Tamir z Damaszku | Memory Block 02 | Assassin's Creed poradnik Assassin's Creed
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Tamir z Damaszku
Kingdom - droga do Damaszku
Status: Speak with the Bureau Leader in Damascus.
Porozmawiaj z szefem kryjówki w Damaszku.
By dotrzeć do Damaszku musisz wpierw dosiąść konia, który znajduje się zaraz za palisadą. Znajdziesz się na terenie Królestwa i choć droga jest dość prosta, kolejne części mapy odkryją się przed Tobą dopiero, gdy dokonasz synchronizacji z przydrożnych wież. Wespnij się pierwszą z nich, unikając wzroku strażników.
Na rozdrożu skręć w lewo, a gdy przybędziesz do wioski, wejdź na kolejną wieżę. Udaj się teraz w kierunku południowego wschodu. Jeśli zdarzy się, że ruszy za Tobą pościg, zwyczajnie zejdź z konia i schowaj się w stogu siana. Nim dotrzesz do Damaszku powinieneś zsynchronizować jeszcze dwie wieże. Niebawem znajdziesz się u bram miasta
Damascus - śledztwo
Status:0/6 Investigations Complete. 2 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb view point to locate them.
0/6 odnalezionych tropów. 2 tropy są wymagane, by otrzymać dostęp do wspomnień dotyczących zabójstwa. Wdrap się na punkty obserwacyjne i zlokalizuj tropy.
Pod murami uratuj mieszkańca od szykan, dzięki temu będziesz mógł przejść między strażnikami wtopiony w grupę uczonych. Rzuć okiem na mapę i wdrap się na zaznaczony na niej punkt obserwacyjny. Znów spójrz na mapę, literą A oznaczona jest siedziba szefa miejscowego oddziału zabójców. Udaj się tam przeskakując z dachu na dach. Teraz możesz zacząć zaliczać kolejne punkty obserwacyjne, by zdobyć potrzebne informacje.
Na powyższej mapie znajdują się wszystkie tropy, które są opisane poniżej zgodnie z numeracją. Do uzyskania informacji o ofierze wystarczą dwa. Dokładny opis wykonywania poszczególnych misji znajduje się w rozdziale "Rodzaje misji". Gdy znajdziesz wymaganą ilość tropów wróć do kryjówki, a otrzymasz zlecenie.
1.Pickpocket (doliniarstwo). Jeśli masz problem z udaną próbą zwędzenia listu, rzuć okiem do rozdziału "Opis misji". Udana próba zaowocuje informacją, o planowanej przez Tamira dostawie.
2.Pickpocket (doliniarstwo). Dowiesz się, że na targowisko można przedostać się po dachach w północno-wschodniej części dzielnicy.
3.Eavesdropping (podsłuchiwanie). Podsłuchana rozmowa ujawnia, że Tamir zwołał spotkanie.
4.Eavesdropping (podsłuchiwanie). Rozmowa ujawni, że do otoczenia Tamira można przedostać się po drewnianych belkach.
5.Interrogation (przesłuchanie). Nieszczęśnik zdradzi, że Tamir dostarcza broń dla innego odbiorcy niż Saladyn.
6.Eavesdropping (podsłuchiwanie). Dialog prowadzi do wniosków, że warto mieć w odwodzie ludzi, którzy odciągną strażników.
Tamir
Gdy otrzymasz zlecenie udaj się w miejsce oznaczone na mapie. Przygotuj zawczasu ukryte ostrze. Gdy Tamir zbliży się do straganu, zajdź go powoli od tyłu i wykończ. Ewakuuj się z tego miejsca tak szybko jak tylko to możliwe i natychmiast biegnij w kierunku kryjówki (najlepiej po dachach).
Zaatakuj Tamira ukrytym ostrzem.
Znów znajdziesz się w laboratorium. Porozmawiaj z dziewczyną; możesz też poczytać maile w komputerze przy Animusie. Poza tym niewiele jest tu do roboty i możesz po prostu iść spać. Nad ranem, po krótkiej rozmowie zabierz się do pracy.