Siwa Zadania poboczne, mapa questów | Solucja Assassin's Creed Origins Poradnik Assassin's Creed Origins Wszystkie zadania w Siwa oraz mapa z zaznaczonymi zadaniami w prowincji Siwa w Assassin's Creed Origins. Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019 292292 Następna Zadania poboczne Iment Nome i Jezioro Mareotis Poprzednia Zadania poboczne Zwierzyna łowców Na stronie opisaliśmy wszystkie poboczne questy w prowincji Siwa. Najlepiej zająć się nimi na początku gry (1-5 poziom doświadczenia) i zdobyć dzięki temu dużo XP. Pozwoli to przyśpieszyć rozwój bohatera. Każde zadanie zawiera informację o jego odblokowaniu, jego opis przebiegu oraz zestawienie nagród za jego ukończenie. Mapa questów w Siwa pomoże Ci odnaleźć wszystkie zadania w prowincji. Ulepszanie wyposażeniaSzczury wodneZjazd rodzinnyUderz w kowadłoUzdrowicielkaKryjówkaPrisoners in the TempleBayek's Promise Ulepszanie wyposażeniaSugerowany poziom doświadczenia: 2 Jak odblokować: Ukończenie głównego zadania The Oasis. Nagrody za ukończenie: 500 XP, ulepszenie napierśnika. Założeniem questu jest ulepszenia napierśnika Bayeka i musisz w związku z tym pozyskać stosowne surowce. Wykonaj zwiad w wykonaniu Senu i odszukaj w pobliżu Siwy dzikie zwierzęta, od których można pozyskać miękką skórę Soft Leather - przykład na obrazku. Zapoluj na te zwierzęta (będą to prawdopodobnie gazele) - użyj łuku lub dogoń je na wierzchowcu i użyj broni do walki wręcz. Po zgromadzeniu 5 miękkich skór otwórz inwentarz, odszukaj w nim napierśnik i ulepsz go (więcej punktów zdrowia). Kolejne ulepszenia możesz już przeprowadzać z własnej inicjatywy. Szczury wodneSugerowany poziom doświadczenia: 3 Jak odblokować: Zbadanie stołu ze zleceniami po ukończeniu głównego zadania The Oasis lub dotarcie do jaskini bandytów. Nagrody za ukończenie: 600 XP. Przy wejściu do jaskini Amanai Cave stoi Kett (obrazek) i dowiesz się od niego o bandytach, którzy przejęli kontrolę nad źródłem. Musisz zabić wszystkich bandytów z jaskini (2-3 poziom doświadczenia). Możesz eliminować ich po cichu (rekomendowane działanie pod osłoną nocy i używanie łuku lub obezwładnień) lub w bezpośrednich starciach (staraj się wtedy atakować ich po kolei). Oprócz zabicia bandytów możesz też nieobowiązkowo poszukać 3 skrzyń ze skarbami w jaskini. Zjazd rodzinnySugerowany poziom doświadczenia: 2 Jak odblokować: Zbadanie stołu ze zleceniami po ukończeniu głównego zadania The Oasis lub dotarcie do więzionych farmerów. Nagrody za ukończenie: 600 XP. Musisz uratować Teremuna i innych przetrzymywanych farmerów. Więźniowie są w klatce w północno-wschodniej części świątyni Temple of Amun i w odszukaniu ich pomoże ci Senu (powyższy obrazek). Przed wkroczeniem na wrogi teren wykonaj pełny zwiad i oznacz strażników. Dodatkowo warto wkroczyć na zastrzeżony obszar nocą. Po dotarciu do klatki otwórz ją. Teremun już nie żyje i musisz przenieść jego ciało na farmę na południe od miasta. Po drodze unikaj konfrontacji ze strażnikami i w razie potrzeby upuszczaj ciało żeby ich pokonać. Połóż zwłoki Teremuna w namocie z zamordowaną resztą jego rodziny. Uderz w kowadłoSugerowany poziom doświadczenia: 3 Jak odblokować: Rozmowa z kowalem. Nagrody za ukończenie: 500 XP, broń do wyboru, odblokowanie opcji interakcji z kowalem. Od kowala dowiesz się, że nie może świadczyć usług dopóki nie odzyska swoich narzędzi. Musisz w związku z tym zinfiltrować fort Camp Shetjeh w Siwie (najlepiej pod osłoną nocy i po wykonaniu rekonesansu przy pomocy Senu). Poszukiwane narzędzia Bag of Blacksmithing Tools są w skrzyni w jednym z namiotów (obrazek). Powróć z nimi do kowala. Jako nagrodę rzeczową za wykonanie zadania możesz wybrać lekki łuk, tarczę lub buzdygan (statystyki przedmiotów zostaną dopasowane do aktualnego poziomu doświadczenia Bayeka, będą to bardzo rzadkie bronie). Od tego momentu możesz też handlować z kowalem i ulepszać u niego swoje bronie. UzdrowicielkaSugerowany poziom doświadczenia: 3 Jak odblokować: Rozmowa z Rabiah. Nagrody za ukończenie: 600 XP, legendarny drobiazg (trinket). Rabiah potrzebuje pomocy Bayeka w odzyskaniu słojów z medykamentami, które zatonęły razem z łodzią. Zacznij od użycia Senu i wykonania zwiadu żeby zlokalizować przedmioty questowe leżące na dnie dużego zbiornika wodnego (przykładowe znalezisko na obrazku). Możesz następnie docierać do nich w dowolnej kolejności. Z odnalezionymi trzema słojami Medicine Jar udaj się do lokacji House of Life. Rabiah poprosi Bayeka o pozbycie się żołnierzy okupujących to miejsce. Są to wrogowie z 2 poziomu doświadczenia. Możesz eliminować ich po cichu (używaj łuku, wykonuj obezwładnienia, działaj nocą) lub w bezpośrednich starciach. Po oczyszczeniu House of Life powróć do Rabiah po odbiór nagród. KryjówkaSugerowany poziom doświadczenia: 3 (bardziej odpowiedni poziom to czwarty) Jak odblokować: Rozmowa z Fenuku przy wejściu do grobowca. Nagrody za ukończenie: 500 XP, 1 punkt zdolności za zbadanie tablicy w grobowcu. Od Fenuku dowiesz się, że zaginął jego brat. W celu odnalezienia go musisz zbadać grobowiec Mountain of the Dead Tomb. Po wejściu do grobowca użyj broni białej żeby rozbić pokazaną na obrazku ścianę. Porozmawiaj z Chenzirą, który nie może wydostać się z sąsiedniego pomieszczenia. ? Dotrzyj do sali z klatką, którą należy przesunąć. Aby to zrobić musisz najpierw rozbić wazy leżące po prawej stronie. Zeskocz do pomieszczenia z Chenzirą. Warto tu zbadać tablicę i odblokować 1 punkt umiejętności. Wybierz następnie korytarz prowadzący do wyjścia z grobowca (obrazek). Przygotuj się, bo po opuszczeniu grobowca bohatera zaatakuje kilka hien (są na 4 poziomie doświadczenia). Zabijaj je po kolei. Zabicie wszystkich hien zakończy quest. Prisoners in the TempleSugerowany poziom doświadczenia: 4 Jak odblokować: Automatycznie po uratowaniu jednego z więźniów. Nagrody za ukończenie: 500 XP. Więźniowie znajdują się w świątyni Temple of Amun. Dotrzyj do dowolnego z nich (przykładowy na obrazku) żeby dodać zadanie do dziennika. Samą świątynię najlepiej jest infiltrować nocą i przebywających w niej strażników eliminować po cichu. W zlokalizowaniu wrogów oraz więźniów może ci pomóc Senu. Do oswobodzenia jest w sumie 5 osób i gra zaznaczy położenie czterech pozostałych więźniów po tym jak odblokujesz quest. Docieraj do nich w dowolnej kolejności. Bayek's PromiseSugerowany poziom doświadczenia: 5 Jak odblokować: Automatycznie po dotarciu do jednego z kamiennych kręgów. Nagrody za ukończenie: 3000 XP. Zadanie to możesz uaktywnić w dowolnej lokacji z kamiennym kręgiem (Stone Circle). W całym świecie gry jest ich w sumie dwanaście i na pierwszy z nich natrafia się na początku gry w Siwie. Po dotarciu do każdego kręgu musisz wejść z nim w interakcję i dopasować otrzymany wzór do jednego z gwiazdozbiorów na niebie (możesz obracać wzór i przesuwać widok we wszystkie strony). Załączy to krótką animację (przykładowa na obrazku). Za zaliczenie każdej zagadki otrzymasz trochę doświadczenia (z tytułu ukończenia lokacji), ale jeśli chcesz pozyskać 3000 XP to musisz odwiedzić wszystkich 12 kręgów. Następna Zadania poboczne Iment Nome i Jezioro Mareotis Poprzednia Zadania poboczne Zwierzyna łowców