Jubair al Hakim z Damaszku | Memory Block 05 | Assassin's Creed poradnik Assassin's Creed
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Jubair al Hakim z Damaszku
Damascus - śledztwo
Podobnie jak wcześniej w Acce, tak i tutaj dzielnica klasy średniej jest silnie obstawiona żołnierzami. Szczególnie trudno będzie Ci wykonać misje dla informatorów, gdyż umknięcie niezauważonym w takim tłumie nieprzyjaciół będzie dość trudne. W wypadku gdyby doszło do walki odciągaj przeciwników od miejsc, gdzie masz wykonać zadanie. Leżące wokół zwłoki zawsze przyciągają niezdrową uwagę strażników, których nigdy nie brakuje.
Porozmawiaj z rezydentem, a następnie odnajdź punkt widokowy w dzielnicy klasy średniej (Middle District), a na mapie pojawi się reszta wież do synchronizacji. Gdy zgromadzisz co najmniej 3 tropy idź do kryjówki po zlecenie. |
Status:0/6 Investigations Complete. 3 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb view point to locate them.
0/6 odnalezionych tropów. 3 tropy są wymagane, by otrzymać dostęp do wspomnień dotyczących zabójstwa. Wdrap się na punkty obserwacyjne i zlokalizuj tropy.
1. Eavesdropping (podsłuchiwanie). Z podsłuchanej rozmowy dowiesz się, że Jubair codziennie spotyka się z ludźmi w medresie.
2. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziony list zawiera wiadomość, że Jubair jest w ogrodzie w medresie.
3. Interrogation (przesłuchanie). Od przesłuchiwanego dostaniesz informację, że w całym mieście palone są księgi.
4. Informer (informator). W zamian za likwidację wszystkich celów otrzymasz mapę miejsca, w które uda się Jubair.
5. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziony dokument ujawni znaną już Altairowi informację, że Jubair przebywa w Medresie, gdzie zajmuje się paleniem książek.
6. Informer (informator). Informator zażąda zlikwidowania trzech celów. W zamian otrzymasz informację, że spośród uczonych Damaszku Jubair wyróżnia się strojem.
Jubair al Hakim
Jedyny problem jaki może stanowić eliminacja tego miłośnika piśmiennictwa jest odnalezienie go wśród jego naśladowców. Najłatwiej zrobić to przy pomocy orlego wzroku i w przeciwieństwie do reszty znaczonych na czerwono płotek, Jubair zaznaczony jest na żółto.
Sprawdzaj po kolei, miejsca oznaczone na mapie. Jeśli przemawiający w orlim wzroku jest zaznaczony na czerwono, to oznacza, że Twój cel jest gdzie indziej. |
Gdy w końcu go odnajdziesz, załatw łuczników i powoli schodź na dół. |
Spróbuj przedostać się jak najbliżej przemawiającego Jubaira, nie zwracając na siebie uwagi. |
Spokojnie zejdź na sam dół i wymierz sprawiedliwość. |