Opis szczegółowy (3) | Zagadki w Assassin's Creed Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Zagadka #8
Zagadka rozpocznie się od układania obrazka. O ile poprzednie tego typu łamigłówki były bardzo proste, ta może sprawić nieco kłopotów. Zaraz po jej rozpoczęciu, zaznacz dwa wewnętrzne kręgi i obróć je 4 razy w prawo [1]. Gdy to zrobisz, przełącz się na zewnętrzny oraz środkowy. Je przesuń tylko raz w prawo. Na koniec zaznacz okręg zewnętrzny i środkowy [2]. Rusz je trzykrotnie w lewo, a powstanie obrazek.
Kolejny etap, to dopasowywanie fal dźwiękowych [1]. Żeby go zaliczyć, w pierwszym rzędzie zaznacz falę z lewej, w drugim falę środkową, a w trzecim falę z prawej i środkową.[2].
Gdy nagranie dobiegnie końca, na ekranie pojawi się szachownica [1]. Zaznacz na niej białego króla i przesuń go po ukosie w prawo, na pole z samochodem [2].
W ostatniej części, zaznacz białym okręgiem pięć czerwonych punktów [1]. Ich lokalizację znajdziesz na obrazku [2].
Zagadka #9
Na pierwszym etapie łamigłówki, musisz wybrać 5 obrazków związanych ze zdaniem powyżej [1]. W górnym rzędzie będą to zdjęcia nr. 2 i 3, a w dolnym 1, 3 oraz 5 [2].
Kolejne zadanie dotyczy fal dźwięku [1]. W pierwszym rzędzie zaznacz pierwszą i trzecią falę, w drugim tylko trzecią, w trzecim nie zaznaczaj żadnej, a w czwartym ponownie trzecią [2].
Jak na ekranie pojawi się szachownica [1], zaznacz białego gońca z kolumny F i przesuń go po ukosie w prawo, tak aby stał między białym królem, a czarną królową [2].
Ostatni etap polega na zaznaczeniu wszystkich czerwonych punktów [1]. Ich lokalizację znajdziesz na obrazku [2].
Zagadka #10
Ostatnią porcję łamigłówek rozpoczniesz od ułożenia obrazu [1]. Na początku przesuń zewnętrzny i trzeci od krawędzi okrąg 5 razy w prawo. Następnie wybierz drugi oraz czwarty i obróć je dwukrotnie w prawo. Powtórz operację na trzecim i czwartym, a rozwiążesz zagadkę [2].
Kolejny etap to wybór zdjęć [1]. W pierwszym rzędzie zaznacz obrazek trzeci oraz czwarty, a w drugim pierwszym trzeci i piąty. Gdy to zrobisz, pojawią się następnie zdjęcia [2].
Przybliż widok i przyjrzyj się obrazkowi na samej górze. Jeżeli dobrze zbadasz znajdujące się na nim niebo, powinieneś zobaczyć sokoła [1]. Wybierz go (A), a następnie odszyfruj hasło, tak jak jest to pokazane na obrazku [2].
Kolejne zadanie, to dopasowywanie fal dźwiękowych [1]. Żeby je zaliczyć, w pierwszym rzędzie wybierz falę po lewej, w drugim falę na środku, a we wszystkich pozostałych falę z prawej [2].
Gdy głos z kasety umilknie, na ekranie pojawi się szachownica [1]. Zaznacz na niej białego króla i odłóż go poza planszę [2].
Ostatni etap polega na odszukiwaniu czerwonych punktów [1]. Tym razem jednak, są one połączone w jeden długi łańcuch. Zaczynając od jednego z końców, zaznacz je wszystkie, a ukończysz łamigłówkę [2].
Zakończenie
Po obejrzeniu filmiku, wciśnij ENTER, a przeniesiesz się lokacji z świecącymi na czerwono elementami [1]. Zawsze biegnij w ich kierunku, skacząc lub wspinając się po nich [2]. W pewnym momencie dojdziesz do unoszących się w powietrzu przedmiotów, których zebranie powoduje zresetowanie etapu. Powtarzaj go tak długo, aż zbierzesz wszystkie "skarby" i kontynuuj bieg. Ostatecznie dojdziesz do dziwnego mężczyzny, po rozmowie z którym, etap dobiegnie końca.