Sekwencja 9 - Upadek (2) | Opis przejścia Assassin's Creed Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Gdy będziesz na miejscu, skręć w prawo, a następnie zeskocz na stertę siana. Po wylądowaniu [1] użyj Wzroku Orła i dotknij dwóch żółtych punktów [2].Jeden jest po prawej, a drugi po lewej stronie komnaty.
Otworzysz w ten sposób przejście, za którym będzie zamknięta krata [1]. Nie możesz jej otworzyć, więc drap się na ścianę z prawej [2].
Przeskocz z niej na drugą stronę i wejdź na pobliski drążek [1]. Gdy dotrzesz do piątej deski, skocz i chwyć się ściany z prawej [2].
Dotrzesz po niej do kolejnego fragmentu rusztowanie [1], z którego będziesz mógł kontynuować skakanie. Na końcu korytarza znajdziesz komnatę, a w niej następnego ducha [2].
Wysłuchaj tego co ma do powiedzenia kobieta i skorzystaj z Wzroku Orła, żeby ujrzeć dwa żółte punkty [1]. Użyj ich, a odblokujesz drugie tajne przejście [2].
W odkrytej komnacie, wejdź na ścianę naprzeciwko i wdrap się na sam szczyt [1], gdzie Desmond spotka się z przyjaciółmi [2].
Wewnątrz świątyni, pobiegnij w kierunku ołtarza [1]. Wdrap się na samą górę, a następnie użyj ukrytego tam mechanizmu [2].
Musisz teraz dostać się na przeciwny koniec lokacji. Podejdź do ściany z lewej i przeskocz po proporcach [1] na jeden z balkonów. Gdy będziesz na miejscu, chwyć się zwisającego z sufitu przedmiotu [2], a następnie skacz dalej w lewo.
Przemieszczając się cały czas wzdłuż ścian [1], dotrzesz do platformy z mechanizmem [2].
Użyj go, wróć do przyjaciół [1] i użyj wystającego z podłogi przedmiotu [2].
Gdy znajdziesz się pod ziemią, idź na koniec komnaty [1]. Odblokujesz tam korytarza, który zaprowadzi cię do sali z Rajskim Jabłkiem [2].
Użyj tam kolejnego mechanizmu [1], a pojawią się świecące na niebiesko stopnie [2].
Skacząc po nich jak najszybciej, uda się do stojącego przy ścianie ducha [1]. Musisz się śpieszyć, bo stopnie po kilku sekundach znikają. Kolejne partie "schodów" odblokowują drążki-dźwignie [2]. Zawsze będziesz miał do wyboru dwa przełączniki. Żeby wybrać dobry, użyj Orlego Wzroku.
Po odblokowaniu wszystkich elementów, wróć na środek i podejdź do artefaktu [1]. Rozpocznie się wtedy krótka cut-scenka, podczas której musisz ruszać analogiem. Gdy Desmond znajdzie się blisko swojej przyjaciółki [2], wciśnij dowolny przycisk, a ukończysz grę. Gratulacje!