Fajum i Oaza Fajum Zadania poboczne, mapa questów | Solucja AC Origins Misje i questy - Assassin's Creed Origins poradnik Wszystkie zadania i misje w Fajum i Oaza Fajum oraz mapa z zaznaczonymi questami w Assassin's Creed Origins. Questy: Morderstwo w świątyni, Nakarmić Fajum, Pamiątki z Siwy, Zła wiara, Klątwa Wadżet, Atak rebeliantów, Złoto Sobka, Choroba, Narzeczona, Pożary w Dionysias, Łzy Sobka, Zwierzołak, Mistrz, Spoczynek Shadyi, Walka o Faium, Demony na pustyni. Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019 292292 Następna Zadania poboczne Uab Nome i Deshert Desert Poprzednia Zadania poboczne Sakkara Na stronie opisaliśmy wszystkie poboczne questy, które można rozpocząć podczas pobytu w Fajum. Mowa tu o dwóch sąsiadujących ze sobą prowincjach - tej "głównej" (Fayium - rekomendowany poziom doświadczenia dla niej to 24-29) oraz Oazie Fajum (Faiyum Oasis) gdzie znajduje się m.in. miasto Krokodylopolis (rekomendowany poziom to w tym przypadku 28-31). Każde zadanie zawiera informację o jego odblokowaniu, jego opis przebiegu oraz zestawienie nagród za jego ukończenie. Morderstwo w świątyni (Murder in the Temple)Nakarmić Fajum (Feeding Faiyum)Pamiątki z Siwy (Forging Siwa)Zła wiara (Bad Faith)Klątwa Wadżet (Curse of Wadjet)Atak rebeliantów (Rebel Strike)Złoto Sobka (Sobek's Gold)Choroba (The Sickness)Narzeczona (The Bride)Pożary w Dionysias (Fires of Dionysias)Łzy Sobka (Sobek's Tears)Zwierzołak (The Man Beast)Mistrz (The Champion)Spoczynek Shadyi (Shadya's Rest)Walka o Fajum (Fighting for Faiyum)Demony na pustyni (Demons In the Desert) Morderstwo w świątyni (Murder in the Temple)Sugerowany poziom doświadczenia: 24 Jak odblokować: Dotarcie na miejsce zbrodni i rozmowa ze śledczym. Nagrody za ukończenie: 2500 XP. Miejsce zbrodni jest w świątyni Karanis. Porozmawiaj z lokalnym łowcą i wyrusz do wnętrza budynku celem przeprowadzenia śledztwa. Dwa pierwsze ślady są na parterze i są to plama krwi na podłodze oraz dolna częśc posągu poplamiona zieloną farbą. Musisz następnie wdrapać się po słupie na górne balkoniki. Zbadaj ślad w okolicy głowy posągu (maska Wadjeta - pokazuje ją obrazek) oraz ostatni na pobliskim balkoniku (list mordercy - Killer's Letter). Z odnalezionego listu dowiesz się o planowanym zabójstwie wysokiego kapłana. Porozmawiaj na ten temat z łowcą i wyruszcie do miejsca pobytu kapłana. Po dotarciu do celu ustalisz, że kapłan jest otoczony przez trzech kultystów. Możesz od razu przystąpić walk z nimi lub przedostać się po dachach w pobliże ich i zeskoczyć na jednego z nich (nie musisz bardzo się śpieszyć). Uratowanie wysokiego kapłana zakończy quest. Nakarmić Fajum (Feeding Faiyum)Sugerowany poziom doświadczenia: 24 Jak odblokować: Ukończenie zadania Morderstwo w świątyni i porozmawianie z egipską kobietą. Nagrody za ukończenie: 3125 XP. Porozmawiaj z jedną z kobiet w świątyni Karanis i udaj się na spotkanie z kamieniarzem. Dzięki odbytej rozmowie otrzymasz nowy cel związany ze zbadaniem podziemi świątyni Karanis. Wejście jest pilnowane przez co najmniej jednego strażnika (możesz wykonać zwiad Senu). Kolejnych przeciwników napotkasz w samych podziemiach i możesz ich po cichu zabijać lub przystąpić do bezpośrednich walk z nimi. Po zabezpieczeniu okolicy przejdź do pomieszczenia gdzie należy zaliczyć mini-śledztwo. Najważniejsze znalezisko to list od Rzeźnika (Message from the Butcher). Wyrusz na południowy-zachód od Karanis. Celem podróży jest obozowisko przy zatopionej świątyni (Sunken Temple of Pnepheros). W miejscu tym przebywa sporo przeciwników (24-25 poziom), ale nie musisz z nimi wszystkimi walczyć (uważaj też na wrogów podróżujących łodziami, którzy mogą dołączyć do ewentualnych walk). Najważniejsze jest to żeby zanurzyć się w wodzie i odszukać na dnie pokazaną na obrazku skrzynię. Powróć na suchy ląd i wyrusz do miasta Soknopaiou Nesos. Użyj tam Senu żeby odnaleźć magazyn do zbadania. Możesz wskoczyć do niego przez dach lub przebić się przez główne wejście. Zabij wszystkich strażników i dopiero wtedy zacznij badać magazyn. Przejdź przez ciemne korytarze (używaj pochodni) i pokonaj kolejnych wrogów. W piwnicy do zbadania jest nowy obszar i najważniejsze znalezisko to kolejny list (Urgent Message from the Butcher). Ostatnia część tej misji to doprowadzenie do konfrontacji z Rzeźnikiem przebywającym w swojej willi. Nie musisz zabijać wszystkich strażników pilnujących posiadłości. Skup się na dotarciu na dachy i odszukaj pokazany na obrazku balkonik, który prowadzi bezpośrednio do biura Rzeźnika. Po krótkiej rozmowie rozpocznie się walka z nim oraz jego dwoma podwładnymi, którzy powinni zginąć jako pierwsi. Po zabiciu Rzeźnika podejdź do jego zwłok i potwierdź zabójstwo. Zakończy to misję. Pamiątki z Siwy (Forging Siwa)Sugerowany poziom doświadczenia: 25 Jak odblokować: Podsłuchanie rozmowy na targowisku w dolinie. Nagrody za ukończenie: 2500 XP, legendarny miecz. Obok miasta Euhemeria znajduje się targowisko Valley Market. Przejdź się po nim żeby podsłuchać rozmowy na temat sprzedawanych skarbów z Siwy i odblokować ten quest. Użyj Senu żeby zlokalizować kramik z towarami z Siwy i odwiedź go. Możesz go dokładniej zbadać lub od razu pogadać z dziewczynką i wyruszyć za nią. Doprowadzi ona Bayeka do miejsca gdzie bandyci przetrzymują jej matkę. Możesz dopłynąć do nich i pokonać ich z pomocą broni białej lub pozostać po drugiej stronie rzeki i pozabijać ich z pomocą łuku (przykład na obrazku). Uwolnij po wszystkim kobietę. W ramach podziękowania otrzymasz legendarny miecz Imitation Siwan Kopesh (uwaga - jest to przeklęta broń, która po umieszczeniu w slocie inwentarza osłabia Bayeka w zamian za zaoferowanie opcji zadawania większych obrażeń). Zła wiara (Bad Faith)Sugerowany poziom doświadczenia: 29. Jak odblokować: Ukończyć misję The Jaws of Sobek. Nagrody za ukończenie: 3000 XP, legendarne berło. Bayek musi pozbyć się z Krokodylopolis osoby, która propaguje złą wiarę. Pierw musisz porozmawiać z Padiasetem. Powie ci on gdzie znajduje się Sehetep. Głowę sekty znajdziesz w Temple of Sobek. Gdy pojawisz się w okolicach budynku będziesz musiał namierzyć go za pomocą Senu. Nie będzie on trudny do zabicia. Chroni go tylko jeden żołnierz, a sam Sehetep modli się dzięki czemu możesz pozbyć się go po cichu. Po wykonaniu zlecenia udaj się do Padiaseta. Będzie on czekać na ciebie przed budynkiem. Klątwa Wadżet (Curse of Wadjet)Sugerowany poziom doświadczenia: 25 Jak odblokować: Rozmowa z mężczyzną przemawiającym do przechodniów. Nagrody za ukończenie: 3750 XP, legendarny lekki łuk. Od jednej z osób dowiesz się o tytułowej klątwie i w celu przyjrzenia się sprawie musisz dotrzeć do greckiej dzielnicy. Jest tam miejsce zbrodni i zacznij badać kolejne interaktywne obszary. Obejrzyj zmasakrowane zwłoki, zawalone wejście do chatki i duży dzban (należy go rozbić - uwaga na ukrywającą się kobrę!). Porozmawiaj też z dwoma oznaczonymi osobami. Przywołaj Senu i zlokalizuj z jego pomocą wejście do jaskini. Pilnuj się, bo w głównej komnacie znajduje się mnóstwo kobr. Możesz na szczęście wywołać pożar w jaskini i pozbyć się dzięki temu większości węży (obrazek). Odszukaj po wszystkim list Caretake's Letter leżący wśród zwojów. Przy próbie opuszczenia jaskini Bayeka zaatakują Dozorca (Caretaker) i jego ludzie. Możesz ostrzelać ich jeszcze z daleka z łuku. Po wygranej bitwie zbadaj zwłoki dozorcy żeby potwierdzić jego śmierć. Udaj się teraz do lokacji Pannouki Hideout gdzie więziony jest zakładnik. Dobrze jest wykonać zwiad Senu i dokonać infiltracji obozowiska nocną porą. Zlokalizuj więźnia, podnieś go, wynieś poza teren kryjówki bandytów i porozmawiaj z nim żeby zaliczyć quest. Oprócz punktów doświadczenia otrzymasz unikalny legendarny łuk Bow of Wadjet (zatruwa on atakowane cele). Atak rebeliantów (Rebel Strike)Sugerowany poziom doświadczenia: 25 Jak odblokować: Ukończenie pobocznego zadania Sojusz rebeliantów w prowincji Sakkara. Nagrody za ukończenie: 2250 XP. W ramach tego questu możesz ponownie wesprzeć Theodorosa i innych rebeliantów. Wyrusz wraz z sojusznikami w stronę obozu Beached Trireme Camp. Nie trać tu czasu na skradanie się, bo rebelianci powinni dość szybko przystąpić do otwartych walk. Do pokonania są różni przeciwnicy głównie z 25 poziomu (wśród nich będzie Derratos) oraz nieco silniejszy kapitan z 27 poziomu (domyślnie odnajduje się go na pokładzie zacumowanej łodzi). Wygranie bitwy doprowadzi do zaliczenia tego krótkiego questu. Złoto Sobka (Sobek's Gold)Sugerowany poziom doświadczenia: 27 Jak odblokować: Rozmowa z kapłanem. Nagrody za ukończenie: 3000 XP. Zagadaj do kapłana znęcającego się nad młodym mężczyzną zapewniającym o swojej niewinności. Musisz zająć się odzyskaniem religijnych figurek i skieruj się w tym celu na północ do obszaru gdzie zacumowane są trzy łodzie - to lokacja Okteres Blockade. Wyślij Senu na zwiad z zamiarem zlokalizowania dwóch figurek. Pierwsza figurka Sobka (Gold Sobek Statue) jest na pokładzie środkowej łodzi, a konkretnie w miejscu gdzie znajduje się tron jednego z wrogich dowódców (obrazek). Jeśli nie chcesz angażować się w walki to możesz ukraść figurkę i szybko wskoczyć do wody. W przypadku gdy chcesz zabić wrogów obecnych na łodzi wskazane jest wspięcie się na maszt i ostrzelanie lub zaskoczenie ich atakami z góry. Druga figurka Sobka leży na dnie obok wschodniej łodzi - to lokacja oznaczona przez grę jako Sunken Trireme. Miejsce odnalezienia złotej figurki prezentuje obrazek. Powróć do kapłana i wysłuchaj krótkiej rozmowy. Zostaniesz zmuszony do rozprawienia się z nasłanymi na Bayeka strażnikami. Używają oni dużych tarcz, tak więc wyczekuj momentów do atakowania ich lub samemu stosuj ładowane silne ciosy w walce wręcz. Po pokonaniu strażników podnieś młodego kapłana z ziemi i pogadaj z nim żeby zalicyzć quest. Choroba (The Sickness)Sugerowany poziom doświadczenia: 26 Jak odblokować: Dotarcie do spalonych ciał w Euhemerii. Nagrody za ukończenie: 3000 XP. Porozmawiaj na temat spalonych ciał z uzdrowicielką. W celu przeprowadzenia śledztwa musisz dotrzeć do portu w Euhemerii. Zbadaj tam wszystkie ślady (jeden jest za murkiem) i ponownie pogadaj z uzdrowicielką. Dotrzyj wraz z nią do domu handlarza (Merchant). Po wejściu do oznaczonego pomieszczenia gdzie przygotowywane są posiłki załączy się scenka ze spotkania z handlarzem. Po jej wyświetleniu zmuszony zostaniesz do pokonania handlarza i jego dwóch ochroniarzy. Wrogów możesz eliminować w dowolnej kolejności. Po wygranej bitwie podejdź do zwłok handlarza żeby potwierdzić zabójstwo i zakończyć quest. Narzeczona (The Bride)Sugerowany poziom doświadczenia: 26 Jak odblokować: Dotarcie do kobiety planującej popełnienie samobójstwa. Nagrody za ukończenie: 3000 XP. W niewielkiej odległości na zachód od miasta Soknopaiou Nesos (północna częśc prowincji Fajum) możesz natrafić na stojącą na klifie kobietę, która planuje popełnienie samobójstwa - pokazuje ją dołączony obrazek. Dotrzyj do niej Bayekiem żeby nakłonić ją do rezygnacji z próby samobójczej. Podczas rozmowy nie ruszaj się z miejsca, tylko cierpliwie czekaj aż dziewczyna zakończy swoje "przemówienie". Na potrzeby tego questu musisz pozyskać pióro czapli (Heron Feather - powyższy obrazek). Nie jest to duże wyzwanie, bo ptaki te napotyka się w niemal każdym głównym obszarze świata gry (za wyjątkiem pustyń). Po zlokalizowaniu odpoczywających lub wolno lecących czapli użyj dowolnego łuku żeby zestrzelić jedną z nich i przeszukaj pozostałości po niej żeby pozyskać pióro (możesz też pomóc sobie zdolnością Wzmocniony łuk drapieżcy, która pozwala na kontrolowanie lotu strzały). Powróć z piórem do kobiety i po przekazaniu go jej rozpocznij przemarsz w jej towarzyszie. Po kilku chwilach zostaniecie zaatakowani przez lepardy. Po rozpoczęciu walki skup się na ochranianiu Tuaa i atakowaniu tych gepardów, które się nią zainteresowały. Dokończ podróż do doków gdzie quest zostanie zaliczony. Pożary w Dionysias (Fires of Dionysias)Sugerowany poziom doświadczenia: 37. Jak odblokować: Musisz porozmawiać z mężczyzną. Nagrody za ukończenie: 4500 XP, rzadko spotykana tarcza. Bayek musi odkryć kto powoduje pożary w mieście Dionysias. Na początku misji musisz porozmawiać z farmerką Zahrą. Zaprowadzi cię ona do wilii, w której znajduje się mężczyzna. Będziesz musiał go namierzyć za pomocą Senu, a potem uratować go. W walce z żołnierzami będzie pomagać ci Zahra. Gdy wyniesiesz go za teren budynku da ci on kolejną cześć zlecenia. Będziesz musiał zabić kilku bandytów. Pierwszy z nich jest na pustyni w "White Desert Sobek Ruins", a drugi w "Dionysias Caravenserai", zamknięty jest w klatce. Gdy go wypuścisz zacznie uciekać. Najlepiej przed otworzeniem klatki oczyścić obóz z żołnierzy. Nie będą ci oni wtedy przeszkadzali w pogoni za bandytą. Gdy zabijesz obu mężczyzn musisz wrócić do Zahry i z nią porozmawiać. Łzy Sobka (Sobek's Tears)Sugerowany poziom doświadczenia: 29 Jak odblokować: Dotarcie do zbiornika z krokodylem w Krokodylopolis. Nagrody za ukończenie: 3000 XP. Porozmawiaj z jednym ze Strażników (Guardian) na temat problemów ze świętym krokodylem-albinosem. Musisz zbadać zbiornik w świątyni Sobka. Po dotarciu na miejsce unikaj zbliżania się do krokodyla z centralnej części zbiornika. Jeśli Bayek zostanie przez niego mimo wszystko zaatakowany to UNIKAJ WALKI i ucieknij z tego miejsca. Zacznij od zbadania dobrze widocznych śladów znajdujących się na obrzeżach zbiornika - rozszarpanych zwłok, rozlanej substancji i plam krwi na schodach. Przejdź następnie do świątyni i odszukaj w niej pokazaną na obrazku studnię. Jest tam tunel prowadzący do ostatniego czwartego śladu, który sąsiaduje ze zbiornikiem z krokodylem. Obejrzyj porzucone ubranie kapłana. Bayek musi odnaleźć zranioną osobę i w zlokalizowaniu jej pomoże Senu (w drodze do niej możesz już zabijać inne krokodyle). Odszukaj zwłoki i przeczytaj odnaleziony przy nich list (Ptolemy Soldier's Note). Ostatnia część misji dotyczy zamordowania Meliny. Przebywa ona w forcie Neorion Naval Arsenal na południe od miasta. Jako że jest to pilnie strzeżona lokacja warto zakraść się do niej nocą i wykonać wcześniej rekonesans. Samą Melinę możesz zabić np. z pomocą łuku (przykład na obrazku), choć i tak musisz dotrzeć do jej ciała żeby potwierdzić zabójstwo. Po wszystkim powróć do Strażnika i zdaj mu raport. Zwierzołak (The Man Beast)Sugerowany poziom doświadczenia: 28 Jak odblokować: Rozmowa z Senim w wiosce rybackiej. Nagrody za ukończenie: 3000 XP. Musisz zacząć od zbadania okolic wioski rybackiej w poszukiwaniu śladów zwierzołaka. Obejrzyj przedmioty wyrzucone na brzeg, fragmenty rozszarpanych ciał oraz mięso, którym karmione są ryby. Po wszystkim wyślij Senu na zwiad żeby ustalić skąd docierają pourywane ludzkie kończyny. Otrzymasz namiar na jaskinię na zachodnim krańcu Krokodylopolis. Wpłyń do niej i zanurkuj żeby przepłynąć przez podwodny tunel (rozbij bronią białą pokazaną na obrazku barykadę). Znajdziesz się w małej pieczarze z więzionym mężczyzną. Uwolnij go i porozmawiaj z nim. Kolejna część zadania dotyczy wytropienia i zamordowania Embalmera. Odszukaj go z pomocą Senu. Powinien przebywać w południowej części miasta. Możesz zaatakować go w dowolny sposób - użyć broni białej, łuku lub zeskoczyć na niego z dachu i zabić go z pomocą ukrytego ostrza. Z pozostałymi przeciwnikami nie musisz walczyć. Możesz od razu uciec z miejsca zabójstwa. Mistrz (The Champion)Sugerowany poziom doświadczenia: 28 Jak odblokować: Dotarcie do walczących mężczyzn w Krokodylopolis. Nagrody za ukończenie: 3000 XP, rzadka tarcza. Wciśnij przycisk interakcji żeby obejrzeć walkę i spróbuj pomóc po niej starszemu wojownikowi. Nakłoni to jego oponenta (28 poziom) do zaatakowania Bayeka. W trakcie pojedynku (oraz kolejnych walk w ramach opisywanego questu) nie możesz używać żadnej broni białej. Polegaj częściej na blokach i uskokach i szukaj dobrych okazji do osłabiania przeciwnika (także w oparciu o przełamanie). Musisz pozbawić go całego paska energii. Wyrusz za Hilarusem, który bez pytania mianuje Bayeka na swojego ucznia. Wkrótce dotrzecie do miejsca gdzie czeka inny wojownik (28 poziom) i rozpocznie się walka z nim - ma ona takie same założenia jak poprzednia. Hilarus poprosi o spotkanie się z nim w nocy na szczycie latarni morskiej (użyj w razie potrzeby zdolności Świt i zmierzch żeby przyśpieszyć upływ czasu). Po dotarciu tam wykonaj skok wiary i wznów podążanie za Hilarusem (nawet jeśli przegrasz wyścig z nim to quest będzie kontynuowany). Do ostatniej walki dojdzie w domu uciech i tu do pokonania będzie grupa przeciwników (wszyscy są na 28 poziomie). Staraj się atakować wrogów po kolei i nie daj się zapędzić w narożnik. Po walce otrzymasz unikalną rzadką tarczę Shield of Hilarus. Spoczynek Shadyi (Shadya's Rest)Sugerowany poziom doświadczenia: 30 Jak odblokować: Spotkanie się z Hotephresem po ukończeniu głównego zadania Szczęki Krokodyla. Nagrody za ukończenie: 3000 XP. Hotephres przebywa wewnątrz jednego z budynków w Filadelfii i w drodze do miejsca jego pobytu uważaj na strażników, którzy mogą sprowokować walkę. Wyrusz wraz z nim do Khenut. Twoim pierwszym zadaniem jest pozyskanie pióra czapli (Heron Feather). Nie jest to duże wyzwanie, bo ptaki te napotyka się w niemal każdym głównym obszarze świata gry (za wyjątkiem pustyń). Po zlokalizowaniu odpoczywających lub wolno lecących czapli użyj dowolnego łuku żeby zestrzelić jedną z nich (przykład na obrazku) i przeszukaj pozostałości po niej żeby pozyskać pióro (możesz też pomóc sobie zdolnością Wzmocniony łuk drapieżcy, która pozwala na kontrolowanie lotu strzały). Powróć z piórem do kapliczki ku pamięci Shadyi. Po obejrzeniu nowej cut-scenki otrzymasz zadanie zamordowania kapitana z Filadelfii. Jest on na 31 poziomie i korzysta z dużej tarczy. Możesz wykonać atak z zaskoczenia lub w przypadku sprowokowania bezpośredniej konfrontacji polegać na własnych silnych atakach lub uskokach i szukać okazji do wyprowadzania ciosów. Potwierdź zabójstwo zdobywając przy okazji insygnię Fort Insignia. Powróć z nią do rodziców Shadyi, a quest zostanie zakończony. To jeszcze nie koniec tego wątku, bo gra odblokuje nowy poboczny quest Walka o Fajum. Walka o Fajum (Fighting for Faiyum)Sugerowany poziom doświadczenia: 30 Jak odblokować: Ukończenie pobocznego zadania Spoczynek Shadyi. Nagrody za ukończenie: 4500 XP. Zacznij od ponownego spotkania się z Hotephresem i Khenut. W następnej kolejności udaj się na rozmowę z farmerem. Jest on zajęty pracą i możesz mu pomóc podpalając kilka stogów siana - użyj pochodni i szybko odejdź od każdego podpalonego stogu żeby Bayek nie zajął się ogniem. Po wykonanym zadaniu powróc do Hotephresa. Posiadłość zostanie zaatakowana przez wrogich żołnierzy i możesz wykorzystać to, że jesteś na piętrze żeby ostrzelać ich z łuku lub zeskoczyć na jednego z nich. Pozbądź się wszystkich wrogów. Po wygranej bitwie wyrusz konno za Khenut. Musisz uratować przywódcę rebeliantów z obozu przy tamie (Cleon's Dam). Wykonaj zwiad Senu i na zaatakowanie obozu najlepiej zdecyduj się dopiero po zapadnięciu zmroku. Dotrzyj do zakładnika (obrazek), uwolnij go i wyprowadź poza teren obozu (warto wcześniej pozbyć się po cichu najsilniejszych wrogów, bo podczas ucieczki możecie zostać łatwo zauważeni). Kolejna część misji dotyczy zamordowania dowódcy Fortu Boubastos. To duża lokacja, tak więc niezwykle ważne jest przeprowadzenie szczegółowego zwiadu. Tak jak wcześniej powinieneś też zaczekać na nastanie nocy. Dowódcę możesz zabić strzałem z łuku lub osobiście pokonać w walce wręcz. Należy też potwierdzić jego zabójstwo. Po wszystkim udaj się na pobliskie wzgórze żeby zakończyć quest. Demony na pustyni (Demons In the Desert)Sugerowany poziom doświadczenia: 39. Jak odblokować: Musisz porozmawiać z mężczyzną. Nagrody za ukończenie: 3000 XP. Na początku tej misji musisz porozmawiać z szaleńcem. Znajduje się on niedaleko centrum Faiyum. Aby rozpocząć rozmowę z nim musisz zabić otaczających go żołnierzy. Szaleniec odeśle cię do chłopca na środku pustyni, nie może on zejść z wieży, ponieważ otoczyły go hieny. Zabij je, a potem porozmawiaj z mężczyzną. Musisz eskortować go do Desert Waterfalls Hideout. Po drodze zaatakują was zwierzęta oraz żołnierze, chłopiec będzie je atakował, ale sam nie jest w stanie ich zabić. Musisz mu pomagać. Gdy dotrzecie na miejsce będziesz musiał udać się na farmę i uratować farmerów. Po uwolnieniu ich wyprowadź ich z obozu wroga. Tam, po rozmowie z nimi, dostaniesz kolejne zadanie. Musisz uratować ojca jednego z więźniów. Udaj się do kolejnego obozu wroga i wyciągnij go z klatki. Potem zanieść go w bezpieczne miejsce. Do transportu rannego najlepiej użyj konia. Gdy ojciec będzie już bezpieczny zakończy się misja. Następna Zadania poboczne Uab Nome i Deshert Desert Poprzednia Zadania poboczne Sakkara