Próby Bogów (Trials of the Gods) - walka z Anubis, Sobek, Sechmet Poradnik Assassin's Creed Origins
W tym rozdziale znajdziesz opis Prób Bogów. Pierwsza z prób to walka z Anubisem, a potem stoczysz walkę z bossem Sobek, na końcu zaś z Sechmet.
Ostatnia aktualizacja: 8 grudnia 2017
Próby bogów to dodatkowy event. Każdy z nich ma trwać siedem dni. Ma na celu przetestowanie umiejętności, które zdobyłeś w grze. Walki te najlepiej robić po zakończeniu fabularnej cześć rozgrywki. Wymagają od ciebie pełnej znajomości klawiszologi, idealnych strzałów, celnych ataków oraz pełnego skupienia. To najtrudniejsze zadanie w całej grze. Tutaj nie wystarczy tylko dobry miecz czy łuk, musisz wybrać odpowiednią taktykę, aby pozbyć się boga czyhającego na twoją duszę. Nasz poradnik pomoże ci zabić tę kreaturę i uratuje od rychłej śmierci.
Anubis
Sugerowany poziom doświadczenia: 40.
Nagrody za ukończenie: 1000 XP, ekskluzywna broń.
Samego boga należy atakować za pomocą łuku. Ma on na swoim ciele punkt, w który najlepiej celować - zaznaczony na screenie na niebiesko. Jest łatwy do trafienia, a przy okazji zabiera dużą ilość punktów życia. Strzały możesz zbierać podczas walki. Leżą one na arenie w woreczkach. Co chwilę pojawiają się nowe. Do tego bossa nie możesz się zbliżyć. Wokół niego jest tarcza, która rani cię jeśli jej dotkniesz.
Anubis ma swoich pomocników. Jedyni z nich to wilki. Dzielą się na dwa rodzaje. Pierwsze to takie, które wypuszcza bóg i atakują w linii prostej. Jeśli twój bohater stoi na linii strzału będzie świecił się na czerwono. Drugi rodzaj wilków to takie, które biegają po arenie i cię atakują póki ich nie zabijesz.
Kolejnym rodzajem przeciwników są wojownicy Anubisa. Wychodzą one spod ziemi. Co jakiś czas zamykają się wraz z bohaterem w arenie stworzonej z kości. Możesz je rozbijać za pomocą broni białej.
Anubis może strzelać do ciebie za pomocą chmury, która zadaje ci obrażenia. Tak samo jak przy wilkach, twoja postać będzie świeciła się na czerwono jeśli znajduje się ona w zasięgu. Ten atak zadaje ci najwięcej obrażeń.
Sobek
Sugerowany poziom doświadczenia: 40.
Nagrody za ukończenie: 1000 XP, ekskluzywna broń, 250 złota.
{youtube}PeOuTzMcP70{/youtube}
Samego boga należy atakować za pomocą łuku. Tak samo jak Anubis ma on na środku klatki piersiowej punkt, w który najlepiej celować - zaznaczony na screenie na niebiesko. Jest równie łatwy do trafienia, a przy okazji zabiera dużą ilość punktów życia. Mechanika zdobywania strzał również nie uległa zmianie. Możesz je zbierać podczas walki. Leżą one na arenie w woreczkach. Sobek również ma wokół siebie tarcze, która zadaje ci punkty obrażeń, więc nie możesz się do niego zbliżyć.
Sobek atakuje na kilka sposobów - za pomocą pułapek, wojowników albo łuku. Strzela on serią strzał, możesz się przed nią obronić za pomocą tarczy. Jeśli twój bohater znajduje się w zasięgu strzału będzie świecić się na czerwono.
Kolejnym rodzajem przeciwników są wojownicy Sobka. Wychodzą oni spod ziemi. Bóg często sam ich uszkadza, gdy używa swoich pozostałych ataków. Gdy Sobek wypuści swoich wojowników sam robi się niewrażliwy na twoje strzały. Jednak, gdy ranisz wojowników zabierasz również Sobkowi punkty życia.
Sobek na arenie tworzy pułapki. Miejsce gdzie powstają świecą się na czerwono. To fragmenty ziemi, które rozgrzewają się i wybuchają. Mogą być również nakierowane dokładnie w twojego bohatera. Są to fale kamieni. Łatwo je ominąć.
Po wygranej walce z bogiem gra da ci 1000 punktów doświadczenia, 250 złota i ekskluzywną broń.
Sechmet
Sugerowany poziom doświadczenia: 40.
Nagrody za ukończenie: 1000 XP, ekskluzywna tarcza, 250 złota.
Boginię Sechmet (czyli po angielsku Sekhmet) należy atakować za pomocą łuku. Tak samo jak poprzednicy ma ona na środku klatki piersiowej punkt, w który najlepiej celować - zaznaczony na screenie na niebiesko. Mechanika ta nie uległa zmianie. Jest to punkt, który zabiera największą ilość punktów zdrowia. Mechanika zdobywania strzał również nie uległa zmianie. Możesz je zbierać podczas walki. Leżą one na arenie w woreczkach. Sekhmet, tak jak jej poprzednicy, również ma wokół siebie tarcze, która zadaje ci punkty obrażeń, więc nie możesz się do niej zbliżyć.
Bogini atakuje na kilka sposobów - za pomocą pułapek, wojowników albo ognia. Tworzy ona ognisty promień. Nim celuje w gracza. Może go przemieszczać zarówno w pionie jak i w poziomie. Jeśli twój bohater znajduje się w zasięgu strzału będzie świecić się na czerwono. Może również wypuszczać fale ognia. Poruszają się one tylko w pionie, gdy dotrą do końca areny znikają.
Kolejnym rodzajem przeciwników są wojownicy bogini. Wychodzą oni spod ziemi. Sekhmet często sama ich uszkadza, gdy używa swoich pozostałych ataków. Gdy bogini wypuści swoich wojowników sama robi się niewrażliwa na twoje strzały. Jednak, gdy ranisz wojowników zabierasz również jej punkty życia.
Sekhmet na arenie tworzy ogniste pułapki. Miejsce gdzie powstają świecą się na czerwono. Trudno je ominąć, ponieważ otaczają bohatera. Jeśli nie zdążysz wyjść z pułapki ognistego okręgu przed czasem najlepiej poczekaj w nim, aż zgaśnie. Trwa to kilka sekund.
Po wygranej walce z Sekhmet gra da ci 1000 punktów doświadczenia, 250 złota i ekskluzywną tarcze.