Sekwencja 1 - Pokój (1) | Opis przejścia Assassin's Creed Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Sekwencja 1 - Pokój
Ucieczka
![]() | ![]() |
W trakcie filmiku prezentującego wydarzenia, które miały miejsce w poprzednich częściach gry, twoim zadaniem będzie zabicie jednego z templariuszy [1]. Żeby to zrobić, wciskaj jak najszybciej lewy przycisk myszy, wbijając w ten sposób sztylet w gardło przeciwka [2].
![]() | ![]() |
Gdy skończysz, rozpocznie się kolejna cut-scenka, po której trafisz do podziemnej komnaty [1]. Idź kilka kroków prosto, a na arenie spotkasz się ze swoim wujem [2].
![]() | ![]() |
Żeby wspiąć się na górę, użyj umiejętności Wzrok Orła, przytrzymując E [1]. W ten sposób zobaczysz na ścianie elementy, których możesz się chwycić. Będą świecić na niebiesko [2].
![]() | ![]() |
Podejdź do nich, a następnie trzymając PPM i wciśnij SPACJĘ. Ezio zacznie się wtedy po nich wspinać [1]. Kieruj nim tak, aby wszedł na sam szczyt [2].
![]() | ![]() |
Po rozmowie z Mario, idź za nim do wyjścia [1]. Możesz również biec, przytrzymując PPM lub PPM + SPACJĘ [2].
![]() | ![]() |
Na zewnątrz wysłuchaj kapłanów i podążaj dalej za wujem. Przez tłum mnichów przejdziesz wciskając SHIFT [1], a lokalizacja towarzysza zaznaczona jest na mini-mapie oraz mapie głównej (TAB) błękitnym znaczkiem [2].
![]() | ![]() |
Gdy Mario otworzy drzwi prowadzące na ulicę, zostaniecie zaatakowani przez oddział straży [1]. Żeby zaatakować, użyć LPM, a do blokowania PPM. Najszybszym sposobem na pozbycie się przeciwników jest wyprowadzanie kontrataków [2]. Podczas walki cały czas trzymaj PPM i dopiero jak wróg zaatakuje wciśnij LPM. Wymaga to nieco wprawy, ale gdy to opanujesz, będziesz zabijał przeciwników jednym ciosem.
![]() | ![]() |
Po walce biegnij dalej za wujem, pokonując kolejnych strażników. W pewnym momencie Mario zacznie wspinać się na pobliskie budynki [1]. Żeby zrobić to samo, przytrzymaj PPM i biegnąc na budynek wciśnij SPACJĘ. Jeżeli przytrzymasz SPACJĘ, wejdziesz na wyższą ścianę [2].
![]() | ![]() |
W ten sam sposób możesz również zeskoczyć na dół [1], lądując na miękkim ładunku wozu [2]. Jeżeli nie będziesz mógł wspiąć się na jakiś budynek, użyj drabiny.
![]() | ![]() |
Pokonując kolejnych przeciwników i skacząc między budynkami, dotrzesz wreszcie na wysoką wieże [1]. Ezio zeskoczy z niej do wody [2], a następnie rozpocznie się kolejny fragment przygody.
Powrót do domu
![]() | ![]() |
Jadąc na koniu za swoim wujem [1], dotrzesz do jego posiadłości, zwanej Monteriggioni [2].
![]() | ![]() |
Wjedź do środka [1], a następnie udaj się przed wysokie schody [2]. Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki zejdziesz z wierzchowca i będziesz mógł zabrać się za wykonanie kilku misji, które nauczą cię podstaw rozgrywki. Wszystkie one zostały zaznaczone na mapie białymi wykrzyknikami na czarnym tle.
Odpoczynek
![]() | ![]() |
Na początku najlepiej zajmij się najbliższą misją, którą otrzymasz od pewnej kobiety. Żeby z nią porozmawiać, podejdź do niej i wciśnij E [1]. Poprosi cię ona o pomoc w niesieniu skrzynki z kwiatami [2].
![]() | ![]() |
Podnieś pudło przyciskiem SHIFT [1], a następnie zanieś je w miejsce, do którego pójdzie niewiasta. Jak tylko podejdziesz do świecącego punktu, zakończysz zadania [2].
Trening strzelecki
![]() | ![]() |
Po kolejną misję udaj się na południową część murów twierdzy [1]. Koło armaty będzie stało dwóch mężczyzn potrzebujących pomocy [2].
![]() | ![]() |
Poproszą cię o odnalezienie mężczyzny odpowiedzialnego za konserwację działka. Znajdziesz go w jednej z baszt, w zachodniej części murów [1]. Porozmawiaj z mężczyzną, a następnie zaprowadź go do żołnierzy [2].
![]() | ![]() |
Obejrzawszy krótką cut-scenkę [1], podejdź do działa i użyj go wciskając SHIFT [2].
![]() | ![]() |
Teraz twoim zadaniem jest trafienie celów stojących za murami twierdzy. Namierz je [1], a następnie wystrzel z działka PPM [2]. Po zniszczeniu pięciu "oddziałów" kukieł misja zostanie zakończona.