Abu'l Nuqoud z Damaszku (cz.2) | Memory Block 04 | Assassin's Creed poradnik Assassin's Creed
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Damascus - śledztwo cz. II
6. Informer (informator). Zażąda od Altaira, by zdobył 20 flag w ciągu 3 minut. W zamian zdradzi, że na fontannę w pałacu Nuqouda można się wdrapać. Poniżej znajduje się instrukcja jak je zdobyć. | ![]() |
![]() Biegnij przez studnię i bramę przed siebie. | ![]() Wskocz na skrzynie, wejdź na murek i skręć w lewo. Biegnąc po kładkach aż na rusztowanie. Wejdź na budek i zejdź po drabinie. |
![]() Zbierz chorągwie spod budynku i biegnij przez bramę. | ![]() Weź wszystkie flagi z prawej, odwróć się w lewo i przeskocz na budynek. Na dachu jest jedna flaga, druga jest poniżej na rusztowaniu. |
![]() Przeskocz przez rusztowanie, weź kolejną flagę z kładki, odwróć się w prawo i wejdź do góry na dach | ![]() Na dachu reszta flag jest widoczna jak na dłoni. |
Abu'l Nuqoud
Gdy odbierzesz zlecenie od rezydenta w kryjówce, udaj się od pałacu i poczekaj na rozpoczęcie uczty... i jej szybki koniec.
![]() Przygotuj ukryte ostrze a następnie skręć w prawo i wdrap się na piętro. | ![]() Omiń strażnika i przeskocz na balkon. |
![]() Biegnij za zbiegiem | ![]() A gdy zbliżysz się dostatecznie blisko, zaatakuj. |
Wróć do mistrza, od którego otrzymasz nowe umiejętności: ulepszony atak mieczem oraz unik. Po treningu wyrusz do Akki (Acre).