Majd Addin z Jerozolimy | Memory Block 04 | Assassin's Creed poradnik Assassin's Creed
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Majd Addin z Jerozolimy
Jerusalem - śledztwo
porozmawiaj z rezydentem. Dotychczas mogłeś się poruszać tylko dzielnicy biedoty (Poor District), teraz możesz wyruszyć do dzielnicy bogatych (Rich District). Udaj się więc tam niezwłocznie.
Odnajdź punkt widokowy, a na mapie pojawi się reszta wież do synchronizacji. Gdy zgromadzisz co najmniej 3 tropy idź do kryjówki po zlecenie. |
Status:0/6 Investigations Complete. 3 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb view point to locate them.
0/6 odnalezionych tropów. 3 tropy są wymagane, by otrzymać dostęp do wspomnień dotyczących zabójstwa. Wdrap się na punkty obserwacyjne i zlokalizuj tropy.
1. Informer (informator). Informator zażąda zlikwidowania dwóch celów. W zamian zdradzi, że uczeni regularnie odwiedzają plac egzekucji.
2. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziony list zawiera informację o miejscu planowanej egzekucji.
3. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziony list zawiera informację o rozmieszczeniu strażników podczas egzekucji.
4. Eavesdropping (podsłuchiwanie). Dowiesz się, że Majd Addin przygotowuje na dziś egzekucję.
5. Interrogation (przesłuchanie). Otrzymasz informację, że Majd Addin włada Jerezolimą przy pomocy strachu.
6. Informer (informator). Informator zażąda zlikwidowania trzech celów. W zamian dostaniesz informację, że Majd Addin lubi mówić do skazańca i odwraca się wtedy tyłem do tłumu.
Majd Addin
Po odebraniu zlecenia z kryjówki, idź na miejsce egzekucji. Wykonaj poniższe czynności i uciekaj z miejsca zdarzenia z powrotem do kryjówki.
Przed Altairem rozgrywa się okrutne widowisko. |
By je przerwać udaj się w boczną uliczkę po prawek, będąc wtopionym w tłum (blend). |
Po lewej stronie uliczki dostrzeżesz, że dach jest niżej i umożliwia wspinaczkę. |
Wdrap się na niego, a następnie wdrap się na mur po lewej, tak by znaleźć na szczycie, nad placem egzekucji. |
Przejdź do końca muru, tak by znaleźć się bezpośrednie nad Addinem. |
Zejdź po drabinie i spokojnie wykonaj zadanie ukrytym ostrzem. Pozostaje już tylko uciec do kryjówki. |
Po akcji znów znajdziesz się w laboratorium. Gdy zakończysz konwersację, wróć do sypialni i natychmiast z niej wyjdź. Dzięki kradzieży na doktorze we wcześniejszym etapie, będziesz mógł zalogować się do jego komputera. Gdy już się naczytasz, wróć do pokoju i połóż się spać.