Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

9 Kompania - poradnik do gry

9 Kompania - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8 - Daleki posterunek (cz.2) | 9 Kompania poradnik 9 Kompania

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Docierając większością sił (1) do drogi [mapa 3A ], zablokuj ją, zostawiając u jej wylotu (2), pośród głazów, najwyżej dwóch żołnierzy - im musisz już odwołać rozkaz wstrzymania ognia (3) [#5]. Gdyby banda Ahmeda we wsi (4) próbowała zwiać z planszy właśnie tą drogą [mapa 3A ], to i tak wpadnie na większość Twoich sił (1), więc wystarczy para sołdatów do zakorkowania drogi - ot tak, aby formalności stało się zadość. Twój większy oddział (1) niech sobie przystanie i odsapnie, np. w miejscu, w którym widzisz go na obrazku, nie pchając się na razie do pobliskiej osady (4).

# 5 - Misja 8 - Daleki posterunek (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 5
# 6 - Misja 8 - Daleki posterunek (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 6

Wcześniej bowiem trzeba zablokować pozostałe dwie drogi ucieczki z niej [mapa 3B i 3C ]. Najlepiej, by mniejsza drużyna (1), która to zadanie wykona, składała się z kilkunastu ludzi. Ja miałem wszystkich sześciu, a to prawie okazało się za mało [#6]. Tym bardziej, że drużynę tę (1) trzeba jeszcze rozdzielić na dwie mniejsze i równe grupki (2 i 3) po dotarciu do miejsca [mapa 3B ]. Kilku ludzi (2) ukryj tam za pobliskimi skałkami, by czekali na Ahmeda z kolesiami, gdyby ten próbował salwować się tędy ucieczką ze wsi (4). Pozostali towarzysze (3) niech zasuwają wąwozem jeszcze dalej, do miejsca (5) [mapa 3C ], aby zablokować Ahmedowi możliwość ucieczki tamtędy. Najprawdopodobniej gdzieś w okolicy (5) [mapa 3C ] Twoi ludzie będą musieli stoczyć małą potyczkę z kilkoma mudżahedinami patrolującymi teren - obyś był w stanie pokonać tego nielicznego przeciwnika (mnie udało się granatami ręcznymi rozstrzygnąć starcie na swoją korzyść). Oczywiście pamiętaj, by wszystkim swoim ludziom w tej okolicy znieść rozkaz wstrzymania ognia (6) - przecież chcesz, by naszpikowali ołowiem Ahmeda, jeśli go zobaczą w szczerbinkach karabinków! Potencjalne drogi ucieczki Ahemda ze wsi [mapa 3 ] wykropkowałem na swojej mapie kolorem czerwonym - najprawdopodobniej gra losowo wybiera Ahmedowi trasę odwrotu spośród tych dwu opcji [mapa 3B i 3C ].

Gdy wszystkie drogi [mapa 3A, 3B i 3C ] są już zablokowane, pora, by główny oddział (1) odpoczywający w okolicy punktu [mapa 3A ], przystąpił do szturmu (2) na wieś (3) [mapa 3 ]. Pamiętając, by wcześniej cofnąć rozkaz wstrzymania ognia (4) wszystkim swoim żołnierzom, zlikwiduj w gwałtownej strzelaninie mudżahedinów na skraju wsi (3). Jeśli trzeba, każ swoim ludziom paść na ziemię (5), bo nie dla wszystkich może wystarczyć dobrych osłon w postaci głazów [#7]. Sanitariusza bądź kilku schowaj trochę dalej od miejsca potyczki, np. tutaj (6). Częścią oddziału poruszaj się od skałek (6) do skałek (7), możesz też uderzyć na wieś (3) całkiem z prawej, ze wzgórza, które masz po tej stronie - ta opcja daje trochę lepsze możliwości krycia się. Najważniejsze, by szybko uporać się z licznym przeciwnikiem na skraju wsi (3), a potem równie sprawnie wtargnąć do niej, eliminując kolejnych niedobruchów, którzy najpewniej wyskoczą z chałup.

# 7 - Misja 8 - Daleki posterunek (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 7
# 8 - Misja 8 - Daleki posterunek (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 8

Ahmed z towarzyszami (1) będzie zapewne próbował - zaalarmowany strzałami - wyrwać się ze wsi (2) w pobliskie góry. Ty już jednak czekasz na niego ze swoimi sołdatami (3) w obu miejscach [mapa 3A i 3B ], obojętne więc które z nich wybierze jako drogę odwrotu (a zdaje się, że grupki mudżahedinów próbują pryskać nawet przez oba miejsca jednocześnie!). Postaraj się, by brodaci (1) nie przełamali Twojej blokady [mapa 3B ] [#8], w razie konieczności obrzucając ich nawet granatami ręcznymi (4), gdyby podeszli na tyle blisko.

Jednocześnie staraj się dogonić uciekających z wioski duszmanów (1 i 2), rozdzielając główny oddział na mniejsze drużyny (3 i 4) i przebijając się nimi przez osadę za uciekinierami (1 i 2). Wciśnij sobie na chwilę ALT, by podświetlić na kolorowo jednostki i tym samym upewnić się, że w osadzie nie ma już brodatych i można przez nią szybko i nie tracąc cennego czasu, przebiec [#9]. Spiesz się (5), bo Twoi sołdaci (6 i 7) blokujący brodatym (1 i 2) przejście mogą już ledwo zipać!

# 9 - Misja 8 - Daleki posterunek (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 9
# 10 - Misja 8 - Daleki posterunek (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 10

W końcu Twoi chłopcy (1) odstrzelą próbującego wyrwać się z potrzasku Ahmeda (2), co zakończy misję (3) [#10].