Sekwencja 1 - Pokój (1) | Opis przejścia Assassin's Creed Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Sekwencja 1 - Pokój
Ucieczka
W trakcie filmiku prezentującego wydarzenia, które miały miejsce w poprzednich częściach gry, twoim zadaniem będzie zabicie jednego z templariuszy [1]. Żeby to zrobić, wciskaj jak najszybciej lewy przycisk myszy, wbijając w ten sposób sztylet w gardło przeciwka [2].
Gdy skończysz, rozpocznie się kolejna cut-scenka, po której trafisz do podziemnej komnaty [1]. Idź kilka kroków prosto, a na arenie spotkasz się ze swoim wujem [2].
Żeby wspiąć się na górę, użyj umiejętności Wzrok Orła, przytrzymując E [1]. W ten sposób zobaczysz na ścianie elementy, których możesz się chwycić. Będą świecić na niebiesko [2].
Podejdź do nich, a następnie trzymając PPM i wciśnij SPACJĘ. Ezio zacznie się wtedy po nich wspinać [1]. Kieruj nim tak, aby wszedł na sam szczyt [2].
Po rozmowie z Mario, idź za nim do wyjścia [1]. Możesz również biec, przytrzymując PPM lub PPM + SPACJĘ [2].
Na zewnątrz wysłuchaj kapłanów i podążaj dalej za wujem. Przez tłum mnichów przejdziesz wciskając SHIFT [1], a lokalizacja towarzysza zaznaczona jest na mini-mapie oraz mapie głównej (TAB) błękitnym znaczkiem [2].
Gdy Mario otworzy drzwi prowadzące na ulicę, zostaniecie zaatakowani przez oddział straży [1]. Żeby zaatakować, użyć LPM, a do blokowania PPM. Najszybszym sposobem na pozbycie się przeciwników jest wyprowadzanie kontrataków [2]. Podczas walki cały czas trzymaj PPM i dopiero jak wróg zaatakuje wciśnij LPM. Wymaga to nieco wprawy, ale gdy to opanujesz, będziesz zabijał przeciwników jednym ciosem.
Po walce biegnij dalej za wujem, pokonując kolejnych strażników. W pewnym momencie Mario zacznie wspinać się na pobliskie budynki [1]. Żeby zrobić to samo, przytrzymaj PPM i biegnąc na budynek wciśnij SPACJĘ. Jeżeli przytrzymasz SPACJĘ, wejdziesz na wyższą ścianę [2].
W ten sam sposób możesz również zeskoczyć na dół [1], lądując na miękkim ładunku wozu [2]. Jeżeli nie będziesz mógł wspiąć się na jakiś budynek, użyj drabiny.
Pokonując kolejnych przeciwników i skacząc między budynkami, dotrzesz wreszcie na wysoką wieże [1]. Ezio zeskoczy z niej do wody [2], a następnie rozpocznie się kolejny fragment przygody.
Powrót do domu
Jadąc na koniu za swoim wujem [1], dotrzesz do jego posiadłości, zwanej Monteriggioni [2].
Wjedź do środka [1], a następnie udaj się przed wysokie schody [2]. Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki zejdziesz z wierzchowca i będziesz mógł zabrać się za wykonanie kilku misji, które nauczą cię podstaw rozgrywki. Wszystkie one zostały zaznaczone na mapie białymi wykrzyknikami na czarnym tle.
Odpoczynek
Na początku najlepiej zajmij się najbliższą misją, którą otrzymasz od pewnej kobiety. Żeby z nią porozmawiać, podejdź do niej i wciśnij E [1]. Poprosi cię ona o pomoc w niesieniu skrzynki z kwiatami [2].
Podnieś pudło przyciskiem SHIFT [1], a następnie zanieś je w miejsce, do którego pójdzie niewiasta. Jak tylko podejdziesz do świecącego punktu, zakończysz zadania [2].
Trening strzelecki
Po kolejną misję udaj się na południową część murów twierdzy [1]. Koło armaty będzie stało dwóch mężczyzn potrzebujących pomocy [2].
Poproszą cię o odnalezienie mężczyzny odpowiedzialnego za konserwację działka. Znajdziesz go w jednej z baszt, w zachodniej części murów [1]. Porozmawiaj z mężczyzną, a następnie zaprowadź go do żołnierzy [2].
Obejrzawszy krótką cut-scenkę [1], podejdź do działa i użyj go wciskając SHIFT [2].
Teraz twoim zadaniem jest trafienie celów stojących za murami twierdzy. Namierz je [1], a następnie wystrzel z działka PPM [2]. Po zniszczeniu pięciu "oddziałów" kukieł misja zostanie zakończona.