Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

ArmA II - poradnik do gry

ArmA II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakończenia | Kampania w ArmA II poradnik ArmA II

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Zakończenia

Podjęte decyzje w poprzednich misjach pokierują Cię do jednego z pięciu zakończeń. Oto lista możliwych rozwiązań fabularnych:

War that never was (Wojna, której nie było)

1 - Zakończenia | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Jest to pozytywne zakończenie - Zakończenia | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Jest to pozytywne zakończenie. Wraz z oddziałem wracasz na Khe Sanh. Prizrak nie żyje, NAPA i CDF są w sojuszu, a dzięki wywiezieniu Lopoteva za granicę Rosja wie, że za zamachami na Placu Czerwonym stoi ChDkZ.

Setting Sail (Żagle na maszt)

2 - Zakończenia | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Wszystko poszło nie po twojej myśli - Zakończenia | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Wszystko poszło nie po twojej myśli. Jesteś po stronie NAPA, która jest skłócona z CDF. Prizrak żyje, Lopotev nie. Musisz uciec z Czarnorusi. Jedź ciężarówką w kierunku Elektrozavodska. Nagle zauważysz, że miasto jest opanowane przez Rosjan [1] . Wysiądź i kieruj się na wzgórze po lewej. Z ulicy co i rusz wyjeżdżają kolejne BMP-2. W porcie czeka na Ciebie przygotowana łajba. Obejdź miasto dookoła i ukryj się w zaroślach przy brzegu [2] . Jak tylko zobaczysz wolną od wroga przestrzeń pędź jak najszybciej na łódź!

Missing in action (Zagubieni w akcji)

3 - Zakończenia | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Twoje starania poszły w piach - Zakończenia | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Twoje starania poszły w piach. Marzenie NAPA upadło, Czedaki rządzą krajem, Lopotev jest na wolności, a Ty znajdujesz się w beznadziejnej sytuacji. Biegnij przed siebie. Nieopodal drogi natkniesz się na mały patrol wroga [1] . Zignoruj BMP-2 i sprintem wbiegnij do zrujnowanego Kościoła. Obejrzyj ciekawą scenkę [2] .

Revelation (Objawienie)

4 - Zakończenia | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Skończyłeś po stronie CDF, ale nie zabiłeś Prizraka i nie doręczyłeś Lopoteva Rosjanom, co wzbudziło w nich pewne obawy - Zakończenia | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Skończyłeś po stronie CDF, ale nie zabiłeś Prizraka i nie doręczyłeś Lopoteva Rosjanom, co wzbudziło w nich pewne obawy. Na starcie porozmawia z Tobą Stavovich [1] , który nakaże Ci jechać na spotkanie z agentem NAPA. Weź UAZA i podążaj drogą na północ. Dyskusja z Olegichem [2] skończy się w momencie, gdy Rosjanie spuszczą na Czarnoruś bombę nuklearną. Pod względem wizualnym jest to najefektowniejsze zakończenie.

Newborn Republic (Nowonarodzona Republika)

W rozmowie z oficerem CDF dowiesz się, że Prizrak uciekł. Ale dostarczony Lopotev dał Rosjanom dowód na brak ingerencji Czarnorusi w zamachy w Moskwie.