Majd Addin z Jerozolimy | Memory Block 04 | Assassin's Creed poradnik Assassin's Creed
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Majd Addin z Jerozolimy
Jerusalem - śledztwo
porozmawiaj z rezydentem. Dotychczas mogłeś się poruszać tylko dzielnicy biedoty (Poor District), teraz możesz wyruszyć do dzielnicy bogatych (Rich District). Udaj się więc tam niezwłocznie.
Odnajdź punkt widokowy, a na mapie pojawi się reszta wież do synchronizacji. Gdy zgromadzisz co najmniej 3 tropy idź do kryjówki po zlecenie. | ![]() |
Status:0/6 Investigations Complete. 3 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb view point to locate them.
0/6 odnalezionych tropów. 3 tropy są wymagane, by otrzymać dostęp do wspomnień dotyczących zabójstwa. Wdrap się na punkty obserwacyjne i zlokalizuj tropy.

![]() | ![]() |
1. Informer (informator). Informator zażąda zlikwidowania dwóch celów. W zamian zdradzi, że uczeni regularnie odwiedzają plac egzekucji.
![]() | ![]() |
2. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziony list zawiera informację o miejscu planowanej egzekucji.
![]() | ![]() |
3. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziony list zawiera informację o rozmieszczeniu strażników podczas egzekucji.
![]() | ![]() |
4. Eavesdropping (podsłuchiwanie). Dowiesz się, że Majd Addin przygotowuje na dziś egzekucję.
![]() | ![]() |
5. Interrogation (przesłuchanie). Otrzymasz informację, że Majd Addin włada Jerezolimą przy pomocy strachu.
![]() | ![]() |
6. Informer (informator). Informator zażąda zlikwidowania trzech celów. W zamian dostaniesz informację, że Majd Addin lubi mówić do skazańca i odwraca się wtedy tyłem do tłumu.
Majd Addin
Po odebraniu zlecenia z kryjówki, idź na miejsce egzekucji. Wykonaj poniższe czynności i uciekaj z miejsca zdarzenia z powrotem do kryjówki.
![]() Przed Altairem rozgrywa się okrutne widowisko. | ![]() By je przerwać udaj się w boczną uliczkę po prawek, będąc wtopionym w tłum (blend). |
![]() Po lewej stronie uliczki dostrzeżesz, że dach jest niżej i umożliwia wspinaczkę. | ![]() Wdrap się na niego, a następnie wdrap się na mur po lewej, tak by znaleźć na szczycie, nad placem egzekucji. |
![]() Przejdź do końca muru, tak by znaleźć się bezpośrednie nad Addinem. | ![]() Zejdź po drabinie i spokojnie wykonaj zadanie ukrytym ostrzem. Pozostaje już tylko uciec do kryjówki. |
Po akcji znów znajdziesz się w laboratorium. Gdy zakończysz konwersację, wróć do sypialni i natychmiast z niej wyjdź. Dzięki kradzieży na doktorze we wcześniejszym etapie, będziesz mógł zalogować się do jego komputera. Gdy już się naczytasz, wróć do pokoju i połóż się spać.