Promethea | Zadanie poboczne w Borderlands 3 Borderlands 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Na tej stronie poradnika do gry Borderlands 3 znajdziesz opisy przejścia pobocznych misji odblokowywanych na planecie Promethea. Nasza solucja informuje jak odblokować poboczne questy na Promethea, jak je ukończyć i czy mają opcjonalne cele, które mogą wiązać się z otrzymaniem dodatkowych nagród.
- Healers and Dealers
- Maliwannabees
- Rise and Grind
- Dynasty Diner
- Kill Killavolt
- Technical NOGout
- Porta Prison
- Proof of Wife
- Opposition Research
- Ratch'd Up
Healers and Dealers
Jak zacząć quest: Dotrzyj do wykrzyknika w regionie Meridian Outskirts (tablica ogłoszeniowa w lokacji Fort Pissoff).
Dotrzyj do kliniki doktora Ace'a Barona. Otrzymasz zadanie pozyskania medykamentów (Meds - będzie je ) oraz paczek z krwią (Blood Pack). Gra oznaczy kilka lokacji powiązanych z tymi celami misji.
Pierwszy zestaw lekarstw zdobędziesz dzięki zniszczeniu wskazanego przez grę wrogiego pojazdu. Możesz go ostrzelać z użyciem dowolnych broni.
W celu zdobycia kolejnych lekarstw musisz dotrzeć do Hardina. Rozpocznij wspinaczkę u podstawy zaznaczonej na mapie jego siedziby. Musisz docelowo złapać się pokazanej na obrazku drabiny.
Hardina możesz zastraszyć lub wypełnić opcjonalny cel misji i zapłacić mu 1000 kredytów za lekarstwa (będzie za to później nagroda).
Na koniec trzeba odwiedzić legowisko potworów. Wejście do niego zaznaczyliśmy na dołączonym obrazku. Eliminuj napotykane w legowisku stworzenia Ratch. Będzie wśród nich silniejsza kreatura Badass Ratch. Po zabiciu potworów podejdź do dużej białej skrzyni z krzyżem. Zabierz z niej wszystkie brakujące lekarstwa.
Powróć z medykamentami do Ace'a Barona. Połóż je na skrzyni, odbierz pustką paczkę krwi Empty Blood Pack i przyczep ją do ręki doktora wciskając przycisk ataku wręcz. Po tym jak Ace straci rękę podnieś napełnioną paczkę z krwią Blood Pack. Przekaż ją doktorowi, by zakończyć misję.
Zdobędziesz xp, kredyty oraz rzadką tarczę (tylko jeśli zaliczyłeś opcjonalny cel z zapłaceniem Hardinowi za lekarstwa).
Maliwannabees
Jak zacząć quest: Dotrzyj do wykrzyknika w regionie Meridian Outskirts (rozmowa z Ziff).
Wyrusz do oznaczonego na mapie miejsca zbrodni. Podejdź do zwłok i wysłuchaj komunikatu radiowego. Kolejne miejsce do zbadania to płonący pojazd zaopatrzenia. Przez radio ponownie odezwą się Max i Rax.
Rozpocznij podróż do kryjówki bandytów. Musisz dotrzeć na jej wyższy poziom, tak więc zlokalizuj windę i skorzystaj z niej.
Na górnym poziomie oprócz zwykłych zbirów spotkasz też dwóch bossów, którymi będą Rax i Max. Zaatakuj tylko jednego, dowolnie wybranego mini-bossa. Staraj się w tym samym czasie unikać ataków ze strony drugiego bossa. Każdy z mini-bossów ma tarczę, którą musisz zniszczyć zanim zaczniesz zadawać właściwe obrażenia.
Po zabiciu pierwszego mini-bossa drugi zaprzestanie ataków i stanie się neutralny. Po tym jak oddalisz się trochę od kryjówki otrzymasz wiadomość od Ziff, że dla pewności dobrze byłoby też zabić drugę bandytę. Warto powrócić więc do siedziby bandytów i rozprawić się z drugim z mini-bossów. Będzie on już od razu agresywnie nastawiony do twojej postaci.
Powróć po wszystkim do Ziff. Otrzymasz xp i kredyty. Jeśli zamordowałeś obu mini-bossów, to spodziewaj się otrzymania większej ilości kredytów.
Rise and Grind
Jak zacząć quest: Rozmowa z Lorelei po przejęciu bazy Watershed Base w regionie Meridian Metroplex.
Wyrusz do kawiarni Rise and Grind. Po dotarciu na miejsce zadzwoń żeby pojawił się Barista Bot.
Wysłuchaj problemu i wyrusz do obszaru, w którym przebywa Core Daddy. Jest to silniejsza odmiana przeciwników Heavy i tego typu wrogowie również mogą pojawić się w okolicy. Niezależnie od tego kogo atakujesz pamiętaj o unikaniu skoków w wykonaniu silnie opancerzonych wrogów, gdyż znalezieniu się w miejscu lądowania może poważnie osłabić twojego bohatera. Po wygranej bitwie zabierz rdzeń Power Core i powróć z nim do Rise and Grind. Umieść rdzeń w dużym pionowym urządzeniu.
Wciśnij przycisk żeby zresetować Barista Bota. Przedstawi on niestety kolejny problem. Musisz udać się do obszaru, w którym przebywa dowódca Maliwan Commander. Po dotarciu na miejsce ząłączy się większa bitwa i niestety wielu spośród przebywających w tym miejscu wrogów to bardziej elitarne odmiany żołnierzy. Pilnuj się w trakcie walk z przeciwnikami o unikalnych nazwach oraz z kolejnymi silniemi opancerzonymi oponentami Heavy.
Poszukiwany obiekt ma w swoim posiadaniu Coffee Runner. Doścignij go i zastrzel żeby móc zabrać kubek To-Go Cup.
Powróć z kubkiem do kawiarni. Zanim cokolwiek będziesz mógł zrobić w okolicy pojawi się nowa grupa przeciwników, których trzeba będzie pokonać. Najbardziej uważaj na ich odmiany Badass. Po zakończonych walkach postaw kubek w oznaczonym miejscu na ladzie. Zaczekaj aż bot napełni go i podnieś Filled To-Go Cup.
Możesz już wyruszyć z powrotem do Watershed Base. Podaruj kubek Lorelei. To niestety nie koniec questu, bo do rozegrania jest jeszcze jedna duża bitwa. Pewnym pocieszeniem jest to, że w trakcie walk możesz liczyć na pomoc sojuszniczych żołnierzy. Kolejni wrogowie będą przybywali transportami i da ci to trochę czasu na pozbycie się aktualnie widocznych. Najsilniejszy przeciwnik to Coffee Commander, który jest kolejnym spośród używających ciężkich pancerzy. Po wygranej bitwie zagadaj do Lorelei żeby zakończyć quest. Otrzymasz xp, kredyty i rzadką tarczę.
Dynasty Diner
Jak zacząć quest: Rozmowa z Lorelei w regionie Meridian Metroplex po ukończeniu pobocznego zadania Rise and Grind.
To drugie zlecenie od Lorelei i tym razem dotyczy ona dostarczenia żołnierzom żywności. Wyrusz do jadalni Dynasty Diner żeby spotkać się z Beau. Po zbliżeniu się od jadalni otrzymasz komunikat o konieczności odzyskania nad nią kontroli. Musisz z nimi powalczyć o własnych siłach, bo pojazd nie może tam wjechać.
Żołnierze Maliwan przylecą na pokładzie Dropshipa, którego niestety całkowicie nie można zastrzelić. W trakcie walk uważaj na ataki wrogów Badass i Heavy. Oczyść całą okolicę, przejdź do strefy dla pracowników i wciśnij przycisk. Dowiesz się o wymaganiach do przygotowania posiłku.
Dotrzyj we wskazane miejsce, czyli do kanałów. Zajmij się atakowaniem potworów Ratch. Rozglądaj się za stworzeniami Ratch Larva, bo to one będą zostawiały po sobie składniki posiłku. Po zdobyciu 3 larw otrzymasz rozkaz pokonania potwora Ratch Nest. To większa i wytrzymała kreatura, ale nie musisz spodziewać się bardzo silnych ataków z jej strony. Po zamordowaniu tego potwora zabierz mięso Ratch Meat.
Powróć do Dynasty Diner i umieść mięso na wskazanym przez grę urządzeniu Digiscanner. Wciśnij następnie przycisk przywołania Burger Bota.
Kolejny cel misji wymusza podążanie za Burger Botem. Nie próbuj za wszelką cenę pozostawać blisko niego, bo bot zatrzyma się i zaczeka na ciebie jeśli za bardzo się oddalicie od siebie. Po drodze zmuszony zostaniesz przede wszystkim do oczyszczania przejścia dla bota poprzez zabijanie grup przeciwników. Będą wśród nich zwykli wrogowie, choć spodziewaj się też m.in. walk z przeciwnikami Badass, Heavy czy NOG.
Po dotarciu do jednej z alejek rozpocznie się finałowa bitwa i do pokonania są boty Maliwan Bot, na czele której stoi Archer Rowe. Po rozpoczęciu walk warto trochę wycofać się żeby przeciwnicy nie mieli okazji do atakowania bohatera z kilku różnych stron. Archer korzysta z ciężkiego pancerza, a więc unikaj w szczególności jego skoków. Pokonany mini-boss pozostawi po sobie m.in. posiłek Dynasty Meal, który dostarcz Lorelei. Nagrody za ukończenie tej misji to xp, kredyty i rzadka wyrzutnia rakiet.
Kill Killavolt
Jak zacząć quest: Dotrzyj do wykrzyknika w regionie Meridian Metroplex (tablica ogłoszeniowa).
Zadanie to zleca Moxxi i trzeba spotkać się z nią w sąsiedniej lokacji Lectra City. Z rozpoczęciem misji warto ponadto poczekać do 15-16 poziomu. Gra oznacza na mapie przejście do Lectra City. Po drodze możesz spotkać wrogów, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby im uciec i pominąć walki z nimi.
W Lectra City wciśnij przycisk i wyjdź po schodach, dowiadując się od Moxxi o zasadach tutejszego battle royale.
Zanim awansujesz do walki z Killavoltem musisz wykonać kilka rzeczy. Pierwsza grupa zadań to rozprawienie się z trzema mini-bossami:
- Trudy the Toe-less
- Jenny of Raden-3
- Lena of Eden-6
Każdy z mini-bossów przebywa w innej części mapy, przy czym schemat działania jest zawsze podobny. Po dotarciu w dane miejsce przystąpisz do walki z bossem oraz jego pomocnikami. Wszyscy mini-bossowie korzystają z dobrych broni dystansowych, tak więc wskazane jest bieganie bez zatrzymywania się żeby nie dać się trafić. Po wygraniu każdej bitwy odszukaj zwłoki bossa i zabierz należący do niego Killa Token. Zdobędziesz w ten sposób 3 z 4 wymaganych tokenów.
Oprócz odebrania mini-bossom tokenów musisz także zdobyć 3 baterie Battery, które znajdują się w różnych częściach miasta. Dwie spośród trzech baterii ukryto na dachach. Po dotarciu w pobliże oznaczonej na mapie baterii rozejrzyj się zawsze za jakąś drabiną, dzięki której można rozpocząć wspinaczkę. Konieczne może się tez okazać doskoczenie do innej drabiny czy wyższej półki, na którą bohater może się wdrapać.
Trzecia bateria znajduje się niedaleko doków. Najłatwiej możesz do niej dotrzeć skacząć po kontenerach. Nie musisz za wszelką cenę unikać kontaktu z wodą. Ma ona żrące własciwości i zacznie osłabiać bohatera, ale nie dojdzie do jego natychmiastowego zgonu. Będziesz miał dużo czasu wyjść z wody i wdrapać na jakiś kontener czy inny większy obiekt.
Po wypełnieniu wszystkich celów udaj się do baru Moxxi. Przekaż jej baterie i zaczekaj aż przygotuje pułapkę. Odbierz od Moxxi token z pułapką Moxxi's Booby-Trapped Token.
Zanim przystąpisz do kolejnej części misji odwiedź automaty lub w dowolny inny sposób odnów zapasy amunicji i zdrowia. Już za niedługo czeka cię duże starcie z opcjonalnym bossem. Wyrusz do areny Killarena. Wkrocz na arenę The Bone Zone, na której przebywa Killavolt. Musisz mu najpierw przekazać tokeny mini-bossów i następnie token Moxxi. Pułapka z ostatniego tokena doprowadzi do wyłączenia pola siłowego Killavolta i rozpocznie się walka z nim.
Wszystkie ataki bossa opierają się na elektryczności, przy czym mogą mieć kilka różnych form. Killavolt może przede wszystkim atakować błyskawicami.
Inny atak dystansowy bossa to wypuszczanie pocisków, które rażą prądem. W obu przypadkach stosuj standardową taktykę nieustannego pozostawania w ruchu.
Najpoważniejsze i najczęściej używane ataki bossa to naelektryzowanie płyt na podłodze. Musisz mieć to na uwadze przez cały czas trwania walki. Szybko uciekaj z płyt, które zostały naładowane. Przeskakuj nad naelektryzowanymi płytami jeśli nadal chcesz być w ruchu. Tak samo zachowuj się gdy naładowana została duża część podłogi i chwilowo nie masz gdzie uciec.
Killavolt w trakcie bitwy korzysta też niestety z dużej tarczy, która utrudnia skuteczne atakowanie go. Twoje ataki mogą przebijać się przez tarczę, ale będą niestety bardzo osłabione. Szukaj okazji do zaatakowania bossa po zajściu go z boku lub od tyłu, bądź też po tym jak celowo odsłoni się np. w trakcie przygotowań do ataku elektrycznością.
Starcie to możesz łatwiej przeprowadzić jeśli grasz w kooperacji. Jeden z graczy może skutecznie zachodzić bossa od tyłu i w rezultacie częściej atakować go.
Spodziewaj się pojawiania co pewien czas zwykłych mobków na arenie. Staraj się nie atakować pomocników bossa, jeśli nie jest to wymagane. Tak samo jak w przypadku wielu innych trudnych walk mogą oni bardzo pomóc we wskrzeszeniu twojej postaci (Second Wind) po tym jak zostanie powalona (Fight for Your Life). Nie będziesz musiał dzięki temu powtarzać całej walki. Pojedynek z Killavoltem jest długi szczególnie jeśli grasz w pojedynkę, aczkolwiek w miarę upływu czasu nie zaskoczy się już niczym nowym.
Pokonany boss pozostawi oczywiście po sobie dużo kredytów, eridium i nowego sprzętu. Przeszukaj zwłoki bossa żeby odnaleźć przedmiot questowy - Killa Pack. Dotrzyj do toalety Killa Krapper obok Baru Moxxi i zamontuj Killa Pack na ścianie toalety. Pogadaj na koniec z Moxxi. Otrzymasz xp, kredyty i legendarny przedmiot kosmetyczny.
Technical NOGout
Jak zacząć quest: Dotrzyj do wykrzyknika w regionie Meridian Metroplex (tablica ogłoszeniowa).
Musisz spotkać się z naukowcem Quinnem i należy w tym celu powrócić do regionu Meridian Outskirts. Po dotarciu do laboratorium zacznij od pozbycia się oddziałów Maliwan. Quinn będzie ukrywał się - podejdź do oznaczonych drzwi i zapukaj.
Pogadaj z Quinnem i podejdź do stacji przywoływania pojazdów. Wsiądź do udostępnionego na potrzeby tej misji pojazdu NOG Catcher. Docieraj w oznaczone miejsca. Po zlokalizowaniu któregoś z przeciwników Runaway NOG wciskaj przycisk z korzystania z broni pokładowej działającej na zasadzie katapulty. Udane trafienie pozwoli ci złapać danego NOG-a. Po złapaniu wszystkich trzech NOG-ów powróć do Quinna.
Podejdź do stanowiska przywoływania NOG-ów. Dwa pierwsze eksperymenty zakończą się porażką, ale trzeci będzie udany.
W finałowej części tej misji czeka cię duża bitwa z żołnierzami i botami Maliwan. Będą oni pojawiali się stopniowo w laboratorium Quinna, tak więc powinieneś mieć zawsze trochę czasu żeby pozbyć się aktualnych wrogów. Quinnowi nic nie grozi, tak więc skup się jedynie na utrzymaniu bohatera (oraz reszty drużyny) przy życiu. W końcowej fazie walk skoncentruj swoje wysiłki na przeciwniku Badass Protector Heavy, który jest silny i może zadawać duże obrażenia. Po zakończonych walkach odbierz nagrody za zaliczenie questu - xp, kredyty i rzadki Grenade Mod.
Porta Prison
Jak zacząć quest: Dotrzyj do wykrzyknika w regionie Lectra City (przenośna toaleta).
Udaj się do miejsca spotkania z załogą Trashmoutha. Przebywają oni w kanałach i zejście do nich pokazuje obrazek. Po zbliżeniu się do wrogów automatycznie przystąpią do atakowania bohatera. Pozbądź się ich uważając na ich lidera z oznaczeniem Badass. Po walce odszukaj puszkę z farbą Spray Paint.
Udaj się do miejsca, w którym należy namalować 6 graffiti. Możesz łatwo wdrapać się na dach niższego budynku żeby docelowo dotrzeć do miejsca gdzie mają pojawić się graffiti.
W okolicy pojawi się silny Sheriff Bot - musisz najpierw wyczerpać jego niebieski pasek i dopiero wtedy przystąpić do wyczerpywania żółtego paska. Pokonany bot pozostawi po sobie czip AI Chip. Zainstaluj go na ścianie przenośnej toalety, w której ukrywa się Trashmouth.
Musisz teraz eliminować kolejne boty, które będą na szczęście słabsze. Po walkach otrzymasz cel uszkodzenia zbiornika szamba (Septic Tank). Podejdź do niego (powyższy obrazek) i wykonaj atak w walce wręcz. Pojawi się Recycler Bot, którego musisz zniszczyć (użyj dowolnej broni). Podnieś kolejny AI Chip i zamontuj go. Przenośna toaleta odleci.
Musisz odnaleźć Trashmoutha i oznacza to konieczność wybrania się do regionu Meridian Outskirts. Wsiądź do dowolnego pojazdu i wyrusz w oznaczone miejsce. Musisz zniszczyć pojazd Trashmoutha - Trashmouth's Technical. Wystarczy ostrzelać go z dowolnej broni pokładowej. Po tym jak maszyna eksploduje pozostawi po sobie przedmiot questowy - nielegalną broń Illegal Weapon. Podniesienie broni zakończy misję. Otrzymasz xp, kredyty i rzadką wyrzutnię rakiet.
Proof of Wife
Jak zacząć quest: Dotrzyj do wykrzyknika w regionie Lectra City (tablica ogłoszeniowa).
Musisz dotrzeć do kryjówki bandytów w kanałach. Możesz skorzystać z tego samego zejścia do kanałów, co w przypadku opisanego powyżej pobocznego questu Porta Prison. Wejście do kryjówki pokazuje dołączony obrazek - pozbądź się przebywających w tym miejscu robotów Deputy Bot. Wciśnij następnie przycisk i wysłuchaj rozmowy.
Musisz wyruszyć do siedziby policji Police HQ. Skorzystaj z interkomu przy dużej zamkniętej bramie. Wkrocz do więzienia i zajmij się eliminowaniem kolejnych policyjnych botów. Będą wśród nich silniejsze Sheriff Bots, które posiadają dwa paski energii - najpierw trzeba wyczerpać niebieski pasek i dopiero po zanim zabrać się za żółty (zanim tarcze odnowią się).
Po bitwie podejdź do klatki, w której jest Bloodshine. Uwolniona postać zaatakuje niestety bohatera i trzeba ją w związku z tym zabić. Po wygranym pojedynku podnieś maskę pokonanego bandyty - Bloodshine's Mask.
Wyrusz z powrotem do kryjówki w kanałach. Umieść zdobytą maskę na zawieszonych przy wejściu zwłokach. Otworzy się wejście do kryjówki, przy czym czeka cię cała seria walk. Musisz rozpocząć od wyeliminowania przyjaciół Bloodshine'a.
We właściwej cześci kryjówki do pokonania są m.in. mini-bossowie Bloodshine's Best Man, Bloodshine's Mother oraz Tumorhead. Pomimo niewielkich rozmiarów kryjówki staraj się dużo biegać żeby nie dać się otoczyć. Silniejszych bandytów eliminuj po kolei. Po wygranej bitwie dotrzyj do celi i użyj ataku wręcz na zamku żeby uwolnić Naoko. Wysłuchaj rozmowy, która zakończy quest. Zdobędziesz xp, kredyty i epicki karabin snajperski.
Opposition Research
Jak zacząć quest: Dotrzyj do wykrzyknika w regionie Skywell-27. Lokację tę po raz pierwszy odwiedza się w ramach głównego questu Space-Laser Tag.
Wykrzyknik na mapie symbolizuje miejsce, w którym przebywa Gonner Maleggies. Możesz spotkać się z nim w trakcie przechodzenia głównego zadania Space-Laser Tag. Jest to najlepszy pomysł, gdyż główny i poboczny quest zakładają odwiedzenie niektórych tych samych lokacji. Gonnera odnajdziesz w dużym szybie na lewo od głównej bramy wejściowej do bazy.
W ramach misji musisz pozyskać dane wywiadowcze Katagawa Intel z trzech różnych lokacji (będą na bieżąco zaznaczane na mapie). Pierwsza lokacja do zbadania to zakrwawiona publiczna toaleta. Przeszukaj zwłoki leżące w kałuży krwi. Podążaj za śladami krwi do jednej z kabin. Podnieś muszlę klozetową żeby znaleźć dziennik audio Katagawa ECHO Log.
Druga lokacja do zbadania to pomieszczenie z kolejną zamordowaną osobą. Ponownie rozpocznij od przeszukania zwłok. Przy próbie otwarcia szafki pojawi się mini-boss Interrogator. Rozpraw się z nim i zabierz pozostawiony przez niego klucz do szafki Key to Locker. Otwórz szafkę, w której będzie nowy dziennik audio Katagawa ECHO Log.
Trzecia lokacja do zbadania jest okupowana przez oddziały Maliwan, które musisz pokonać. Oprócz żołnierzy uważaj też na latające sfery, które pomimo niewielkich rozmiarów mogą ci zagrozić. Po walkach podejdź do agenta Undercover Atlas Agent i odbierz od niego następny dziennik audio Katagawa ECHO Log.
W ramach finałowej części misji zacznij od otwarcia drzwi do obszaru Data Center. Wejdź w interakcję z centralnym komputerem i następnie podejmij próbę wprowadzenia hasła. Do zaliczenia będziesz miał kilka bitew:
- W pierwszej bitwie do pokonania są żołnierze Maliwan. Uważaj na przeciwników Heavy.
- W drugiej bitwie do pokonania są fanatycy COV. Uważaj na samobójców
- Po wygraniu drugiej bitwy dotrzyj do miejsca załączenia głośników. W trzeciej bitwie do pokonania są różni przeciwnicy, aczkolwiek najbardziej uważaj na osobników z oznaczeniami Heavy i Badass.
W każdej z rozgrywanych bitew wykorzystuj to, że możesz podróżować pomiędzy piętrem i parterem oraz ukrywać się za słupami np. na potrzeby odnowienia tarcz. Po wygraniu wszystkich walk dotrzyj do stanowiska przesłania danych do Atlasu. Nagrody za zaliczenie misji to xp, kredyty i legendarna ozdoba na broń (Weapon Trinket).
Ratch'd Up
Jak zacząć quest: Porozmawiaj z Rhysem w regionie Atlas HQ po ukończeniu głównego zadania Atlas, At Last.
Wykrzyknik pojawi się nad głową Rhysa tuż po ukończeniu głównej misji w Atlas HQ, a więc po zakończonej rozmowie w jego biurze. Otrzymasz zadanie odnalezienia Terry'ego. Zjedź windą na dół i dotrzyj w oznaczone miejsce.
Nowo odblokowane przejście prowadzi do biura Terry'ego Terry's Office. Musisz odnaleźć w nim sekretny przycisk na ścianie - pokazuje go dołączony obrazek. Wciśnięcie przycisku odblokowuje tajne przejście.
Wkrocz do laboratorium Skunkworks Lab. W jego różnych częściach możesz odnajdywać dzienniki audio Terry's Science Diary, ale zbieranie ich jest w pełni opcjonalne i nie wiąże się z żadną nagrodą. Dotrzyj do czerwonych drzwi i wysłuchaj rozmowy z Glennem. Wyjaśni on całą sytuację.
Skieruj się teraz w stronę mechanizmu otwierania drzwi. Otrzymasz także zadanie zabezpieczenia laboratorium, tak więc eliminuj mniejsze i większe odmiany potworów Ratch. Najsilniejsze będą kreatury Ratch Broodmother oraz Badass Ratch. Po walkach wciśnij przycisk na konsoli i porozmawiaj z Glennem, odkrywając, że jego świadomość znajduje się w ciele insekta.
Wyrusz za Glennem-insektem do miejsca, w którym znajdują się zwłoki Terry'ego. Zabierz mózg Terry's Brain, powróć do dużej sali i pociągnij za dźwignię. Zeskocz na niższy poziom i wskocz do legowiska Garry's Pit. Musisz zabić Garry'ego, który jest niezbyt wymagającą kreaturą.
Dotrzyj do sali, w której trzeba postawić umieścić mózg Terry'ego na wskazanym urządzeniu. Użyj konsoli żeby wskrzesić Terry'ego również w ciele insekta. Powróć po wszystkim do Glenna. Nagrody za ukończenie tej misji to xp, kredyty i epicki pistolet.