Misja 4 - Harvest Red | Kampania w ArmA II poradnik ArmA II
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Misja 4 - Harvest Red
Data: 9 października 2009
Godzina: 8:20
Główne zadania misji:
1# wspomóż atak na Czernogorsk
Faza 1
Na porannej odprawie otrzymasz polecenie asysty przy ataku wojsk amerykańskich na stolicę kraju [1] . Wróg jest zdziesiątkowany, więc powinno pójść łatwo. Miles tymczasowo opuści wasze szeregi, dlatego od tej pory ty dowodzisz oddziałem. Zejdź na dół i skieruj się na główną ulicę. Na każdy ruch decyduj się po uprzednim sprawdzeniu czy w okolicy nie ma wroga [2] .
Faza 2
Nagle usłyszysz wołanie o pomoc. Okazuje się, że ulokowany na budynku snajper wroga urządza Amerykanom rzeź. Jego śmierć przyśpieszy akcję zdobycia stolicy.
Zadanie: 2# zabij snajpera
Na załatwienie sprawy ze strzelcem wyborowym masz około 5 minut, a że dookoła trwa bitwa to i dotarcie do właściwego budynku nie musi być tak łatwe. Wróg znajduje się w kwadracie 065/128. Jeżeli główna ulica jest czysta dzięki Abramsom to wykonaj sprint na trasie równoległej do kompleksu fabryki [1] . Za murem powinieneś zobaczyć ulokowanego na dachu snajpera. Możesz przełączyć się na Sykes'a (który ma DMR'a z lunetą), albo podejść na tyle blisko, aby samemu rozwiązać problem [2] . Pamiętaj - szybkość i zdecydowanie przede wszystkim! Zadanie 2# zabij snajpera wykonane .
Faza 3
Po rozprawieniu się ze snajperem Cooper otrzyma komunikat o rzekomej ucieczce Lopoteva do jednego z magazynów. Magazyn znajduje się w kwadracie 065/126. Cofnij się do pierwszego skrzyżowania [1] i dopiero stamtąd rozpocznij wędrówkę ku kryjówce wroga (jest to w pewnym sensie asekuracja, bo wiesz, że trasa za Tobą została oczyszczona z wrogów). Jak tylko podejdziesz do drzwi z oddziałem rozpocznie się scenka z pojmaniem Lopoteva [2] . Sielankę przerwie czarnoruski dowódca, który rozkaże zabrać więźniów do Urala.
Zadania: 3# złap Lopoteva , 4# przetransportuj więźniów
Początek podróży wygląda bez zastrzeżeń. Po chwili kierowca postanowi zmienić trasę. Po paru sekundach przed ciężarówką nastąpi wybuch, a ty stracisz przytomność. Obudzisz się w nieznanym magazynie. Jak się okazuje - Lopotev dobił targu z dowódcą wojsk. Kiedy ten opuści miejsce do akcji wkroczą Amerykanie. Ale jest już za późno - Miles leży z kulką w głowie.
Zadanie 3# złap Lopoteva wykonane .
Zadanie 4# przetransportuj więźniów niewykonane .