Sekwencja 3 - Wojownik, kochanek I złodziej (1) | Opis przejścia Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Sekwencja 3 - Wojownik, kochanek I złodziej
Na tym etapie masz do wybory trzy misje. Jedną na zachodzie, jedną na wschodzie i jedną na południu. Na początku udaj się na południe. Podejdź do zaznaczonego do zaznaczonego na mapie budynku i zapukaj do drzwi [1], a rozpocznie się zadanie [2].
Podwójny agent
Pełna synchronizacja: Nie zostań wykryty, w czasie gdy zmniejszasz poziom swojego Rozgłosu. Pozostań nierozpoznany do momentu spotkanie z La Volpe w Gildii Złodziei.
Po rozmowie z La Volpe, udaj się do miejsca zaznaczonego na mapie [1]. Wejdź na szczyt budynku i porozmawiaj z jednym ze złodziejów [2].
Gdy cut-scenka dobiegnie końca, będziesz musiał zabić strażników po drugiej stronie uliczki [1]. Przytrzymaj Q, wybierz noże do rzucania, a następnie trzymając F, rzuć je w przeciwników [2]. Pozostałych dobij mieczem.
Po walce, porozmawiaj z mężczyzną [1] i zaprowadź go w zaznaczone miejsce. Uważaj tylko, żeby nie zwrócić na siebie uwagi straży oraz nie skacz po budynkach, gdyż twój towarzysz nie jest w najlepszym stanie. Dowiesz się również kilku informacji na temat Rozgłosu. Podczas jego trwania, strażnicy będą atakować cię jak tylko wejdziesz im w drogę, dlatego musisz ich omijać. Pozycja przeciwników jest zaznaczona na mapie czerwonymi kropkami [2].
Żeby uniknąć wykrycia, możesz również chodzić w tłumie ludzi [1] czy chować w stogach siana [2].
Po dotarciu na miejsce [1], otrzymasz zadanie zmniejszenia rozgłosu. Możesz to osiągnąć na trzy różne sposoby. Pierwszy polega na zerwaniu porozwieszanych w mieście plakatów. Zostały one zaznaczone na mapie czarnymi kwadratami. Gdy jakiś znajdziesz, podejdź do niego i wciśnij SHIFT [2].
Kolejna metoda jest bardziej kosztowna. Możesz odszukać jednego z heroldów i przekupić go, płacąc 500 sztuk złota (E) [1]. Ostatni sposób polega na zabiciu świadków [2]. Będą oni zaznaczeni na mini mapie. Ostatniej metody nie polecam, gdyż w ten sposób możesz zostać wykryty i nie zdobędziesz pełnej synchronizacji.
Gdy Rozgłos spadnie do zera, idź porozmawiać z Volpe [1] [2].
Po krótkiej wymianie zdań, podejdź do architekta [1], który na twoją prośbę zamieni pobliską ruinę w karczmę. Jak skończy, opuść budynek i udaj po kolejne zadanie, w północno-zachodniej części miasta [2].