Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassin's Creed poradnik Assassin's Creed
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Jerusalem - śledztwo cz.II
4. Informer (informator) - informator chce jak zwykle 20 flag w 3 minuty. Poniżej znajduje się instrukcja jak je zdobyć. Znów dowiesz się, że Talal to mistrz łuku. | |
Biegnij wpierw na zachód, po murku i schodami pod górę. |
Skręć w lewo i biegnij prosto, przeskakując na sąsiedni budynek. |
Weź flagi leżące na wprost |
Będziesz musiał skręcić teraz łukiem w prawo. Wskocz na słup. |
Wskocz na skrzynie i biegnij prosto. |
Skręć znów w prawo i biegnij przez drewnianą kładkę |
A oto kolejne zadania:
5. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziona mapa ujawni miejsce, dokąd ucieknie Talal.
6. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziona mapa ujawni pozycje ochroniarzy Talala.
Talal
Dojście do magazynu Talala jest strzeżone, dlatego będziesz musiał posłużyć się metodą "na uczonego" lub też zwyczajnie ominąć strażników górą. Gdy wejdziesz do środka zostaniesz otoczony przez grupę żołdaków, wykończ ich, wejdź po drabinie, zabij łucznika i wyjdź na dach. Przygotuj ukryte ostrze i goń Talala. Gdy znajdziesz się za jego plecami, zabij go w biegu. Poniżej znajduje się dokładna instrukcja jak się do niego dobrać.
Wykończ żołdaków Talala. |
Gdy skończysz wejdź po drabinie. |
Zabij łucznika i wyjdź na dach. |
Przygotuj ukryte ostrze i rzuć się w pogoń. |
Goń Talala ulicami, nie gubiąc go z oczu. |
Gdy znajdziesz się za jego plecami, zakończ sprawę ukrytym ostrzem. |
Znów jesteś w laboratorium; idź do swojej sypialni, zajrzyj do szafki i połóż się spać. Nad ranem, po konwersacji, zbliż się do doktora stojącego przy oknie i zabierz mu coś z kieszeni. Wróć do zadania.