Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

ArmA II - poradnik do gry

ArmA II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Harvest Red | Kampania w ArmA II poradnik ArmA II

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Misja 4 - Harvest Red

Data: 9 października 2009

Godzina: 8:20

Główne zadania misji:

1# wspomóż atak na Czernogorsk

Faza 1

1 - Misja 4 - Harvest Red | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Na porannej odprawie otrzymasz polecenie asysty przy ataku wojsk amerykańskich na stolicę kraju [1] - Misja 4 - Harvest Red | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Na porannej odprawie otrzymasz polecenie asysty przy ataku wojsk amerykańskich na stolicę kraju [1] . Wróg jest zdziesiątkowany, więc powinno pójść łatwo. Miles tymczasowo opuści wasze szeregi, dlatego od tej pory ty dowodzisz oddziałem. Zejdź na dół i skieruj się na główną ulicę. Na każdy ruch decyduj się po uprzednim sprawdzeniu czy w okolicy nie ma wroga [2] .

Faza 2

2 - Misja 4 - Harvest Red | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Nagle usłyszysz wołanie o pomoc - Misja 4 - Harvest Red | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Nagle usłyszysz wołanie o pomoc. Okazuje się, że ulokowany na budynku snajper wroga urządza Amerykanom rzeź. Jego śmierć przyśpieszy akcję zdobycia stolicy.

Zadanie: 2# zabij snajpera

Na załatwienie sprawy ze strzelcem wyborowym masz około 5 minut, a że dookoła trwa bitwa to i dotarcie do właściwego budynku nie musi być tak łatwe. Wróg znajduje się w kwadracie 065/128. Jeżeli główna ulica jest czysta dzięki Abramsom to wykonaj sprint na trasie równoległej do kompleksu fabryki [1] . Za murem powinieneś zobaczyć ulokowanego na dachu snajpera. Możesz przełączyć się na Sykes'a (który ma DMR'a z lunetą), albo podejść na tyle blisko, aby samemu rozwiązać problem [2] . Pamiętaj - szybkość i zdecydowanie przede wszystkim! Zadanie 2# zabij snajpera wykonane .

Faza 3

3 - Misja 4 - Harvest Red | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry
Po rozprawieniu się ze snajperem Cooper otrzyma komunikat o rzekomej ucieczce Lopoteva do jednego z magazynów - Misja 4 - Harvest Red | Kampania w ArmA II - ArmA II - poradnik do gry

Po rozprawieniu się ze snajperem Cooper otrzyma komunikat o rzekomej ucieczce Lopoteva do jednego z magazynów. Magazyn znajduje się w kwadracie 065/126. Cofnij się do pierwszego skrzyżowania [1] i dopiero stamtąd rozpocznij wędrówkę ku kryjówce wroga (jest to w pewnym sensie asekuracja, bo wiesz, że trasa za Tobą została oczyszczona z wrogów). Jak tylko podejdziesz do drzwi z oddziałem rozpocznie się scenka z pojmaniem Lopoteva [2] . Sielankę przerwie czarnoruski dowódca, który rozkaże zabrać więźniów do Urala.

Zadania: 3# złap Lopoteva , 4# przetransportuj więźniów

Początek podróży wygląda bez zastrzeżeń. Po chwili kierowca postanowi zmienić trasę. Po paru sekundach przed ciężarówką nastąpi wybuch, a ty stracisz przytomność. Obudzisz się w nieznanym magazynie. Jak się okazuje - Lopotev dobił targu z dowódcą wojsk. Kiedy ten opuści miejsce do akcji wkroczą Amerykanie. Ale jest już za późno - Miles leży z kulką w głowie.

Zadanie 3# złap Lopoteva wykonane .

Zadanie 4# przetransportuj więźniów niewykonane .