Maszyny Leonarda (1) | Zadania poboczne Assassin's Creed Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Maszyny Leonarda
Maszyna #1 - Plany
Pełna synchronizacja: Użyj bomb dymnych, żeby ogłuszyć nadzorcę.
Lokalizacja: Dzielnica antyczna
![]() | ![]() |
Twoim celem jest dowódca straży, który patroluje pobliskie ruiny [1]. Udaj się tam i użyj Wzroku Orła, żeby zlokalizować ofiarę [2]. W celu zdobycia pełnej synchronizacji, przed egzekucją ogłusz wroga, bombami dymnymi.
![]() | ![]() |
Po wykonaniu zadania, udaj się do zaznaczonej na mapie bramy [1], a rozpoczniesz drugi etap [2].
Maszyna #1 - Machina latająca 2.0
Pełna synchronizacja: Nie zostań trafiony podczas korzystania z bombowca.
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu etapu, przeskocz na dach w południowo-zachodniej części lokacji [1]. Musisz teraz odszukać architekta. W tym celu włącz Wzrok Orła i spójrz w lewo. Mężczyzna powinien się po chwili pojawić [2]. Pamiętaj tylko, żeby nie zostać wykrytym, bo spowoduje to desynchronizację.
![]() | ![]() |
Śledź architekta z wysokości dachu [1] i poczekaj, aż podejdzie do swojego domu [2].
![]() | ![]() |
Zeskocz wtedy na ziemię, wybierz walkę wręcz [1] i tak długo obijaj architekta, aż wyjawi wszystkie informacje [2].
![]() | ![]() |
Po obejrzeniu cut-scenki, udaj się do zaznaczonego na mapie punktu. Znajdziesz tam poszukiwane plany [1]. Żeby nie zostać wykrytym, radzę trzymać się zachodniej części lokacji i zabić spotkanych po drodze strażników [2].
![]() | ![]() |
Gdy plany zostaną zniszczone, wmieszaj się w pobliskich przechodniów, przechodząc w ten sposób na drugą stronę bramy [1]. Idź z ludźmi prawie do końca ścieżki i tuż przed wyjściem skręć w prawo [2].
![]() | ![]() |
Obok południowej ściany twierdzy będą stały beczki, z których możesz skoczyć na drewniany drążek [1]. Wdrap się po nim na mur i trzymając krawędzi, zabij dwójkę strażników [2].
![]() | ![]() |
Gdy zginą, wejdź na wierze z lewej, wykończ stojącego tam żołnierza [1], a następnie skocz na drewnianą platformę po prawej [2].
![]() | ![]() |
Dojdziesz po niej do świetlistego punktu, obok którego stoi strażnik [1]. Zabij go atakiem z zeskoku i wejdź do wieży [2].
![]() | ![]() |
Wdrapanie się na szczyt nie powinno być problemem. Skacz między drążkami wokół budowli, aż dojdziesz do małego okienka [1]. Wejdź jeszcze kawałek do góry, a zobaczysz kilku strażników [2].
![]() | ![]() |
Pozbądź się ich, używając mechanizmu z prawej [1]. Gdy spadną, wejdź po drabinie i użyj wynalazku Leonarda [2].
![]() | ![]() |
Latanie na tej dziwnej maszynie nie należy do najłatwiejszych. Do wzbicia się w powietrze musisz wykorzystać ciepłe powietrze unoszące się z ognisk [1], które wywołasz bombami (PPM). Wznosząc się i opadając przyspieszasz, a klawiszem F zmieniasz widok. Gdy się już tego nauczysz, zniszcz cztery budynki, które są zaznaczone czerwonymi ikonami [2]. Każda fabryka wymaga dwóch trafień i jest chroniona przez żołnierzy stojących na wieżach. Staraj się ich zabijać, bo jeżeli trafi cię jakaś ze strzał, nie zdobędziesz pełnej synchronizacji.
![]() | ![]() |
Gdy budynki przejdą do historii, otrzymasz zadanie zniszczenia czterech wozów [1]. Musisz to zrobić zanim dotrą do fortu, więc staraj się latać jak najszybciej (im bardziej pikujesz na ogień, tym szybciej lecisz do przodu). Twoim ostatnim celem będzie kurier na koniu [2]. Jest to najtrudniejsze zadanie, gdyż przeciwnik porusza się bardzo szybko, więc musisz celować kilkanaście metrów przed nim. W przeciwnym wypadku pocisk trafi jedynie w ziemię.
Maszyna #2 - Plany
Pełna synchronizacja: Użyj pistoletu, żeby zabić nadzorcę.
Lokalizacja: Kampania
![]() | ![]() |
Udaj się do zaznaczonej na zielono strefy i użyj Wzroku Orła, aby odnaleźć ofiarę [1]. Gdy już ją zobaczysz, podążaj za nią kawałek i w najbardziej dogodnym momencie zastrzel z dachu budynku [2]. Po dokonaniu egzekucji pobiegnij do zaznaczonego na mapie punktu.