Legowiska Romulusa (7) | Zadania poboczne Assassin's Creed Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Legowisko #6 - W gościnie u Nerona
Pełna synchronizacja: Ukończ wspomnienie w przeciągu 8 minut.
Lokalizacja: Dotrzesz tutaj podczas przechodzenia głównego wątku.
Tym razem twoim zdaniem jest dostanie się na druga stronę podziemnych ruin, przeskakując między różnymi elementami otoczenia. Zadanie to jest dość proste, ale wymaga sporo czasu, dlatego polecam przejść je na początku powoli, a następnie zrestartować, żeby zdobyć pełną synchronizację. Po rozpoczęciu etapu, wskocz na najwyższy filar przed tobą [1], a następnie obróć się w lewo [2].
Trzymając PPM, wciśnij SPACJĘ, a przeskoczysz na kolejny kamienny słup [1]. Następny skok również wykonaj na północ i wdrap się na platformę [2].
Po prawej i po lewej znajdziesz dźwignie [1]. Użyj ich obydwóch, a następnie wróć na pierwszy filar [2].
Tym razem obróć się plecami na południe i po kolejnym słupie [1] wskocz na ścianę [2].
Przesuwając się po ścianie w lewo, znajdziesz trzeci mechanizm [1], a po prawej czwarty [2].
Użyj każdego z nich, obejrzyj cut-scenke i wskocz do nowo powstałej dziury [1]. Po wyjściu z wody, udaj się do jedynego otwartego korytarza [2].
Idąc w prawo dojdziesz do kamiennej rzeźby, stojącej przez zakratowanym przejściem [1]. Wejdź na nią i chwyć się wystających ze ściany cegieł [2].
Idąc cały czas w prawo, dojdziesz do kamiennego łuku [1]. Przeskocz na drugą stronę, a następnie wejdź na wystający ze ściany drewniany słupek [2].
Z niego możesz chwycić się lampy i przeskoczyć na druga stronę krat [1]. Na końcu korytarza znajdziesz kolejny kamienny posąg. Wejdź na niego, a następnie chwyć się pobliskiego drążka. Przeskakując po następnych fragmentach ścian i chwytając się lamp [2], dojdziesz do dużych drewnianych wrót.
Żeby je otworzyć, podejdź do mechanizmu z prawej [1], a następnie przytrzymaj SHIFT [2].
Będąc po drugiej stronie, wdrap się na filar obok jeziora z lawą [1]. Możesz z niego przeskoczyć na pobliską rzeźbę [2].
Wejdź na głowę kamiennej postaci [1] i kolejny skok wykonaj w kierunku filara po drugiej stronie komnaty [2]. Wespnij się na jego szczyt, a następnie idź cały czas w prawo.