie umiejętności) załączają się w momencie uaktywnienia akcji Action Skill. Im więcej różnych zdolności masz zakupionych, tym więcej możesz zyskać. |
Zane - umiejętności drzewka Doubled Agent
Aktywna umiejętność (Action Skill)
Zane posiada tylko jedną aktywną umiejętność Action Skill w obrębie każdego drzewka. W danym momencie możesz mieć jednak ustawione Action Skille z dwóch różnych drzewek.
Nazwa umiejętności | Działanie aktywnej umiejętności i komentarz |
Digi-Clone | Tworzy kopię Zane'a. Stoi ona w miejscu, atakuje i odwraca uwagę wrogów. Kopia domyślnie pozostaje aktywna przez 15 sekund. Naciśnięcie przycisku umiejętności Action Skill gdy klon jest aktywny powoduje, że Zane i kopia zamienią się miejscami. Może to być pomocne np. gdy chcesz szybko uciec z niebezpiecznego miejsca. |
Ulepszenia aktywnej umiejętności (Action Skill Augments)
Ulepszenia zajmują kolumny po bokach drzewka rozwoju - lewą oraz prawą. Muszą one zostać najpierw odblokowane po uzbieraniu określonej liczby punktów rozwoju. W danym momencie możesz mieć umieszczone w aktywnych slotach tylko 2 ulepszenia spośród 5 dostępnych.
Ulepszenia dotyczą dwóch głównych zastosowań klona. Jeśli zamierzasz wykorzystywać kopię Zane'a przede wszystkim do odwracania uwagi przeciwników, to zainteresuj się np. ulepszeniami Which One's Real? i Digital Distribution. jeśli z kolei dążysz do tego żeby klon "pomagał" ci w osłabianiu przeciwników, to dobrym wyborem będzie np. połączenie Binary Domain + Doppelbanger.
Wymagania | Nazwa ulepszenia | Działanie ulepszenia i komentarz |
5 pkt | Binary System | Gdy Zane zamienia się miejscami z klonem, zostaje wyzwolona energia o właściwościach zamrażających. Efekt ten pojawia się wokół Zane'a oraz wokół klona. |
10 pkt | Schadenfreude | Za każdym razem gdy klon otrzymuje obrażenia tarcza Zane'a zostaje częściowo odnowiona. |
15 pkt | Doppelbanger | Pojawia się opcja przytrzymania przycisku Action Skill, by wcześniej zakończyć jej działanie. Gdy tylko tak się stanie, klon wybucha, zadając obrażenia od ognia wszystkim pobliskim wrogom. Im szybciej się ją zakończyło, tym większa będzie siła wybuchu. |
10 pkt | Which One's Real? | Wrogowie są bardziej skłonni do atakowania klona po jego wezwaniu i po zamianie miejsc (wciśnięcie przycisku Action Skill). |
15 pkt | Digital Distribution | Jeśli Zane otrzyma obrażenia, gdy klon jest aktywny, część z nich "wchłonie" jego klon. |
Pasywne umiejętności (Passive Abilities)
Poniższa tabela zestawia wszystkie pasywne zdolności Zane'a z drzewka Doubled Agent. Wymaganie punktowe z pierwszej kolumny informuje ile punktów rozwoju trzeba zainwestować w tym drzewku żeby dana umiejętność stała się możliwa do zakupienia. Pasywne umiejętności mają od 1 do 5 poziomów i zakupienie każdego kolejnego poziomu zwiększa ich skuteczność.
Wymagania | Nazwa umiejętności | Działanie pasywnej umiejętności i komentarz |
0 pkt | Synchronicity | Gdy aktywna jest jedna lub więcej umiejętności Action Skills przyznawana jest premia do obrażeń od broni. Efekt się kumuluje. |
0 pkt | Praemunitus | Rozmiar magazynka używanych broni ulega zwiększeniu dla Zane'a oraz jego klona. |
0 pkt | Borrowed Time | Czas działania umiejętności Action Skill ulega wydłużeniu. Dotyczy to oczywiście wszystkich rodzajów zdolności Action Skill, nie wyłącznie Digi-Clone'a. |
5 pkt | Donnybrook | Za każdym razem, gdy Zane zabije wroga, on i jego klon otrzymują premię do obrażeń od broni i regeneracji zdrowia. Bonus ten ma ograniczony czas działania. |
5 pkt | Fractal Frags | Klon wyrzuca granat. Rodzaj użytego granatu zależy od tego jaki Grenade Mod jest umieszczony w slocie w inwentarzu Zane'a. Zabicie przeciwnika podczas gdy klon jest aktywny daje mu ponadto szansę na rzucenie granatem. To świetna zdolność jeśli wybrałeś korzystanie z 2 umiejętności Action Skills i nie możesz w tradycyjny sposób rzucać granatami. |
5 pkt | Duct Tape Mod | Pierwszy strzał wystrzelony z broni daje szansę na jednoczesne wyrzucenie granatu. Po wystrzeleniu granatu umiejętność musi się odnowić. To świetna zdolność jeśli wybrałeś korzystanie z 2 umiejętności Action Skills i nie możesz w tradycyjny sposób rzucać granatami. |
10 pkt | Quick Breather | Gdy Zane zamienia się miejscami z klonem, jego tarcza natychmiast zaczyna się ładować. Jest to bardzo dobra umiejętność jeśli korzystasz z tarcz z dużym opóźnieniem rozpoczęcia ładowania. |
15 pkt | Pocket Full of Grenades | Po zabiciu wroga przez Zane'a zapas granatów w inwentarzu będzie się przez pewien czas regenerował. |
15 pkt | Old-U | Po tym jak Zane znajdzie się w trybie walki o życie (Fight for Your Life) możesz wcisnąć przycisk Action Skilla. Klon zostanie zniszczony i zostaniesz wskrzeszony (Second Wind) z pełnym zdrowiem. To bardzo pomocna umiejętność jeśli grasz w pojedynkę i nie możesz liczyć na wsparcie ze strony innych graczy. |
15 pkt | Supersonic Man | Gdy aktywna jest jedna lub więcej umiejętności Acrtion Skills, przyznawana jest premia do szybkości ruchu. Efekt się kumuluje. |
20 pkt | Like a Ghost | Zane i jego klon zyskują szansę na ignorowanie pocisków. Szansa jest zwiększona przez kilka sekund po aktywowaniu umiejętności Action Skill. |
20 pkt | Boom. Enhance. | Ilekroć Zane przywołuje klona, dochodzi do zużycia do 3 granatów z inwentarza. W zamian za każdy zużyty granat klon zyskuje premię do obrażeń od broni, maksymalnego zdrowie, szybkości ataku i przeładowywania. To dobra umiejętność jeśli masz ustawione 2 Action Skille i siłą rzeczy nie zużywasz osobiście granatów. |
20 pkt | Trick of the Light | Zane zadaje dodatkowe obrażenia Shock wrogom, którzy w niego nie celują. Możesz sporo zyskać jeśli dzięki innym umiejętnościom i ulepszeniom zwiększyłeś szanse, że wrogowie będą koncentrowali się na kopii Zane'a. |
25 pkt | Double Barrel | Klon jest wyposażany w kopię aktualnej broni Zane'a. Zamiana miejsc z klonem powoduje, że Zane i jego klon zyskują premię do obrażeń od broni. Warto dokonywać zamiany miejsc po każdej aktywacji Action Skilla. |
Zane - umiejętności drzewka Under Cover
Aktywna umiejętność (Action Skill)
Zane posiada tylko jedną aktywną umiejętność Action Skill w obrębie każdego drzewka. W danym momencie możesz mieć jednak ustawione Action Skille z dwóch różnych drzewek.
Nazwa umiejętności | Działanie aktywnej umiejętności i komentarz |
Barrier | Rozstawiona zostaje bariera energetyczna, która blokuje przychodzące pociski. Zane i jego sojusznicy mogą przez nią strzelać przez barierę, zadając zwiększone obrażenia od broni. Wciśnięcie przycisku aktywacji Action Skilla pozwala na podniesienie bariery i przejście z nią w inne miejsce. Pozwala to łatwo zmienić jej położenie w razie potrzeby. Przenoszona bariera oferuje niestety gorszą ochronę. |
Ulepszenia aktywnej umiejętności (Action Skill Augments)
Ulepszenia zajmują kolumny po bokach drzewka rozwoju - lewą oraz prawą. Muszą one zostać najpierw odblokowane po uzbieraniu określonej liczby punktów rozwoju. W danym momencie możesz mieć umieszczone w aktywnych slotach tylko 2 ulepszenia spośród 5 dostępnych.
Aż cztery spośród pięciu ulepszeń oferują działanie o charakterze obronnym lub wspomagającym. Jedynie Deterrence Field pozwala na "przekształcenie" bariery w obiekt mogący zadać wrogom obrażenia w momencie kontaktu. Wybierz ulepszenia na bazie preferowanego stylu gry oraz biorąc pod uwagę to czy grasz samemu czy w grupie (wszyscy sojusznicy mogą otrzymywać premie do staytystyk).
Wymagania | Nazwa ulepszenia | Działanie ulepszenia i komentarz |
5 pkt | Charged Relay | Gdy Zane lub inny sojusznik dotkną bariery, na chwilę zyskują zwiększoną szybkość ruchu i szybkość ataku. |
10 pkt | Nanites or Some Shite | Zane i jego sojusznicy zyskują premię do regeneracji zdrowia i zwiększoną prędkość przeładowania w pobliżu ustawionej bariery. Im mniej punktów zdrowia dany bohater posiada, tym więcej zdrowia można zregenerować. |
15 pkt | Retaliation | Zane i jego sojusznicy zyskują premię do obrażeń z użyciem broni za każdym razem gdy bariera zostanie trafiona. |
10 pkt | All-rounder | Bariera Zane'a staje się kopułą i możesz dzięki temu chronić przed atakami ze wszystkich stron. |
15 pkt | Deterrence Field | Wrogowie, którzy dotkną bariery, otrzymują obrażenia Shock i mogą zostać ogłuszeni. |
Pasywne umiejętności (Passive Abilities)
Poniższa tabela zestawia wszystkie pasywne zdolności Zane'a z drzewka Under Cover. Wymaganie punktowe z pierwszej kolumny informuje ile punktów rozwoju trzeba zainwestować w tym drzewku żeby dana umiejętność stała się możliwa do zakupienia. Pasywne umiejętności mają od 1 do 5 poziomów i zakupienie każdego kolejnego poziomu zwiększa ich skuteczność.
Wymagania | Nazwa umiejętności | Działanie pasywnej umiejętności i komentarz |
0 pkt | Adrenaline | Zane zyskuje zwiększoną szybkość odnowienia umiejętności Action Skill. Jest to uzależnione od stanu tarczy. Im wyższą ma ona procentową wartość, tym lepsza będzie premia. |
0 pkt | Hearty Stock | Zane zyskuje premię do maksymalnej pojemności tarczy. Jest to 10% na każdy poziom umiejętności. |
0 pkt | Ready for Action | Zane otrzymuje premię do szybkości ładowania tarczy i opóźnienia rozpoczęcia jej ładowania. |
5 pkt | Brain Freeze | Za każdym razem gdy dojdzie do trafienia krytycznego istnieje szansa, że przeciwnik zostanie spowolniony. Efekt kumuluje się aż do całkowitego zamrożenia przeciwnika. |
5 pkt | Stiff Upper Lip | Zane zdobywa chwilową zwiększoną odporność związaną z rodzajem otrzymanych obrażeń. |
5 pkt | Rise to the Occasion | Zane zyskuje regenerację zdrowia. Im słabsza tarcza, tym silniejszy jest efekt regeneracji. |
10 pkt | Confident Competence | Podczas gdy tarcze Zane'a są aktywne, zyskuje on premię do obrażeń i celności. Ten bonus oparty jest na sile posiadanej tarczy. Im więcej ma one procent, tym większa premia. Maksymalne premie to +20% do obrażeń i +33% do celności. |
15 pkt | Really Expensive Jacket | Obrażenia od żywiołów zadane Zane'owi mają krótszy czas trwania o 50 procent. |
15 pkt | Best Served Cold | Gdy Zane zabije wroga, tworzy się Cryo Nova, zadająca obrażenia wszystkim pobliskim wrogom. Umiejętność potrzebe czasu na odnowienie. |
15 pkt | Futility Belt | Zane otrzymuje zwiększoną odporność na obrażenia niezwiązane z żywiołami. |
20 pkt | Refreshment | Ilekroć Zane zadaje obrażenia zamrożonemu przeciwnikowi zyskuje część tych obrażeń z powrotem jako zdrowie. Postaraj się zaopatrzyć w broń lub bronie zadające obrażenia Cryo żeby móc regularnie zdobywać ten bonus. |
20 pkt | Calm, Cool, Collected | Gdy Zane zamraża wroga, jego tarcza natychmiast zaczyna się ładować. Jeśli tarcza jest już pełna, to regeneruje się zdrowie. Jeśli i zdrowie ma pełną wartość, to szybciej odnawia się akcja Action Skill. |
20 pkt | Nerves of Steel | Zane zyskuje coraz większą celność. Im dłużej tarcza bohatera ma pełną wartość, tym większy bonus. |
25 pkt | Distributed Denial | Bariera umiejętności Action Skill zyskuje takie same efekty jak obecnie używana tarcza Zane'a. Dodatkowo efekty tarczy są przenoszone na wszystkich sojuszników przebywających w pobliżu bariery. Możesz sporo zyskać jeśli w inwentarzu masz umieszczoną jakąś silnę tarczę z dobrymi właściwościami. |