Tamir z Damaszku | Memory Block 02 | Assassin's Creed poradnik Assassin's Creed
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Tamir z Damaszku
Kingdom - droga do Damaszku
Status: Speak with the Bureau Leader in Damascus.
Porozmawiaj z szefem kryjówki w Damaszku.
![]() | ![]() |
By dotrzeć do Damaszku musisz wpierw dosiąść konia, który znajduje się zaraz za palisadą. Znajdziesz się na terenie Królestwa i choć droga jest dość prosta, kolejne części mapy odkryją się przed Tobą dopiero, gdy dokonasz synchronizacji z przydrożnych wież. Wespnij się pierwszą z nich, unikając wzroku strażników.
![]() | ![]() |
Na rozdrożu skręć w lewo, a gdy przybędziesz do wioski, wejdź na kolejną wieżę. Udaj się teraz w kierunku południowego wschodu. Jeśli zdarzy się, że ruszy za Tobą pościg, zwyczajnie zejdź z konia i schowaj się w stogu siana. Nim dotrzesz do Damaszku powinieneś zsynchronizować jeszcze dwie wieże. Niebawem znajdziesz się u bram miasta
Damascus - śledztwo
Status:0/6 Investigations Complete. 2 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb view point to locate them.
0/6 odnalezionych tropów. 2 tropy są wymagane, by otrzymać dostęp do wspomnień dotyczących zabójstwa. Wdrap się na punkty obserwacyjne i zlokalizuj tropy.
![]() | ![]() |
Pod murami uratuj mieszkańca od szykan, dzięki temu będziesz mógł przejść między strażnikami wtopiony w grupę uczonych. Rzuć okiem na mapę i wdrap się na zaznaczony na niej punkt obserwacyjny. Znów spójrz na mapę, literą A oznaczona jest siedziba szefa miejscowego oddziału zabójców. Udaj się tam przeskakując z dachu na dach. Teraz możesz zacząć zaliczać kolejne punkty obserwacyjne, by zdobyć potrzebne informacje.

Na powyższej mapie znajdują się wszystkie tropy, które są opisane poniżej zgodnie z numeracją. Do uzyskania informacji o ofierze wystarczą dwa. Dokładny opis wykonywania poszczególnych misji znajduje się w rozdziale "Rodzaje misji". Gdy znajdziesz wymaganą ilość tropów wróć do kryjówki, a otrzymasz zlecenie.
![]() | ![]() |
1.Pickpocket (doliniarstwo). Jeśli masz problem z udaną próbą zwędzenia listu, rzuć okiem do rozdziału "Opis misji". Udana próba zaowocuje informacją, o planowanej przez Tamira dostawie.
![]() | ![]() |
2.Pickpocket (doliniarstwo). Dowiesz się, że na targowisko można przedostać się po dachach w północno-wschodniej części dzielnicy.
![]() | ![]() |
3.Eavesdropping (podsłuchiwanie). Podsłuchana rozmowa ujawnia, że Tamir zwołał spotkanie.
![]() | ![]() |
4.Eavesdropping (podsłuchiwanie). Rozmowa ujawni, że do otoczenia Tamira można przedostać się po drewnianych belkach.
![]() | ![]() |
5.Interrogation (przesłuchanie). Nieszczęśnik zdradzi, że Tamir dostarcza broń dla innego odbiorcy niż Saladyn.
![]() | ![]() |
6.Eavesdropping (podsłuchiwanie). Dialog prowadzi do wniosków, że warto mieć w odwodzie ludzi, którzy odciągną strażników.
Tamir
Gdy otrzymasz zlecenie udaj się w miejsce oznaczone na mapie. Przygotuj zawczasu ukryte ostrze. Gdy Tamir zbliży się do straganu, zajdź go powoli od tyłu i wykończ. Ewakuuj się z tego miejsca tak szybko jak tylko to możliwe i natychmiast biegnij w kierunku kryjówki (najlepiej po dachach).
![]() | ![]() |
Zaatakuj Tamira ukrytym ostrzem.
Znów znajdziesz się w laboratorium. Porozmawiaj z dziewczyną; możesz też poczytać maile w komputerze przy Animusie. Poza tym niewiele jest tu do roboty i możesz po prostu iść spać. Nad ranem, po krótkiej rozmowie zabierz się do pracy.