Aleksandria Zadania poboczne, mapa questów | Solucja Assassin's Creed Origins Misje i questy - Assassin's Creed Origins poradnik Wszystkie zadania w Aleksandrii oraz mapa z zaznaczonymi zadaniami w prowincji Siwa w Assassin's Creed Origins. Questy: Chytry skryba, Ostatni strażnik, Serapis jednoczy, Dziesięcina to za mało i Odyseja. Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2019 292292 Następna Zadania poboczne Kanopos Nome Poprzednia Zadania poboczne Iment Nome i Jezioro Mareotis Na stronie opisaliśmy wszystkie poboczne questy, które można rozpocząć podczas pobytu w mieście Aleksandria. Do prowincji tej warto dotrzeć dopiero po osiągnięciu 10 poziomu doświadczenia. Nie przejmuj się też, że początkowo możesz być za słaby na potrzeby niektórych questów, np. z rekomendacją 20 poziomu. Możesz do nich później powrócić. Każde zadanie zawiera informację o jego odblokowaniu, jego opis przebiegu oraz zestawienie nagród za jego ukończenie. Serapis jednoczyDziesięcina to za małoOdysejaChytry skrybaOstatni strażnikGniew poetów (Wrath of the Poets)Sympozjum (Symposiasts)Prosto w oko gwardzistów (Phylakitai in the Eye)Przypadkowy filozof (The Accidental Philosopher)Wyższe wykształcenie (Higher Education) Serapis jednoczySugerowany poziom doświadczenia: 10 Jak odblokować: Pomodlenie się w świątyni Serapisa. Nagrody za ukończenie: 800 XP. Wciśnij przycisk interakcji przy posągu żeby pomodlić się i otrzymać quest od kapłana. Musisz uratować więzionego perkusitę. Dotrzyj do fortu Kitobos Arsenal i wykonaj zwiad z pomocą Senu zeby odszukać więźnia (obrazek). Do fortu najlepiej zakraść się nocą, gdyż przed uwolnieniem perkusity warto (po cichu) wyeliminować jak najwięcej strażników arsenału. Ważne jest szczególnie to żeby oczyścić drogę do wyjścia z fortu, bo musisz opuścić arsenał przenosząc uratowaną osobę. Wysłuchaj rozmowy i udaj się na południe. Użyj Senu żeby odszukać osobę w posiadaniu skóry lwa. Możesz zabić wroga np. zeskakując na niego z dachu. Zabij też jego ochroniarzy. Po walkach odzyskaj skórę lwa i powróć z nią do kapłana. Dziesięcina to za małoSugerowany poziom doświadczenia: 10 Jak odblokować: Ukończenie pobocznego zadania Serapis Unites. Nagrody za ukończenie: 800 XP. Porozmawiaj ponownie z kapłanem ze świątyni Serapisa. Twoim zadaniem jest kradzież jadącego przez miasto wozu (obrazek). Skorzystaj z własnego wierzchowca i zaatakuj woźnicę z pomocą broni białej lub łuku (alternatywnie wyrzuć go z wozu jeśli posiadasz zdolność Porwanie). Ochroniarzy konwoju nie musisz zabijać, gdyż możesz im też uciec (jest to łatwe, bo nie korzystają z koni). Dotrzyj z wozem z żywnością w ustalone miejsce w porcie. Po drodze unikaj rozbijania się oraz wąskich przejść, bo możesz zniszczyć lub zaklinować wóz i zawalić całą misję. OdysejaSugerowany poziom doświadczenia: 10 Jak odblokować: Ukończenie pobocznego zadania A Tithe By Any Other Name. Nagrody za ukończenie: 800 XP. Raz jeszcze pogadaj z kapłanem (podróżuje po całym porcie). Musisz pomóc mężczyźnie w ucieczce z miasta i uniknięciu śmierci z rąk Łowców. Należy doprowadzić go do świątyni w północnej części miasta. Po drodze wybieraj boczne uliczki i rozważ też częsty zwiad żeby nie wpaść na zbyt wielu wrogów. Jeśli dojdzie do walk to atakuj najpierw tych przeciwników, którzy zagrażają kapłanowi (w przypadku tych na koniach używaj łuku lub atakuj konie bronią białą żeby ich zrzucić). Po dotarciu w pobliże północnej świątyni (obrazek) misja zostanie zaliczona. Chytry skrybaSugerowany poziom doświadczenia: 11 Jak odblokować: Rozmowa z kobietą Nagrody za ukończenie: 750 XP. Zadaniem Bayeka jest uwolnienie greckiego filozofa Aristo. Wykonaj zwiad w południowo-wschodniej części miasta z użyciem Senu. Więzień jest przewożony w klatce doczepionej do wozu (obrazek). Pozbądź się woźnicy (np. atakując go bronią białą lub oddając szybkie i celne strzały z łuku) oraz ewentualnej obstawy. Otwórz klatkę i podejdź do Aristo. Podnieś go i zacznij przenosić na południe (po drodze unikaj innych strażników jeśli nie chcesz rozpoczynać dodatkowych walk). Musisz dotrzeć z nim do portu. Ostatni strażnikSugerowany poziom doświadczenia: 15 Jak odblokować: Rozmowa z handlarzem. Nagrody za ukończenie: 800 XP, 500 drachm. Kupiec poprosi Bayeka o pomoc i po krótkiej przechadzce dowiesz się, że musisz ochraniać jego córkę Karę. Z Karą musisz dotrzeć do południowo-zachodnich doków. Możesz wybrać przemarsz kanałami lub bocznymi uliczkami. W razie problemów eliminuj najpierw tych wrogów, którzy mogą zagrozić dziewczynie. Po dotarciu na miejsce wsiądź na konia i wyruszcie na wschód. Tu ponownie idź za dziewczyną i podnieś płótna. Po kradzieży szybko przywołaj własnego wierzchowca i wyrusz pościg za złodziejem. Zrzuć go z konia np. atakując go bronią białą (obrazek). Przesiądź się na konia Kary i powróć z nim do dziewczyny. Porozmawiaj z nią i jej ojcem żeby zakończyć quest. Gniew poetów (Wrath of the Poets)Sugerowany poziom doświadczenia: 20 Jak odblokować: Rozmowa z Phanosem. Nagrody za ukończenie: 1500 XP. Phanos przebywa w amfiteatrze. Otrzymasz od niego zlecenie uratowania porwanych aktorów oraz odzyskania scenariusza przedstawienia. Aktorzy przetrzymywani są w forcie Akra Garrison na obrzeżach Aleksandrii. Po dotarciu w pobliże garnizonu przeprowadź zwiad z wykorzystaniem Senu żeby odszukać klatki. Na teren obozu sił wroga najlepiej zakraść się nocą i szukać okazji do cichego eliminowania przeciwników. Musisz dotrzeć do klatki z aktorem, otworzyć ją (warto też pootwierać wszystkie sąsiednie) i wynieść aktora poza mury fortu. Połóż uratowanego aktora na ziemi i porozmawiaj z nim żeby dowiedzieć się o ukrywającym się jego koledze oraz o aktualnym posiadaczu scenariusza przedstawienia. Kolejne cele misji są w okolicy i wyślij ponownie na zwiad Senu: Scenariusz przedstawienia The Politics of the Gods jest w posiadaniu jednego z silniejszych przeciwników (obrazek). Są to wrogowie z 19-20 poziomu doświadczenia, tak więc licz się z większym wyzwaniem podczas staczania walk z nimi.Jeden z aktorów ukrywa się wewnątrz budynku przy wodzie. Podejdź do niego i zacznij eskortować go w stronę jednej z głównych ulic miasta. Bardzo prawdopodobne jest, że wpadniecie na patrol, tak więc szybko pokonaj wrogów zanim zagrożą eskortowanej osobie.Po wykonaniu wszystkich zadań powróć do Phanosa. Sympozjum (Symposiasts)Sugerowany poziom doświadczenia: 21 Jak odblokować: Ukończenie pobocznego zadania Wrath of the Poets. Nagrody za ukończenie: 1500 XP. Ponownie udaj się na spotkanie z Phanosem w amfiteatrze Aleksandrii. Musisz podążać za Phanosem i ochraniać go (przywołaj własnego wierzchowca lub wsiądź na "podstawionego" konia). Po drodze możecie zostać zaatakowani i staraj się wtedy eliminować wrogów bez schodzenia z konia. Po dotarciu do celu pogadaj z Phanosem, a dowiesz się o ataku ludzi Gennadiosa. Tym razem czekają Cię trudniejsze walki z żołnierzami z 20-21 poziomu. Atakuj najpierw tych wrogów, którzy zagrażają Phanosowi i innym sojusznikom. Po wygranej bitwie pogadaj ponownie z Phanosem. Będzie on potrzebował czasu do zorganizowania planu większego ataku (opis tej misji jest poniżej i jej znacznik pojawi się dopiero po jakimś czasie). Prosto w oko gwardzistów (Phylakitai in the Eye)Sugerowany poziom doświadczenia: 22 Jak odblokować: Ukończenie pobocznego zadania Symposiasts. Nagrody za ukończenie: 1500 XP, wierzchowiec (wielbłąd Basus). Po ukończeniu questu Symposiasts musisz zaczekać aż w pobliżu jednego z punktów widokowych w Aleksandrii pojawi się znacznik nowego zadania. To ostatni quest, w ramach którego pomaga się Phanosowi i jego aktorom. Ma on trzy główne cele: Zamordowanie woźnicy podróżującego po mieście rydwanem - Użyj Senu żeby zlokalizować rydwan. Doścignij go z pomocą wierzchowca i zaatakuj woźnicę (broń biała lub łuk). Po zabiciu go możesz uciec pozostałym wrogom.Zamordowanie grupy żołnierzy - Przeciwnicy podróżują łodzią po kanałach (obrazek). Możesz zaczaić się na nich w dowolnym miejscu (np. przy jednym z dużych wejść do kanałów albo w samych kanałach) i zacząć eliminować ich z wykorzystaniem łuku.Zaatakowanie zbrojowni - Budynek zbrojowni jest w pobliżu doków. Zadaniem Bayeka jest zabicie wszystkich wrogów (22 poziom). Możesz atakować ich z zaskoczenia (najlepiej pod osłoną nocy) lub zabijać w bezpośrednich walkach.Po wykonaniu wszystkich zleceń powróć do Phanosa. Przypadkowy filozof (The Accidental Philosopher)Sugerowany poziom doświadczenia: 20 Jak odblokować: Rozmowa z Tjepu. Nagrody za ukończenie: 1500 XP. Od Tjepu otrzymasz zadanie odnalezienia jej syna Tefibiego. Wyrusz na małą plażę na południowy-zachód od miejsca startu. Musisz zbadać to miejsce i odnajdywać kolejne interaktywne obszary w pobliżu latarni morskiej. Będą to poszarpane ubranie oraz liczne ślady krwi. Doprowadzą one Bayeka do pokazanych na obrazku drzwi na tyłach latarni. Zniszcz drzwi dowolną bronią białą. Wejdź do środka i porozmawiaj z Tefibim. Wyruszycie w stronę portu i po drodze bohaterów zaatakują bandyci (19 poziom). Pokonaj ich wszystkich i porozmawiaj po walce z Tefibim. Akcja ta zakończy quest, ale Tjepu i Tefibiego spotkasz jeszcze ponownie w kolejnej pobocznej misji. Wyższe wykształcenie (Higher Education)Sugerowany poziom doświadczenia: 21 Jak odblokować: Ukończenie pobocznego zadania The Accidental Philosopher. Nagrody za ukończenie: 1500 XP. Spotkaj się ponownie z Tjepu i Tefibim żeby odebrać zadanie odzyskania papirusu. Jest on na wyposażeniu jednego z żołnierzy na pokładzie łodzi pływającej po jeziorze Mareotis. Ukradnij dowolną łódkę i dotrzyj w oznaczone miejsce. Na łodzi przebywa zaledwie dwóch przeciwników, których łatwo można pokonać (obrazek). Po zamordowaniu ich (możesz dokonać abordażu lub użyć łuku) zbadaj ich zwłoki. Przy jednym z ciał odnajdziesz notatki Tefibi's Notes. Powróć po wszystkim do zleceniodawców questu. Następna Zadania poboczne Kanopos Nome Poprzednia Zadania poboczne Iment Nome i Jezioro Mareotis