Aliens Dark Descent: Lista najlepszych broni Aliens Dark Descent poradnik, solucja
Arsenał broni w grze Aliens Dark Descent obejmuje kilkanaście modeli. Na tej stronie poradnika zestawiliśmy najlepsze bronie, w które naszym zadaniem warto wyposażać marines z oddziału. Dowiecie się też o wymaganiach do odblokowania broni.
Ostatnia aktualizacja: 22 czerwca 2023
W Aliens Dark Descent możecie wyposażać marines w różne odmiany broni. W naszym poradniku zamieściliśmy zestawienie rekomendowanych broni, które mogą ułatwiać radzenie sobie z ksenomorfami i innymi przeciwnikami. Oprócz tego wyjaśniamy jak zdobyć najlepsze bronie - wymagania co do materiałów i poziomów marines.
- Karabin impulsowy
- Smartgun
- Karabin plazmowy
- Pistolet maszynowy
- Strzelba
- Mina
- Granatnik przeciwpancerny
- Karabin snajperski
Karabin impulsowy

Wymagania: Broń jest zawsze dostępna.
Kategoria: Broń główna.
Komentarz: Z tego karabinu trzeba korzystać w pierwszych misjach kampanii, co najmniej do momentu odblokowania kolejnych głównych broni. Powinna to być Wasza podstawowa broń do eliminowania ksenomorfów oraz ludzi. Karabin pozwala prowadzić długi ostrzał z racji magazynka na 100 pocisków i dodatkowo posiada granatnik U1 świetny do atakowania grup wrogów.
Smartgun

Wymagania: Klasa Strzelec, poziom 3, 100 materiałów.
Kategoria: Broń główna.
Komentarz: To ikoniczna broń z filmów o Obcym, z której mogą korzystać strzelcy. Świetnie nadaje się do walk z grupami przeciwników i dodatkowo posiada magazynek na 150 pocisków. Możecie zacząć używać co najmniej 1 startguna już na wczesnym stadium kampanii.
Karabin plazmowy

Wymagania: Poziom 10, 300 materiałów.
Kategoria: Broń główna.
Komentarz: Jest on najsilniejszą bronią główną spośród dostępnych w grze. Oprócz dużej siły rażenia odblokowuje on umiejętność strzału przegrzanej plazmy (Overloaded Plasma Beam), który może pomóc w krytycznych momentach bitwy.
Pistolet maszynowy

Wymagania: Poziom 6, 200 materiałów.
Kategoria: Broń poboczna.
Komentarz: Ta oraz 2 pozostałe bronie poboczne powinny być używane po wyczerpaniu amunicji do broni głównej lub mając jej niewielkie zapasy i chcąc oszczędzić jej resztki. Pistolet maszynowy jako jedyna z broni pobocznych umożliwia ostrzał seriami i posiada magazynek na 48 pocisków.
Strzelba

Wymagania: Broń jest zawsze dostępna.
Kategoria: Broń specjalna.
Komentarz: Strzelba jest idealną bronią do atakowania wrogów, którzy zdołali zbliżyć się do marines po przebiciu się przez ostrzał z broni głównej. Jest ona szczególnie pomocna w walkach z ksenomorfami, bo jest szansa na zatrzymanie silnego ataku potwora lub próby porwania kogoś z drużyny.
Mina

Wymagania: Poziom 2, 100 materiałów.
Kategoria: Broń specjalna.
Komentarz: Wykorzystajcie to, że miny możecie odblokować na wczesnym stadium rozgrywki i korzystać z nich już nawet w misji 1. Mają one 2 główne zastosowania - jako część przygotowań przed większą bitwą oraz jako zabezpieczanie swoich tyłów przed nagłymi atakami ksenomorfów.
Granatnik przeciwpancerny

Wymagania: Poziom 6, 200 materiałów.
Kategoria: Broń specjalna.
Komentarz: Najważniejszym zastosowaniem dla tej broni jest atakowanie najpotężniejszych ksenomorfów - bossów oraz elitarnych odmian tych potworów. Pozwoli to Wam szybciej je pokonywać. Zabierajcie ze sobą RPG jeśli wiecie, że czeka Was bitwa z większymi ksenomorfami.
Karabin snajperski

Wymagania: Klasa Zwiadowca, Poziom 3, 100 materiałów.
Kategoria: Broń specjalna.
Komentarz: Posiadajcie docelowo w drużynie co najmniej 1 marine z klasy Zwiadowca i jak najwcześniej odblokujcie tę broń. Snajperka pozwala po cichu pozbywać się wrogów atakami z dużej odległości. Są spore szanse, że atak karabinem snajperskim nie zaalarmuje całej okolicy. Używajcie tego żeby dłużej pozostawać w niewykrytym stanie, zwłaszcza jeśli walczycie z ksenomorfami i doprowadziliście do wyższych poziomów agresji.