Maszyny Leonarda (1) | Zadania poboczne Assassin's Creed Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Maszyny Leonarda
Maszyna #1 - Plany
Pełna synchronizacja: Użyj bomb dymnych, żeby ogłuszyć nadzorcę.
Lokalizacja: Dzielnica antyczna
Twoim celem jest dowódca straży, który patroluje pobliskie ruiny [1]. Udaj się tam i użyj Wzroku Orła, żeby zlokalizować ofiarę [2]. W celu zdobycia pełnej synchronizacji, przed egzekucją ogłusz wroga, bombami dymnymi.
Po wykonaniu zadania, udaj się do zaznaczonej na mapie bramy [1], a rozpoczniesz drugi etap [2].
Maszyna #1 - Machina latająca 2.0
Pełna synchronizacja: Nie zostań trafiony podczas korzystania z bombowca.
Po rozpoczęciu etapu, przeskocz na dach w południowo-zachodniej części lokacji [1]. Musisz teraz odszukać architekta. W tym celu włącz Wzrok Orła i spójrz w lewo. Mężczyzna powinien się po chwili pojawić [2]. Pamiętaj tylko, żeby nie zostać wykrytym, bo spowoduje to desynchronizację.
Śledź architekta z wysokości dachu [1] i poczekaj, aż podejdzie do swojego domu [2].
Zeskocz wtedy na ziemię, wybierz walkę wręcz [1] i tak długo obijaj architekta, aż wyjawi wszystkie informacje [2].
Po obejrzeniu cut-scenki, udaj się do zaznaczonego na mapie punktu. Znajdziesz tam poszukiwane plany [1]. Żeby nie zostać wykrytym, radzę trzymać się zachodniej części lokacji i zabić spotkanych po drodze strażników [2].
Gdy plany zostaną zniszczone, wmieszaj się w pobliskich przechodniów, przechodząc w ten sposób na drugą stronę bramy [1]. Idź z ludźmi prawie do końca ścieżki i tuż przed wyjściem skręć w prawo [2].
Obok południowej ściany twierdzy będą stały beczki, z których możesz skoczyć na drewniany drążek [1]. Wdrap się po nim na mur i trzymając krawędzi, zabij dwójkę strażników [2].
Gdy zginą, wejdź na wierze z lewej, wykończ stojącego tam żołnierza [1], a następnie skocz na drewnianą platformę po prawej [2].
Dojdziesz po niej do świetlistego punktu, obok którego stoi strażnik [1]. Zabij go atakiem z zeskoku i wejdź do wieży [2].
Wdrapanie się na szczyt nie powinno być problemem. Skacz między drążkami wokół budowli, aż dojdziesz do małego okienka [1]. Wejdź jeszcze kawałek do góry, a zobaczysz kilku strażników [2].
Pozbądź się ich, używając mechanizmu z prawej [1]. Gdy spadną, wejdź po drabinie i użyj wynalazku Leonarda [2].
Latanie na tej dziwnej maszynie nie należy do najłatwiejszych. Do wzbicia się w powietrze musisz wykorzystać ciepłe powietrze unoszące się z ognisk [1], które wywołasz bombami (PPM). Wznosząc się i opadając przyspieszasz, a klawiszem F zmieniasz widok. Gdy się już tego nauczysz, zniszcz cztery budynki, które są zaznaczone czerwonymi ikonami [2]. Każda fabryka wymaga dwóch trafień i jest chroniona przez żołnierzy stojących na wieżach. Staraj się ich zabijać, bo jeżeli trafi cię jakaś ze strzał, nie zdobędziesz pełnej synchronizacji.
Gdy budynki przejdą do historii, otrzymasz zadanie zniszczenia czterech wozów [1]. Musisz to zrobić zanim dotrą do fortu, więc staraj się latać jak najszybciej (im bardziej pikujesz na ogień, tym szybciej lecisz do przodu). Twoim ostatnim celem będzie kurier na koniu [2]. Jest to najtrudniejsze zadanie, gdyż przeciwnik porusza się bardzo szybko, więc musisz celować kilkanaście metrów przed nim. W przeciwnym wypadku pocisk trafi jedynie w ziemię.
Maszyna #2 - Plany
Pełna synchronizacja: Użyj pistoletu, żeby zabić nadzorcę.
Lokalizacja: Kampania
Udaj się do zaznaczonej na zielono strefy i użyj Wzroku Orła, aby odnaleźć ofiarę [1]. Gdy już ją zobaczysz, podążaj za nią kawałek i w najbardziej dogodnym momencie zastrzel z dachu budynku [2]. Po dokonaniu egzekucji pobiegnij do zaznaczonego na mapie punktu.