Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed - poradnik do gry

Assassin's Creed - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassin's Creed poradnik Assassin's Creed

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Jerusalem - śledztwo cz.II

4. Informer (informator) - informator chce jak zwykle 20 flag w 3 minuty. Poniżej znajduje się instrukcja jak je zdobyć. Znów dowiesz się, że Talal to mistrz łuku.

1 - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
Biegnij wpierw na zachód, po murku i schodami pod górę - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Biegnij wpierw na zachód, po murku i schodami pod górę.

Skręć w lewo i biegnij prosto, przeskakując na sąsiedni budynek - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Skręć w lewo i biegnij prosto, przeskakując na sąsiedni budynek.

Weź flagi leżące na wprost - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Weź flagi leżące na wprost

Będziesz musiał skręcić teraz łukiem w prawo - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Będziesz musiał skręcić teraz łukiem w prawo. Wskocz na słup.

Wskocz na skrzynie i biegnij prosto - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Wskocz na skrzynie i biegnij prosto.

Skręć znów w prawo i biegnij przez drewnianą kładkę - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Skręć znów w prawo i biegnij przez drewnianą kładkę

A oto kolejne zadania:

2 - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
5 - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

5. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziona mapa ujawni miejsce, dokąd ucieknie Talal.

3 - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry
6 - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

6. Pickpocket (doliniarstwo). Skradziona mapa ujawni pozycje ochroniarzy Talala.

Talal

Dojście do magazynu Talala jest strzeżone, dlatego będziesz musiał posłużyć się metodą "na uczonego" lub też zwyczajnie ominąć strażników górą. Gdy wejdziesz do środka zostaniesz otoczony przez grupę żołdaków, wykończ ich, wejdź po drabinie, zabij łucznika i wyjdź na dach. Przygotuj ukryte ostrze i goń Talala. Gdy znajdziesz się za jego plecami, zabij go w biegu. Poniżej znajduje się dokładna instrukcja jak się do niego dobrać.

Wykończ żołdaków Talala - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Wykończ żołdaków Talala.

Gdy skończysz wejdź po drabinie - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Gdy skończysz wejdź po drabinie.

Zabij łucznika i wyjdź na dach - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Zabij łucznika i wyjdź na dach.

Przygotuj ukryte ostrze i rzuć się w pogoń - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Przygotuj ukryte ostrze i rzuć się w pogoń.

Goń Talala ulicami, nie gubiąc go z oczu - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Goń Talala ulicami, nie gubiąc go z oczu.

Gdy znajdziesz się za jego plecami, zakończ sprawę ukrytym ostrzem - Talal z Jerozolimy (cz.2) | Memory Block 03 | Assassins Creed - Assassins Creed - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się za jego plecami, zakończ sprawę ukrytym ostrzem.

Znów jesteś w laboratorium; idź do swojej sypialni, zajrzyj do szafki i połóż się spać. Nad ranem, po konwersacji, zbliż się do doktora stojącego przy oknie i zabierz mu coś z kieszeni. Wróć do zadania.