Misja 10 - Dogs of war | Kampania w ArmA II poradnik ArmA II
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Misja 10 - Dogs of war
Data: 19 października 2009
Godzina: 15:30
Główne zadania misji:
1# załatwić sprawę z Rosjanami
2# zniszczyć bazę Czedaków
UWAGA: W rezultacie podjętych wcześniej decyzji misję rozpoczynasz jako NAPA lub CDF. Ponadto, jeżeli zabiłeś Prizraka w scenariuszu Badlands NAPA i CDF połączą siły przeciwko Rosji, przez co misja będzie trochę łatwiejsza i krótsza. Jeżeli Prizrak wciąż żyje - walka o wolność kraju toczy się między trzema frakcjami.
UWAGA 2: Na samym początku możesz wybrać czy wojskami będziesz kierował sam czy też pozostawisz to sztucznej inteligencji . Ze względu na bardzo wysokie wymagania sprzętowe tej misji zalecam pozostawić tę robotę komputerowi. Poniższe rady powstały w oparciu właśnie o ten styl rozgrywki.
Główny dowódca wyznaczy Ci kilka miasteczek do podboju. Start jest dość łatwy i lekki, albowiem najbliższe miejscowości są puste albo po prostu słabo obstawione. Zdobywając jedną wieś otrzymujesz 500-750$, a na dodatek w rejon przez zajętą wioskę przejeżdżają ciężarówki dostawcze, które wzbogacają twoje konto zdobytymi surowcami. Nie przejmuj się, jeżeli kompani będą szybsi od Ciebie. Jak najszybciej wyposaż się w 2 pojazdy BMP-2 [1] , tak aby w razie czego skontrować przeciwnika (jest to odczuwalne zwłaszcza po stronie NAPA). Kontynuuj ekspansję na południe. Jeżeli chcesz zaoszczędzić czasu, skorzystaj z opcji Szybkiej Podróży (Fast Travel) [2] . Ustaw się w wymaganym polu i kliknij na docelową miejscowość.
UWAGA 3: Po zdobyciu Czernogorska skontaktuje się z Tobą Shaftoe, który podaruje Ci kilka oddziałów amerykańskich wojsk (w tym 2 czołgi) - oczywiście, jeżeli systematycznie zbierałeś dowody zbrodni w poprzednich misjach. Ponadto wskaże Ci miejsce występowania Lopoteva - wyspę Skalisty Island (kwadrat 133/121). To zadanie zatrzymaj sobie jednak na koniec, najpierw podbij południe kraju. Podobną informację możesz uzyskać od jeńca ze wsi Mogilevka, którego trzeba przetransportować do głównej bazy - ta alternatywa pojawia się w scenariuszu dla NAPA.
Zadanie: 3# zbadać wyspę Skalisty Island
Jeżeli jesteś w sojuszu z NAPA/CDF cięższe chwile przyjdą dopiero w Elektrozavodsku [1] , gdzie ChDkz umieściło kilka pojazdów pancernych. Zostaw swój skład Razor w głównej bazie i skorzystaj z dodatkowych jednostek, dokupionych w fabrykach. W tym momencie powinieneś dysponować wystarczającą kwotą na śmigłowiec Mi-24D. Każ wysiąść pilotowi i sam siądź za sterami tego cudeńka. Leć w kierunku miasta, w miarę nisko. Schowaj się za szczytem Pik Kozlova i postaraj się namierzyć pierwsze cele. Jeżeli to się nie uda - zbliż się. Jak tylko będziesz pod ostrzałem - schowaj się za górę. Możesz również do miasta podesłać posiłki w postaci BMP-2, ale najpierw zajmij się pojazdami pancernymi wroga. Jeżeli wyeliminujesz przeciwnika w tym obszarze wleć na teren miasta i dobij pojedynczych żołnierzy [2] . Gdy tylko otrzymasz zadanie podbicia wsi Mista przygotuj się na ostrą walkę. Miejscowość okazuje się być główną bazą Czedaków. Zostaw helikopter (jest tam za dużo obrony przeciwlotniczej) i kup czołgi T-72. Zajęcie lokacji kończy zadanie 2# zniszcz bazę Czedaków .
Złapanie Lopoteva
Zostało jeszcze 35% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie